Yamaha YZ125
Opis
Za uspjeh u motokrosu morate mnogo vremena provoditi na trkaćoj stazi. Ako zaista želite dospjeti na vrh treba vam vještina, kondicija i odlučnost – te pravi trkaći motocikl.
Tu nastupa YZ125. S eksplozivnom snagom motora i iznimno odzivnim aluminijskim podvozjem, laki 2-taktni motor od 125 ccm dokazani je pobjednik na najvišoj razini.
Legendarni cross motocikl sa svojim prednjim i stražnjim sustavima ovjesa koji imaju veliki odaziv i namijenjeni su za lagano rukovanje i oštru promjenu smjera te snažnim oklopom pruža cool tvornički izgled. Jedino što u kombinaciji nedostaje ste vi.
Ništa se ne može usporediti s doživljajem koji nudi model YZ125. Nakon spuštanja vrata, njegov vrišteći 2-taktni motor od 125 ccm predviđen je za jak i brz prolazak kroz okretaje putem 6-brzinskog mjenjača. Zbog ukupne težine od samo 94 kg brzina i pokretljivost ovog iznimnog trkaćeg motocikla oduzet će vam dah.
Agresivniji oklopi i upečatljive grafike
YZ125 2-taktni model ima moderan oklopi grafiku za jednostavan izgled. Novi blatobrani i štitnici vilice ostavljaju agresivniji dojam, a novi bočni oklop i pokrov sjedala naglašavaju svjež izgled.
Upside down vilice od 48 mm
Upside down vilice od 48 mm slične su izvedbi korištenoj na 4-taktnim modelima YZ-F i imaju odvojene sustave zraka/ulja što sprječava ulazak zraka u uložak i osigurava stabilnije prigušivanje. Vilice rade s posebnim postavkama specifičnim za model YZ125 i omogućuju lakše i pokretljivije karakteristike upravljanja.
Monocross sustav stražnjeg ovjesa
Uz vilice, novi model YZ125 opremljen je monocross sustavom stražnjeg ovjesa koji se sastoji od preoblikovane njihajuće ruke te amortizera i ovjesa preuzetih s 4-taktnih motocikala YZ-F. Sustav osigurava iznimne karakteristike prigušivanja udaraca kao i dobro prianjanje za pobjedničku učinkovitost.
Široki oslonci za noge i podešavanje spojke
Novi 2-taktni model YZ125 ima koristi od raspona novih značajki koje potječu izravno iz 4-taktnih modela YZ-F. Širi oslonci za noge pružaju dodatnu potporu za poboljšan osjećaj upravljivosti za vrijeme agresivne vožnje – tu je i podešavanje spojke za laka podešavanja napetosti sajle bez korištenja alata.
2-taktni motor od 125 ccm
Srce ovog agresivnog i lakog motocikla 2-taktni je motor od 124 ccm, hlađen tekućinom i bez prekomjernih okretaja koji je opremljen poznatim sustavom YPVS za povećanje snage tvrtke Yamaha. Motorima 6-brzinski mjenjač s kratkim prijenosnim omjerima, iznimno je kompaktan i lagan za održavanje, a s našim dijelovima iz kompleta YRRD može se nadograditi za postizanje još više pobjedničkih performansi.
Vrlo okretno i iznimno lagano podvozje
Kompaktni 2-taktni motor od 125 ccm postavljen je u laki aluminijski okvir s dvostrukim gredama koji je istovremeno lagan i čvrst te osigurava dobru krutost koja vozaču pruža mnogo povratnih informacija. Model YZ125 je s ukupnom masom od samo 94 kg jedan od najlakših enduro motocikala za jurcanje kroz zavoje i savladavanje naboranih dijelova staze.
Detalji
- Kompaktni 2-taktni motor od 125 ccm i bez prekomjernih o/min
- Iznimno laki aluminijski okvir s dvostrukim gredama
- Snaga za pobjede uz lagano upravljanje
- Vilice tipa YZ-F od 48 mm, odvojene funkcije zraka/ulja
- Monokros sustav stražnjeg ovjesa tipa YZ-F
- Moderan oklop za agresivan i moderan izgled
- Mehanizam za brzo podešavanje spojke
- Širi oslonci za noge za povećanu upravljivost
- Tehnologija 2-taktnih motora za lakše održavanje
- Lako podesiv rasplinjač Mikuni od 38 mm
- Dostupan je komplet za nadogradnju YRRD (Yamaha Rinaldi R and D)
- Dostupna je široka paleta originalne dodatne opreme
Cijena
YZ125 | 54.490 kn (mpc s PDV-om) |
YZ125LC - 2018 | 55.900 kn (mpc s PDV-om) |
Specifikacije
AGREGATTip agregata | Hlađenje tekućinom, 2-takta, jednocilindričan, nagnut prema naprijed, membranski ventil s YPVS |
---|---|
Zapremina | 125 ccm |
Promjer x hod | 54,0 mm x 54,5 mm |
Omjer kompresije | 8.6 ~10.7 : 1 |
Maksimalan okretni moment | N/A |
Sustav podmazivanja | Prethodno miješanje |
Tip kvačila | Mokro, namotana opruga s vilice diskova |
Rasplinjač | Mikuni TMX38 |
Sustav paljenja | CDI |
Sustav pokretanja | Nožno |
Sustav prijenosa | Stalan otvor, 6-brzinski |
Završni prijenos | Lanac |
ŠASIJA
Okvir | Dvostruke grede |
---|---|
Sustav prednjeg ovjesa | USD teleskopske vilice |
Hod ovjesa sprijeda | 300 mm |
Kut prednje vilice | 26º |
Predtrag kotača | 109 mm |
Sustav stražnjeg ovjesa | Njihajuča ruka, (link ovjes) |
Hod ovjesa straga | 315 mm |
Prednja kočnica | Disk, Ø 250 mm |
Stražnja kočnica | Disk, Ø 245 mm |
Prednja guma | 80/100-21 51M |
Stražnja guma | 100/90-19 57M |
DIMENZIJE
Ukupna dužina | 2.137 mm |
---|---|
Ukupna širina | 825 mm |
Ukupna visina | 1.295 mm |
Visina sjedala | 975 mm |
Međuosovinski razmak | 1.445 mm |
Minimalna udaljenost od tla | 363 mm |
Kapacitet spremnika goriva | 8,0 Litara |
Kapacitet spremnika ulja | 0,7 Litara |
Težina (s punim spremnikom ulja i goriva) | 94 kg |
Pratite nas
Facebook stranica
Twitter stranica
YouToube kanal