• GIVI Kovčezi i nosači
  • SHOEI Kacige
  • ARIETE ručke i ostali proizvodi
  • TOP PERFORMANCES Tuning
  • RK Takasago Moto lanci
  • MORSE Fazni lanci
  • CHIARAVALLI Moto set-ovi
  • SBS Disk pločice
  • GALFER Disk pločice
  • NG Diskovi zamjenski
  • GOODRIDGE
  • EXCEL Kotači i obruči
  • Remenje variomata
  • YUASA Baterije
  • SILKOLENE Ulja i maziva
  • WORKS RACING PARTS
  • DAINESE Jakne, odjela...
  • KOVIX Lokoti sa alarmom
  • XENA Lokoti i alarmi
  • SPINELLI Pokrivaći za motore
  • MARVING Ispušni sistemi
  • ARROW Ispušni sistemi i drugo
  • EAGLE - Speed Pro ispušni sistemi
  • TECMATE Punjači, alat
  • BIKE LIFT Radionička oprema
  • K&N Filteri zraka
  • MEIWA Filteri ulja
  • OHLINS Amortizeri
Piccilo Web Motori Yamaha YZF-R1M 2022

Košarica

Proizvod nije dodan
Proizvod uspješno dodan
Proizvod uspješno dodan (zaliha proizvoda je ograničena)

Broj artikala u košarici 0

Ukupno 0,00 €

Cijena dostave - popusti 0,00 €

Ukupan iznos 0,00 €

Cijena dostave - popusti

  • kupovina do 70 €, trošak dostave 5,50
  • kupovina preko 70 €, trošak dostave je besplatan
  • kupovina preko 150 €, popust 10%
  • kupovina preko 650 €, popust 15%
  • kupovina preko 1.000 €, popust 20%
  • Ovi popusti ne odnose se na robe na Akcijskoj prodaji sa popustima 20% i više!
  • Popusti se ne odnose na vozila i motore Yamaha, proizvode SHOEI, trošak servisiranja, te kupovinu odjeće i obuće!

Yamaha YZF-R1M 2022

FOTOGRAFIJE


DETALJI


BOJE


PRILOZI

Opis

Model R1M najnapredniji je motocikl iz redovite proizvodnje koji je Yamaha ikada stvorila. Napravljen posebno za vrhunske performanse na trkaćoj stazi, opremljen je revolucionarnom elektroničkom tehnologijom upravljanja koja vam omogućuje da se još više potrudite i otkrijete svoj pravi potencijal.

Yamaha je stvorila trkaći model R1M s pomoću nekih od najsofisticiranijih tehnologija razvijenih iz pobjedničkog motocikla M1 MotoGP. Najsuvremeniji elektronički trkaći ovjes (ERS, engl. Electronic Racing Suspension) marke Öhlins s prednjom antikavitacijskom plinskom vilicom NPX izvlači od vas najbolji učinak u svakom krugu – a nisko prednje područje karbonskog oklopa pomaže pri smanjivanju vremena po krugu.

No, ono što R1M zaista čini modelom koji mijenja pravila igre visokotehnološki su sustavi za pomoć vozaču, uključujući kontrolu kočenja, upravljanje kočenjem s pomoću agregata i kontrolu pokretanja – kao i jedinicu za nadzor komunikacije za evidentiranje podataka i bežično ugađanje agregata. Dostupan u obnovljenoj Icon Performance karbonskoj i crnoj boji s naglascima i kotačima u plavoj boji, R1M vrhunski je model serije R koji isporučuje najcjelovitiji paket za utrke.

Yamaha je prvi put sudjelovala na svjetskoj utrci za Veliku nagradu prije 60 godina, a u tom su razdoblju tvornički trkaći motocikli pobijedili na preko 500 utrka za Veliku nagradu. Najnoviji R1M konstruiran je uporabom svog iskustva stečenog na natjecanjima MotoGP i WorldSBK, što ga čini najsofisticiranijim motociklom iz redovite proizvodnje tvrtke Yamaha ikada izrađenim.

Elektronički trkaći ovjes Öhlins (ERS)


Öhlins elektronski ovjes za utrke (ERS) je najsofisticiraniji sustav ovjesa ikada korišten na Yamahi. Njegov napredni softver omogućuje učinkovitije skretanje,kočenje i ubrzavanje, a korisničko sučelje omogućuje brzo mijenjanje postavki ovjesa kako bi odgovarali različitim stazama i uvjetima na površini.

Nove Öhlins NPX antikavitacijske plinske vilice


Za poboljšanu povratnu spregu s površinom s dosljednijim učincima prigušenja, najnoviji R1M je opremljen novim Öhlins NPX plinskim vilicama. Mala plinska komora u nosačima osovina vilice ima 0,6 Mpa unutarnjeg tlaka kako bi sesmanjila kavitacija na povratnom hodu. To omogućuje učinkovitiji rad sustava za prigušivanje, dajući vam točan osjećaj uz povećanu kontrolu.

Nova karbonska karoserija nadahnuta M1


R1M dolazi s radikalnim novim izgledom tvorničkog bicikla inspiriranim Yamaha M1 MotoGP vozačem. Agresivni novi prednji pokrov i štit smanjuju prednju površinu radi povećanja performansi, a nova integrirana obloga besprijekorno se spušta u strane spremnika za gorivo, dajući mnogo čvršći položaj, što povećava aerodinamičnu učinkovitost za preko 5%.

Lagani karbonski stražnji dio


Da bi se postigla najbolja masovna centralizacija zajedno s niskom masom spremnom za utrke, R1M ima ugrađenu karbonsku karoseriju i prednji blatobran,kao i magnezijske kotače i stražnji okvir i donji pokrov od titana. Najnoviji model jet akođer opremljen novim stražnjim karbonskim dijelom koji naglašava iznimno visoke specifikacije ovog motocikla.

Ugravirani broj proizvoda


Ponos vlasnika standardno dolazi kod svakog R1M - na kraju krajeva, to je najekskluzivnija Yamaha koja je ikad proizvedena! Kako bi se istaknuo poseban status ovog motocikla, opremljen je posebno ugraviranom pločicom s jedinstvenim brojem proizvoda.

Novi sustav kontrole kočenja (BC)


Na stazi vam je potrebna precizna kontrola u svakoj situaciji ako želite smanjiti prolazno vrijeme. S dva načina rada, novi sustav kontrole kočenja (BC) R1M analizira podatke kao što su nagib skretanja i ubrzanje proklizavanja i trenutačno modulira hidraulični tlak kočnice kako bi se spriječilo blokiranje kotača radi lakšeg i bržeg prolaznog vremena.

Detalji

  • Karbonski oklop nadahnut modelom M1
  • Elektronički trkaći ovjes Öhlins (ERS)
  • Öhlins NPX anti-kavitacijske plinske vilice
  • Lagani karbonski stražnji dio
  • Ugravirani broj proizvoda
  • Sustav upravljanja kočenjem (BC, engl. Brake Control)
  • Sustav upravljanja kočenjem s pomoću agregata (EBM, engl. Engine Brake Management)
  • 998cc motor
  • APSG ride-by-wire sistem
  • Sustav kontrole pokretanja (LCS)
  • Pneumtici Bridgestone Battlax RS11 - 190 široki stražnji
  • Ekskluzivni CCU omogućuje bežično podešavanje
  • 6-osovinska jedinica za mjerenje inercije (IMU)
  • Elektroničke kontrolne funkcije visoke tehnologije

Cijena

Yamaha YZF-R1M 2022 210.490 kn (mpc s PDV-om)
* Sve gore navedene cijene su neobvezujuće, informativne gotovinske maloprodajne cijene

Specifikacije

AGREGAT
Tip agregata Hlađenje tekućinom, 4- cilindarski, EURO5, 4-takta, 4-ventila, DOHC
Zapremina 998 cc
Promjer x hod 79,0 mm x 50,9 mm
Omjer kompresije 13 : 1
Maksimalna snaga 147,1 kW (200,0KS) @ 13.500 okr/min
Maksimalan okretni moment 113.3 Nm (11.6 kg-m) @ 11,500 rpm
Sustav podmazivanja Mokri karter
Tip spojke Mokro, Višestruki diskovi
Sustav paljenja TCI
Sustav pokretanja Električno
Sustav prijenosa Stalan otvor, 6-brzinski
Završni prijenos Lanac
Potrošnja goriva 6,8 l/100km
CO2 emisija 159 g/km
Rasplinjač Elektronično ubrizgavanje goriva

ŠASIJA
Okvir Aluminijski Deltabox, Dijamant
Sustav prednjeg ovjesa Teleskopska vilica
Hod ovjesa sprijeda 120 mm
Kut prednje vilice 24º
Predtrag kotača 102 mm
Sustav stražnjeg ovjesa Njihajuča ruka, (link ovjes)
Hod ovjesa straga 120 mm
Prednja kočnica Hidraulični dvostruki diskovi, Ø 320 mm
Stražnja kočnica Hidraulični jednostruki disk, Ø 220 mm
Prednja guma 120/70 ZR17M/C (58W)
Stražnja guma 200/55 ZR17M/C (78W)

DIMENZIJE
Ukupna dužina 2.055 mm
Ukupna širina 690 mm
Ukupna visina 1.165 mm
Visina sjedala 860 mm
Međuosovinski razmak 1.405 mm
Minimalna udaljenost od tla 130 mm
Kapacitet spremnika goriva 17 Litara
Kapacitet spremnika ulja 4,9 Litara
Težina (s punim spremnikom ulja i goriva) 202 kg