Yamaha YZF-R1

Opis
Razvijen bez kompromisa i konstruiran s najsofisticiranijom tehnologijom motora i šasije, novi R1 je ultimativni Yamaha supersport.
Opremlja agresivnim novim pokrovom izvedenim iz M1, aerodinamičnija karoserija pruža vrhunske performanse. LED svjetla sljedeće generacije i restilizirana LED svjetla položaja pojačavaju zadivljujuću prisutnost ovog motora - a novim sustavima kočenja (BC) i sustavom upravljanja kočnicama motora (EBM), imate potpunu kontrolu.
Svako od sedam podesivih elektroničkih pomagala kod vožnje može se fino podesiti u sekundi preko YRC sustava. A uz pojačani ovjes, vrlo rafinirani EU5 motor i premium RS11 gume, R1 je upravo podigao ljestvicu na novu razinu.
Yamaha Motor Company je osvojila svoju prvu utrku samo 10 dana nakon što je tvrtka osnovana. A ova goruća želja za utrkama opisuje Yamahu sve do danas, a to je ono što omogućuje tvrtki da stvara visokoučinkovite supersport motore poput najnovijeg R1.
Aerodinamična karoserija ustilu M1
R1 izgleda bolje nego ikad s novim pokrovom u stilu M1 i potpuno integriranim pokrovom koji motoru daje agresivniji profil razvijen u utrci.Omogućavajući vam da se približite motoru, ova lagana karoserija povećava aerodinamičnu učinkovitost za više od 5%, za bolje performanse pri visokim brzinama.
Visokoučinkoviti motor sradilicom
Ključna značajka motora R1 od 998 ccm je poprečna koljenasta osovina s nejednakim slijedom paljenja od 270° - 180° - 90° -180° koja daje snažan, linearni zakretni moment. S novim visokoučinkovitim usisnim sustavom, zajedno s novodizajniranim oscilirajućim remenom klackalice ventila, ovaj motor razvijen za utrke ostvaruje poboljšane performanse visokog broja okretaja i usklađen je s EU5.
Poboljšana učinkovitost ovjesa
Najnoviji model dolazi s naglašenim 43 mm Kayaba vilicama koje koriste nove lamelirane prigušne ventile. Zajedno s izmijenjenim postavkama za stražnje udarace, to vam daje povećani osjećaj povezanosti direktno s površinom ceste, zbog čega se R1 čini kao da je produžetak vašeg tijela.
Novi kontrolni sustav kočenja(BC)
Tehnologija mijenja način vožnje, a najnoviji R1 ima čak sedam elektroničkih kontrolnih sustava. S dva načina rada, novi sustav kontrole kočnica (BC) analizira podatke kao što su kut nagiba i ubrzanje klizanja te modulira tlak hidraulične kočnice kako bi se spriječilo blokiranje kotača.
Novi sustav upravljanjakočnicama motora (EBM)
Kontrola je sve kada ste na stazi, a novi sustav upravljanja kočnicama motora (EBM) omogućuje podešavanje sile kočenja motora. Koristeći podatke s različitih senzora, EBM podešava otvor gasa, vrijeme paljenja i volumen ubrizgavanja goriva kako bi vam omogućio izbor između tri načina kočenja motora koji odgovaraju različitim situacijama vožnje.
LED svjetla iduće generacije
Novi pokrov u stilu M1 opremljen je restiliziranim LED prednjim svjetlima koja izoštravaju zastrašujući izgled najnovijeg modela. Agresivno novo lice R1 također ima nova pozicijska svjetla koja pojačavaju prisutnost motora na cesti i ističu njegovu čistu rasnu konstrukciju.
Detalji
- Aerodinamična, nova karoserija u stilu M1
- Poboljšani, visokoučinkoviti 998cc EU5 motor
- LED prednja svjetla i pozicijska svjetla iduće generacije
- Poboljšana izvedba prednjeg i stražnjeg ovjesa
- Nova kontrola kočenja (BC) ABS s 2 načina rada
- Novi sustav upravljanja kočnicama motora (EBM) s 3 načina rada
- APSG gas za vožnju po žici
- Optimizirani sustav kontrole pokretanja (LCS)
- Prednji diskovi od 320 mm, novi jastučići s visokim trenjem
- Najnovije Bridgestone Battlax RS11 gume
- Vrhunska završna obrada s izvanrednom kvalitetom izrade
- Poboljšani TFT instrumenti s EBM i BC zaslonom
Cijena
YZF-R1 '21 | 151.900 kn (mpc s PDV-om) |
Specifikacije
AGREGATTip agregata | Hlađenje tekućinom, 4-takta, 4-ventila, DOHC, 4- cilindarski |
---|---|
Zapremina | 998 cc |
Promjer x hod | 79,0 mm x 50,9 mm |
Omjer kompresije | 13,0 : 1 |
Maksimalna snaga | 147,1 kW (200,0KS) @ 13.500 okr/min |
Maksimalan okretni moment | 113.3Nm (11.6kg-m) @ 11,500 o/min |
Sustav podmazivanja | Mokri karter |
Tip spojke | Mokro, Višestruki diskovi |
Sustav paljenja | TCI |
Sustav pokretanja | Električno |
Sustav prijenosa | Stalan otvor, 6-brzinski |
Završni prijenos | Lanac |
Potrošnja goriva | 7,2 l/100km |
CO2 emisija | 168 g/km |
Rasplinjač | Elektronično ubrizgavanje goriva |
ŠASIJA
Okvir | Dijamant |
---|---|
Sustav prednjeg ovjesa | Teleskopske vilice |
Hod ovjesa sprijeda | 120 mm |
Kut prednje vilice | 24º |
Predtrag kotača | 102 mm |
Sustav stražnjeg ovjesa | Njihajuča ruka |
Hod ovjesa straga | 120 mm |
Prednja kočnica | Hidraulička dvostruka disk kočnica |
Stražnja kočnica | Hidraulička jednostruka disk kočnica |
Prednja guma | 120/70 ZR17M/C (58W) |
Stražnja guma | 190/55 ZR17M/C (75W) |
DIMENZIJE
Ukupna dužina | 2.055 mm |
---|---|
Ukupna širina | 690 mm |
Ukupna visina | 1.165 mm |
Visina sjedala | 855 mm |
Međuosovinski razmak | 1.405 mm |
Minimalna udaljenost od tla | 130 mm |
Kapacitet spremnika goriva | 17 Litara |
Kapacitet spremnika ulja | 4,9 Litara |
Težina (s punim spremnikom ulja i goriva) | 201 kg |
Pratite nas
Facebook stranica
Twitter stranica
YouToube kanal