Yamaha YZ250F '25

Opis
Odmah nakon vožnje najnovije generacije YZ250F osjetit ćete razliku. Uz niže težište, lagani aluminijski okvir s obostranim gredama i izmijenjeni ovjes marke KYB s novom sponom ovjesa pruža veću razinu okretnosti za bržu vožnju zavojima i brze promjene smjera. Uz puno ravnije sjedalo, s jednim jednodijelnim poklopcem, i uže pokrove hladnjaka unaprijeđena je ergonomija čime je povećana upravljivost.
Već dokazani pobjednik Velike nagrade motokrosa, najnoviji YZ250F izvlači korist od nove spone ovjesa i odgovarajućih postavki ovjesa, kako sprijeda tako i straga, za poboljšanje vuče pri izlasku iz zavoja, podižući poznato okretno upravljanje modelom YZ250F na višu razinu.
Yamaha je bila začetnik bežičnog ugađanja agregata, a najnoviji YZ250F opremljen je unaprijeđenim sustavom Power Tuner s funkcijom „Quick Tuning” (brzo ugađanje) koja olakšava odabir najboljeg mapiranja i maksimizira vašu učinkovitost na različitim stazama. Mjerač prolaznog vremena u aplikaciji Power Tuner omogućuje prikaz postavki za smanjenje prolaznog vremena.
Aluminijski okvir s obostranim gredama
Za najnoviju generaciju modela YZ250F upotrijebljen je isti dizajn okvira koji se nalazi na modelu YZ450F koji je pobijedio na utrci MXGP. Uz nižu ispušnu granu i prerađene nosače spremnika, poboljšano rukovanje ovim laganim aluminijskim okvirom s obostranim gredama omogućuje vam bržu i uglađeniju vožnju zavojima. Niže težište i manja težina čine novi model YZ250F okretnijim no ikad, a izmijenjena ravnoteže krutosti i nosači agregata specifični za model YZ250F pružaju puno osjećaja i povratnih informacija.
Optimizirana ergonomija za vozača
Trokut vozača prilagođen je vozačima različitih veličina i tjelesne građe, pružajući bolju ergonomiju s poboljšanom mobilnošću vozača i povećanom upravljivošću. Bočne ploče daju tijesan i lakši izgled, a prednji bokobran poboljšava protok zraka do hladnjaka za dosljedno hlađenje.
Odzivna vršna snaga
YZ250F već se smatra jednim od najkonkurentnijih i najodzivnijih četverotaktnih agregata od 250 ccm na niskom i srednjem području okretaja. Najnoviji sustav upravljanja zrakom u stražnjem kanalu zajedno s reprogramiranim modulom ECU povećava vrhunske performanse motora, čineći ovaj pobjednički stroj za utrke na Velikoj nagradi motokrosa još konkurentnijim za svakog vozača.
Učinkovito upravljanje zrakom
Novinari i vlasnici pohvalili su performanse agregata pri visokim okretajima, a širina trupa svedena je na minimum zahvaljujući učinkovitom sustavu upravljanja zrakom koji kanalizira svježi zrak odostraga kroz prostore između spremnika goriva, okvira, sjedala i bočnih ploča. Kada onečišćeni zrak dospije u laganu kutiju za zrak, prethodno je pročišćen vrtlogom koji odstranjuje čestice smanjujući začepljenje pročistača zraka i olakšavajući rutinsko održavanje.
Izmijenjene postavke ovjesa
Široko je rasprostranjeno stajalište kako je prednja vilica marke KYB modela YZ250F među najboljima u klasi, a motocikl najnovije generacije ima izmijenjene postavke vilice kao i regulator prigušenja kompresije koji se može ručno prilagoditi. Stražnji ovjes Monocross sa sponom i amortizer marke KYB s novim spojem ovjesa za bolju vuču pri izlasku iz zavoja također pokreću preuređene postavke – a aplikacija Power Tuner sadrži korisne podatke o postavkama ovjesa za brze i precizne ručne prilagodbe.
Izmijenjeni ispuh prema propisima FIM-e za 2025.
Ispušni sustav modela YZ250F prilagođen je kako bi zadovoljio propise FIM-e za buku u 2025. godini, dok istodobno zadržava poznata svojstva upravljanja snagom i vožnjom.
Detalji
- Aluminijski okvir s obostranim gredama
- Optimizirana ergonomija za vozača
- Odzivna vršna snaga
- Učinkovito upravljanje zrakom
- Izmijenjene postavke ovjesa
- spuh sukladan s regulativama FIM-e o buci
- Lanac bregastog vratila niskog trenja
- Lagane komponente
- Poboljšana aplikacija Power Tuner
- Napredni sustavi nadzora vuče i pokretanja
Cijena
YZ250F '25 | 10.399 EUR (mpc. s PDV-om) |
Specifikacije
AGREGATTip agregata | 4-takta, Hlađenje tekućinom, DOHC, 4-ventila, Jednocilindričan |
---|---|
Zapremina | 250 ccm |
Promjer x hod | 77,0 mm x 53,6 mm |
Omjer kompresije | 13,8 : 1 |
Maksimalna snaga | N/A |
Maksimalan okretni moment | N/A |
Sustav podmazivanja | Mokri karter |
Tip kvačila | Mokro, Višestruki diskovi |
Sustav paljenja | TCI |
Sustav pokretanja | Električno |
Sustav prijenosa | Stalan otvor, 5-brzinski |
Završni prijenos | Lanac |
Rasplinjač | Ubrizgavanje goriva |
ŠASIJA
Okvir | Dvostruke grede |
---|---|
Sustav prednjeg ovjesa | Teleskopska vilica |
Hod ovjesa sprijeda | 310 mm |
Kut prednje vilice | 27°25' |
Predtrag kotača | 123 mm |
Sustav stražnjeg ovjesa | Link ovjes, Njihajuča ruka |
Hod ovjesa straga | 295 mm |
Prednja kočnica | Hidraulični jednostruki disk, Ø 270 mm |
Stražnja kočnica | Hidraulični jednostruki disk, Ø 240 mm |
Prednja guma | 80/100-21 51M |
Stražnja guma | 110/90-19 62M |
DIMENZIJE
Ukupna dužina | 2.185 mm |
---|---|
Ukupna širina | 825 mm |
Ukupna visina | 1.280 mm |
Visina sjedala | 970 mm |
Međuosovinski razmak | 1.480 mm |
Minimalna udaljenost od tla | 350 mm |
Kapacitet spremnika goriva | 6,2 Litara |
Kapacitet spremnika ulja | 0,95 Litara |
Težina (s punim spremnikom ulja i goriva) | 105 kg |
Pratite nas
Facebook stranica
Twitter stranica
YouToube kanal