• GIVI Kovčezi i nosači
  • FM FIMEZ Kacige
  • ARIETE ručke i ostali proizvodi
  • TOP PERFORMANCES Tuning
  • RK Takasago moto lanci
  • MORSE Fazni lanci
  • CHIARAVALLI Moto set-ovi
  • SBS Disk pločice
  • GALFER Disk pločice
  • NG Diskovi zamjenski
  • GOODRIDGE
  • EXCEL Kotači i obruči
  • Remenje variomata
  • YUASA Baterije
  • SILKOLENE Ulja i maziva
  • WORKS RACING PARTS
  • DAINESE Jakne, odjela...
  • XENA Lokoti i alarmi
  • SPINELLI Pokrivaći za motore
  • MARVING Ispušni sistemi
  • ARROW Ispušni sistemi i drugo
  • EAGLE - Speed Pro ispušni sistemi
  • TECMATE Punjači, alat
  • BIKE LIFT Radionička oprema
  • K&N Filteri zraka
  • MEIWA Filteri ulja
  • OHLINS Amortizeri
  • SEALEVER
Piccilo Web Servis

Košarica

Proizvod nije dodan
Proizvod uspješno dodan
Proizvod uspješno dodan (zaliha proizvoda je ograničena)

Broj artikala u košarici 0

Cijena dostave 0,00 kn

Ukupan iznos 0,00 kn

Cijena dostave

  • kupovina do 500 kn, trošak dostave 30,00 kn
  • kupovina preko 500 kn, trošak dostave je besplatan
  • kupovina preko 1.000 kn, popust 5%
  • kupovina preko 2.000 kn, popust 10%
  • kupovina preko 4.000 kn, popust 15%
  • kupovina preko 6.000 kn, popust 20%
  • Ovi popusti ne odnose se na robe na Akcijskoj prodaji sa popustima 20% i više!
  • Popusti se ne odnose na vozila i motore Yamaha, trošak servisiranja, te kupovinu odjeće i obuće!

Servis

Sve češća je pojava da vlasnici motora nakon isteka jamstvenog roka više ne dolaze u ovlašteni servis, već redovno održavanje povjeravaju "nazovi majstorima". U uvjerenju da će time jeftinije proći, rezultat je zanemaren motor kojemu se samo mjenja ulje, a ostale provjere i podešavanja važna za sigurnost i pouzdanost motora, najčešće se i ne rade. Savjeti "nazovi majstora" tipa "ne diraj ništa dok radi", plod su njihovog neznanja da vam pruže pravu i potpunu uslugu. Sustav servisiranja, provjera i podešavanja propisan od Yamahe u knjižicama o periodičnom održavanju i jesu promišljeni da vam se neželjeni kvar ne dogodi. Što je još veći apsurd cijene usluga kod "nazovi majstora" najčešće i nisu manje nego kod ovlaštenog servisa, koji radi i naplaćuje po tvorničkim normativima. Korisnici najčešće i ne znaju što im je na servisu kod "nazovi majstora" rađeno, jer oni nikakve evidencije održavanja ne vode, a specifikacije proizvođača i ne poznaju.

Podešavanje ventila, posao koji "nadri majstori" najčešće ne odrađuju, jer kažu "zazori ventila su siguno dobri, jer se ne čuju". Naime, kada se zazori ventila smanje i kada je opasnost da izgore sjedišta ventila i ventili, naravno da se ventili "ne čuju". Zazori koji su se povečali, čine da se ventili "čuju", neće uzrokovati izgaranje ventila i sjedišta ventila. Kod Yamahinih motora period potrebne kontrole i eventualnog podešavanja ventila je dosta produžen, i iznosi 20.000 ili 40.000 km zavisno o modelu, stoga bi zaista bilo poželjno povjeriti ovlaštenim mehaničarima.

Znamo svi da su nam novčanici, u ovoj krizi, tanji i da nitko nema novca za bacanje, ali servis urađen u fušu jest loša usluga samom sebi.