• GIVI Kovčezi i nosači
  • SHOEI Kacige
  • ARIETE ručke i ostali proizvodi
  • TOP PERFORMANCES Tuning
  • RK Takasago Moto lanci
  • MORSE Fazni lanci
  • CHIARAVALLI Moto set-ovi
  • SBS Disk pločice
  • GALFER Disk pločice
  • NG Diskovi zamjenski
  • GOODRIDGE
  • EXCEL Kotači i obruči
  • Remenje variomata
  • YUASA Baterije
  • SILKOLENE Ulja i maziva
  • WORKS RACING PARTS
  • DAINESE Jakne, odjela...
  • KOVIX Lokoti sa alarmom
  • XENA Lokoti i alarmi
  • SPINELLI Pokrivaći za motore
  • MARVING Ispušni sistemi
  • ARROW Ispušni sistemi i drugo
  • EAGLE - Speed Pro ispušni sistemi
  • TECMATE Punjači, alat
  • BIKE LIFT Radionička oprema
  • K&N Filteri zraka
  • MEIWA Filteri ulja
  • OHLINS Amortizeri
Piccilo Web Motori Yamaha XTZ 700 Tenere 2022

Košarica

Proizvod nije dodan
Proizvod uspješno dodan
Proizvod uspješno dodan (zaliha proizvoda je ograničena)

Broj artikala u košarici 0

Ukupno 0,00 €

Cijena dostave - popusti 0,00 €

Ukupan iznos 0,00 €

Cijena dostave - popusti

  • kupovina do 70 €, trošak dostave 5,50
  • kupovina preko 70 €, trošak dostave je besplatan
  • kupovina preko 150 €, popust 10%
  • kupovina preko 650 €, popust 15%
  • kupovina preko 1.000 €, popust 20%
  • Ovi popusti ne odnose se na robe na Akcijskoj prodaji sa popustima 20% i više!
  • Popusti se ne odnose na vozila i motore Yamaha, proizvode SHOEI, trošak servisiranja, te kupovinu odjeće i obuće!

Yamaha XTZ 700 Tenere 2022

FOTOGRAFIJE


DETALJI


BOJE


PRILOZI

Opis

Kada vozite model Ténéré 700, sami određujete kako će vaša budućnost izgledati. Ovo je motocikl s kojim možete ići baš svugdje, koji vam omogućuje da živite bez ograničenja i doživite novu razinu potpune slobode.

Opremljen dvocilindričnim agregatom zapremnine 689 ccm, usklađenim s propisom EU5, koji ima veliki zakretni moment i posebno optimizirani mjenjač koji pruža savršen spoj snage i kontrole, ovaj pustolovni motocikl za duge staze, dizajniran po uzoru na motocikle za reli, izrađen na način da se može prilagoditi širokom rasponu uvjeta vožnje na blatnim terenima i na asfaltu.

Kompaktno cjevasto podvozje i tanka konstrukcija pružaju maksimalnu okretnost tijekom vožnje u stajaćem ili sjedećem položaju, a zahvaljujući ovjesu za duge vožnje i kotačima sa žbicama možete krenuti gdje poželite. Jednostavno napunite gorivo i krenite. Zavirite iza sljedećeg horizonta.

Yamahini originalni modeli XT pretvaraju snove svakog motociklista o putovanju svijetom u stvarnost. A sada legenda dobiva i svoj nastavak. S pomoću modela Ténéré 700 otkrit ćete što je prava pustolovina i zauvijek promijeniti svoj život.


Četverotaktni CP2 agregat zapremnine 689 ccm usklađen s propisom EU5


Bilo da se radi o vožnji kroz pustinje, nepristupačna brdska područja ili po autocesti, dvocilindrični agregat modela Ténéré, neravnomjernog rasporeda paljenja i zapremnine 689 ccm omoguće trenutačni pogon i brzu reakciju u svakoj situaciji, a usklađen je s propisom EU5. Zahvaljujući snažnom linearnom zakretnom momentu i optimiziranom mjenjaču, ovaj lagani, pustolovni motocikl nudi vam potpunu kontrolu u svim uvjetima vožnje.

Cijevni čelični okvir dvostrukih greda 


Kada se nađete u izazovnoj situaciji na terenu, prepoznat ćete prednost kompaktnih dimenzija robusnog cijevnog čeličnog okvira dvostrukih greda modela Ténéré 700. Njegova kratka osovina i tanko podvozje pružaju vrhunsku okretnost u tehnički zahtjevnim vožnjama, a odstojanje od tla od 240 mm izrađeno je za ekstremne terene.

Tanki i kompaktni oklop i ravno sjedalo


Kako bi pružio maksimalnu okretnost, Ténéré 700 ima ravno sjedalo i uski okvir zbog čega je lako prebacivati težinu, bio da sjedite ili stojite na osloncima za noge. Opušteni položaj vožnje koji ovaj model pruža osigurava cjelodnevnu udobnost, a uski spremnik od 16 litara pri dugoj vožnji pruža izvrsno prianjanje koljena i omogućuje preciznu kontrolu upravljanja na svim vrstama površina.

Dizajn s 4 LED fara po uzoru na motocikle za reli 


Već više od 40 godina Yamaha predstavlja jedan od vodećih svjetskih brandova u području reli vožnje, a robusni izgled modela Ténéré 700 inspiriran je najnovijim tvorničkim modelima trkaćih motocikala modela Dakar. Prepoznatljivi snažni, legendarni dizajn s 4 LED fara koji osvjetljavaju i najmračniju divljinu naglašava vjernu tehnologiju izrade ovog modela po uzoru na motocikle za reli.

Upside down vilica dugog hoda 


Samo pogledajte prednji ovjes izrađen po uzoru na trkaće modele i bit će vam jasno da ovaj lagani, pustolovni model može savladati čak i najzahtjevnije terene. Zahvaljujući cijevima od 43 mm otpornima na savijanje i hodu prednjih kotača od 210 mm koje omogućuje glatku vožnju uz lagano upravljanje, prilagodljiva preokrenuta vilica može savladati svaki zahtjevni teren na koji naiđete u svojim avanturama!

Podesivi stražnji amortizer 


So sticirani stražnji ovjes dizajniran je tako da vam omogući glatku i stabilnu vožnju u raznim uvjetima, na blatnim terenima ili na autocestama – bez obzira vozite li se sami, imate suputnika ili prevozite prtljagu. Zahvaljujući hodu kotača od 200 mm, ovaj sustav za vožnju po uzoru na motocikle za reli ima praktičan daljinski regulator, omogućujući vam podešavanje postavki dok ste u pokretu.

Detalji

  • Veliki okretni moment, 689 ccm, 4-taktni CP2 agregat usklađen s propisom EU5
  • Lagani cijevasti čelični okvir dvostrukih greda
  • Tanki, kompaktni, ergonomski oklop i sjedalo
  • Robusni izgled motocikla s 4 LED fara po uzoru na modele za reli
  • Podesive "upside down" vilice od 43 mm za duga putovanja
  • Daljinski podesiv stražnji ovjes
  • Kokpit sa suženim upravljačima po uzoru na motocikle za reli
  • 21-inčni / 18-inčni kotači sa žbicama s avanturističkim gumama
  • Uski spremnik goriva zapremine od 16 litara za duga putovanja
  • Kompaktni multifunkcijski instrumenti po uzoru na motocikle za reli
  • ABS sustav na uključivanje za podešavanja u pokretu
  • Vjetrobran i štitnici za ruke za dobru zaštitu vozača

Cijena

XTZ 700 Tenere 2022 86.600 kn (mpc s PDV-om)
* Sve gore navedene cijene su neobvezujuće, informativne gotovinske maloprodajne cijene

Specifikacije

AGREGAT
Tip agregata EURO5, 4-takta, 2 - cilindara, Hlađenje tekućinom, DOHC
Zapremina 689 cc
Promjer x hod 80,0 mm x 68,6 mm
Omjer kompresije 11.5:1
Maksimalna snaga 54,0 kW pri 9000 o/min
Maksimalan okretni moment 68,0 Nm pri 6500 o/min
Sustav podmazivanja Mokri karter
Tip spojke Mokro, Višestruki diskovi
Sustav paljenja TCI
Sustav pokretanja Električno
Sustav prijenosa Stalan otvor, 6-brzinski
Završni prijenos Lanac
Potrošnja goriva 4,3 l / 100 Km
CO2 emisija 100 g/km
Rasplinjač Ubrizgavanje goriva

ŠASIJA
Okvir Čelične cijevi, dvostruke grede
Sustav ovjesa sprijeda Teleskopska preokrenuta vilica
Hod ovjesa sprijeda 210 mm
Sustav ovjesa straga Njihajuča ruka, (link ovjes)
Hod ovjesa straga 200 mm
Prednja kočnica Hidraulični dvostruki disk, Ø 282 mm
Stražnja kočnica Hidraulični jednostruki disk, Ø 245 mm
Prednja guma 90/90-21 M/C 54V
Stražnja guma 150/70 R 18 M/C 70V

DIMENZIJE
Ukupna dužina 2370 mm
Ukupna širina 905 mm
Ukupna visina 1.455 mm
Visina sjedala 875 mm
Međuosovinski razmak 1595 mm
Minimalna udaljenost od tla 240 mm
Kapacitet spremnika goriva 16 lit
Kapacitet spremnika za ulje 2,6 l
Težina (s punim spremnikom ulja i goriva) 204 kg