Yamaha YZF-R3

Opis
R-svijet vas zove. Budući da vrhunski model R3 dolazi u potpunosti opremljen širokim spektrom opreme i dodataka koje pružaju izvanredne performanse uz vrhunsku kvalitetu i stil koji ne može ostati neprimijećen – ovaj model čine najuzbudljivijim modelom za svakog vozača kategorije A2.
Izgled ovog laganog supersportskog modela radikalno je izmijenjen po uzoru na model MotoGP®, što ga čini najpoželjnijim motociklom od 300 ccm na ulicama i trkaćim stazama. Uglađena nova konstrukcija sa središnjim usisom zraka odražava izgled Yamahina stroja YZR-M1 MotoGP®, a agresivni dvostruki LED farovi naglašavaju njegov čistokrvni DNK serije R.
Prednje USD vilice od 37 mm iznimnih svojstava daju vam osjećaj preciznog ovjesa i upravljivosti, a niže postavljeni spremnik za gorivo i izmijenjeni položaj upravljača poboljšavaju ergonomiju položaja vozača kako bi vam pružili veću udobnost i precizniju kontrolu nad motociklom. Odgovorite na poziv i uđite u R-svijet.
Svaki model Yamahine serije R dizajniran je i proizveden kako bi vam omogućio uzbudljivu vožnju svaki put. Jednostavno rečeno, ovi supersportski motocikli napravljeni su bez kompromisa kako biste mogli uživati u čistom uzbuđenju vožnje.
Radikalan izgled inspiriran modelom YZR-M1 MotoGP®
Uz radikalnu konstrukciju i učinkovitu ergonomiju koja je inspirirana modelom MotoGP® YZR-M1, ovo je najelegantniji model R3 s najboljim aerodinamičnim svojstvima ikada napravljen. Središnji usis za zrak u stilu modela M1 daje ovom kompaktnom supersportskom motociklu čisti trkaći izgled, a sa sveukupnim iznimnim svojstvima i idealnim rasporedom težine 50/50, model R3 spreman je da vas ushiti na cesti i trkaćoj stazi.
Agresivan izgled inspiriran modelom R1
Ovaj motocikl upadljivog izgleda čista je serija R, a opremljen je prednjim oklopom agresivnog izgleda i sportskim vjetrobranom koji je inspiriran legendarnim modelom R1. Dvostruki LED farovi i centralna cijev za zrak rade zajedno sa slojevitim pločama oklopa kako bi maksimalno iskoristili protok zraka za hlađenje motora, što ovaj motocikl čini izvanrednim supersportskim modelom u kategoriji vozila A2 motocikala od 300 ccm.
Motor od 321 ccm namijenjen za visoke okretaje
S omjerom kompresije od 11,2:1, dvostrukom bregastom osovinom (DOHC) i glavama motora s 4 ventila, motor modela R3 dizajniran je za performanse s brzim odzivom i učinkovitim radom pri velikom broju okretaja. Ovaj moćni motor, maksimalne izlazne snage od 30,9 kW / 42 ks pri 10.750 o/min, pruža fantastično ubrzanje, uzbudljivu vožnju i širok raspon snage.
Lagani supersportski motocikl za vozače s kategorijom A2
Bez obzira jeste li vozač s dozvolom za kategoriju A2 ili osoba koja traži ultimativni lagani supersportski model, R3 ima tehnologiju, performanse i stil koji tražite. Razvijen korištenjem iste lozo je bez kompromisa koju koristimo za svaki model serije R, trkaći DNK ovog motocikla napravljen je za užitak.
Uska i lagana sportska šasija
Kompaktna i lagana šasija napravljena je od čeličnih cijevi velike vlačne čvrstoće koje pružaju optimalnu ravnotežu snage i krutosti. Kratki međuosovinski razmak modela R3 pruža izvanrednu okretnost, za sportske i okretne karakteristike upravljanja, a raspodjela težine između prednjeg i stražnjeg dijela od gotovo 50/50 i pristupačna visina sjedala pružaju uravnoteženu vožnju.
Dvostruki LED farovi inspirirani modelom R1
Prednji oklop opremljen je farovima u stilu modela R1 koji naglašavaju kako model R3 potiče od većih modela serije R. Uporabom svijetle i dugotrajne LED tehnologije, dvostruki farovi daju izvrsnu vidljivost i osvjetljenje pritom trošeći minimalne količine energije, a motociklu daju radikalan izgled trkaćeg modela.
Detalji
- Radikalan izgled inspiriran modelom YZR-M1 MotoGP®
- Agresivan oklop i vjetrobran u stilu modela R1
- Motor od 321 ccm velikog broja okretaja, za uzbudljivu snagu
- Lagani supersportski motocikl za vozače s kategorijom A2
- Tanka i lagana šasija za agilno i sportsko upravljanje
- Dvostruki LED farovi inspirirani modelom R1
- Prednja USD vilica KYB od 37 mm
- Nizak položaj spremnika goriva i ergonomski položaj upravljača
- Snažan sustav kočenja s ABS-om
- Lagani kotači i supersportske gume
- Uravnotežena raspodjela težine – 50/50
- Višefunkcionalni digitalni LCD instrumenti
- Ultimativni lagani supersportski model
Cijena
YZF-R3 '20 | 47.900 kn (mpc s PDV-om) |
Specifikacije
AGREGATTip agregata | 2-cilindara, 4-takta, hlađenje tekućinom, DOHC, 4-ventila |
---|---|
Zapremina | 321 cc |
Provrt x hod | 68.0 mm x 44.1 mm |
Omjer kompresije | 11,2 : 1 |
Maksimalna snaga | 30.9kW (42.0KS) @ 10,750 okr/min |
Maksimalan okretni moment | 28.8Nm (2.9kg-m) @ 9,000 okr/min |
Sustav podmazivanja | Mokri karter |
Tip kvačila | Mokro, Višestruki diskovi |
Sustav paljenja | TCI |
Sustav pokretanja | Električno |
Sustav prijenosa | Stalan otvor, 6-brzinski |
Završni prijenos | Lanac |
Potrošnja goriva | 3.8 l/100km |
CO2 emisija | 89 g/km |
Rasplinjač | Elektronično ubrizgavanje goriva |
ŠASIJA
Okvir | Dijamant |
---|---|
Sustav ovjesa sprijeda | Teleskopske vilice |
Hod ovjesa sprijeda | 130 mm |
Kut prednje vilice | 25º |
Predtrag | 95 mm |
Sustav ovjesa straga | Njihajuča ruka |
Hod ovjesa straga | 125 mm |
Prednja kočnica | Hidraulični disk, Ø298 mm |
Stražnja kočnica | Hidraulični disk, Ø220 mm |
Prednja guma | 110/70-17M/C 54H (Tubeless) |
Stražnja guma | 140/70-17M/C 66H (Tubeless) |
DIMENZIJE
Ukupna dužina | 2090 mm |
---|---|
Ukupna širina | 730 mm |
Ukupna visina | 1,140 mm |
Visina sjedala | 780 mm |
Međuosovinski razmak | 1,380 mm |
Minimalna udaljenost od tla | 160 mm |
Kapacitet spremnika goriva | 14 Litara |
Kapacitet spremnika za ulje | 2,4 Litara |
Težina (s punim spremnikom ulja i goriva) | 170 kg |
Pratite nas
Facebook stranica
Twitter stranica
YouToube kanal