Yamaha XV950R

Opis
Sada Yamaha otvara vrata za ulaz u svijet custom motocikla svima. XV950R dizajniran je kao bobber i obuhvaća značajke i osobnost originalnih uličnih kreacija svojim japanskim izgledom neo retro orijentacije i oštrog nastupa.
Kompaktan i elegantan, XV950R odlikuje se nisko postavljenim sjedalom i sportskom vožnjom, ne gubeći pri tome posebnost uistinu individualnog motocikla. Stil s ravnim linijama i izloženost metalnih dijelova naglašavaju čistoću i jednostavnost motocikla, dok V-2 agregat daje visoke performanse. XV950R svom opuštenom stavu bobbera dodaje element sportske vožnje, oslanjajući se na svoj poboljšan ovjes.
Privučeni ikonama motociklizma koje je Yamaha stvorila u prošlim vremenima, stručnjaci za poboljšanje motocikla širom svijeta već dugo koriste japansku kvalitetu kao osnovu za motore novog stila. U samoj svojoj prirodi potpuno individualne, te kreacije ipak ostaju dosljedne temeljnim principima inženjerske izvrsnosti svojstvenim tvrtki Yamaha.
V-2 motor s ubrizgavanjem goriva
Zrakom hlađeni V-2 motor s cilindrima pod kutom od 60 stupnjeva daje zakretni moment od 80 Nm pri 3000 okr/min, što ga čini idealnim za vožnju po gradu, kao i za živahnu vožnju izvan grada. Cilindri zapremine od 942 ccm završno su obrađeni kompozitnim materijalima, dok klipovi od kovanog aluminija podjednako jamče pouzdanost i performanse.
Uzak i ogoljen model
Jedinstveni ravni dizajn tvrtke Yamaha izloženi metalni dijelovi naglašavaju čistoću i jednostavnost modela, dok V-2agregat motociklu daje kompaktno srce. XV950R odlikuje se grubim metalnim izgledom, zadržavajući jednostavnost konstrukcije i sportske performanse.
Izmijenjen ispušni sustav i 3D ECU programske mape
Nove 3D mape za paljenje i ubrizgavanje goriva dodatno poboljšavaju i onako odlično ubrzanje V-2 motora pri niskim i srednjim okretajima, prilagođavajući ga savršeno potrebama gradske vožnje. Radi prilagodbe novim mapama ubrizgavanja goriva i daljnjeg poboljšanja ubrzanja pri niskim i srednjim okretajima model XV950R opremljen je novodizajniranim ispušnim sustavom 2-u-1.
Novi sustav usisa
Novi, kompaktni filtar za zrak namijenjen je poboljšanju učinkovitosti i čišćem, jednostavnijem izgledu motocikla. Smješten je na desnoj strani motocikla. Analiza protoka i cestovne probe pokazali su da novi filtar za zrak daje modelu XV950R odličan zakretni moment pri niskim okretajima.
Novi kotači s 12 krakova i valovitim diskovima
Kako bi zadržao izgled bobbera, XV950R oslanja se nanovodizajnirane lijevane kotače s 12 krakova veličine 100/90-19 sprijeda i 150/80-16 straga. Zajedno sa sportskim ovjesom i diskovima promjera 298 mm opremljenim plivajućim kliještima te veličine kotača i guma daju optimalan odnos performansi, ležanja na cesti i primanja povratnih informacija s podloge. ABS je standardna oprema.
Novi čelični okvirs dvostrukim gredama
Nosači V-2 motora tvrdi su kako bi pulsiranje motora prenijeli vozaču. Kratak međuosovinski razmak čini motocikl lakim i agilnim, uz odlične manevarske sposobnosti te neutralno i stabilno ponašanje u vožnji. Klasične vilice promjera 41 mm dopunjavaju tradicionalan izgled dvaju podesivih amortizera s vanjskim elementima.
Detalji
- Amortizeri s podešavanjem na dodatnom vanjskom elementu
- Zrakom hlađeni SOHC V-2 motor s cilindrima pod kutom od 60 stupnjeva
- Novi sustav usisa jamči učinkovitost
- Ispušna cijev 2-u-1 obavija se oko agregata
- Spojka s gumenim prigušenjem smanjuje zamor vozača
- Okvir s dvostrukim gredama brine se za agilnost i dobro ležanje
- Lijevani kotači s 12 krakova i ABS kao standardna oprema
- Kompaktan filtar za zrak poboljšava zakretni moment
- Sjedalo obučeno u materijal izgleda jelenje kože
- Poboljšane performanse pri nižim i srednjim okretajima
- Valoviti diskovi promjera 298 mm s plivajućim kliještima
- Spremnik za gorivo u obliku suze s trakom u boji kapaciteta 12 litara
Cijena
XV950R | 79.900 kn (mpc. s PDV-om) |
Specifikacije
AGREGATTip agregata | Zračno hlađenje, 4-takta, SOHC, 4-ventila, V tip, 2 redna cilindra |
---|---|
Zapremina | 942cc |
Promjer x hod | 85,0 mm x 83,0 mm |
Omjer kompresije | 9,0 : 1 |
Maksimalna snaga | 40 kW (54,3KS) @ 5.500 okr/min |
Maksimalan okretni moment | 79,5 Nm (8,1 kg-m) @ 3.000 okr/min |
Sustav podmazivanja | Mokri karter |
Tip spojke | Mokro, Višestruki diskovi |
Rasplinjač | Ubrizgavanje goriva |
Sustav paljenja | TCI |
Sustav pokretanja | Električno |
Sustav prijenosa | Stalan otvor, 5-brzinski |
Završni prijenos | Remen |
Potrošnja goriva | 5 l/100km |
CO2 emisija | 115 g/km |
ŠASIJA
Okvir | Dvostruke grede |
---|---|
Sustav prednjeg ovjesa | Teleskopske vilice, Ø 41 mm |
Hod ovjesa sprijeda | 135 mm |
Kut prednje vilice | 29º |
Predtrag kotača | 130 mm |
Sustav stražnjeg ovjesa | Njihajuča ruka |
Hod ovjesa straga | 110 mm |
Prednja kočnica | Hidraulični disk, Ø 298 mm |
Stražnja kočnica | Hidraulični disk, Ø 298 mm |
Prednja guma | 100/90-19M/C 57H (Tubeless) |
Stražnja guma | 150/80B16M/C 71H (Tubeless) |
DIMENZIJE
Ukupna dužina | 2.290 mm |
---|---|
Ukupna širina | 830 mm |
Ukupna visina | 1.120 mm |
Visina sjedala | 690 mm |
Međuosovinski razmak | 1.570 mm |
Minimalna udaljenost od tla | 130 mm |
Kapacitet spremnika goriva | 13 Litara |
Kapacitet spremnika ulja | 4,3 Litara |
Napomena | EU4 compliant |
Pratite nas
Facebook stranica
Twitter stranica
YouToube kanal