Yamaha XSR 900 80 Black

Opis
XSR900 nudi sve. Uzbudljivu vožnju omogućuje najnaprednija tehnologija i trkačko naslijeđe bez premca. Najbolje od novog Yamaha inženjerstva u paketu retro dizajna: odaje počast bezvremenskim klasicima.
Najnoviji 3-cilindrični agregat s neravnomjernim rasporedom paljenja isporučuje izvrstan okretni moment te nudi ubrzanje od kojeg zastaje dah. Izrazito lagan aluminijski okvir uz prirodni položaj za vožnju nudi upečatljivo iskustvo vožnje i izvrsnu okretnost.
XSR900 inspiriran je povijesnim Yamaha sportskim modelima i dizajnom motocikala u kombinaciji s najnovijom tehnologijom.
Motocikl XSR900 inspiriran vintage stilom razvio se iz legendarne Yamaha sportske prošlosti u kombinaciji s najnaprednijom tehnologijom. XSR900 pruža nevjerojatno iskustvo vožnje za vozače koji žele iskusiti novu razinu učinkovitosti i stila.
Bezvremenski, čist dizajn, na čast povijesnim ikonama
XSR900 pokazuje istinsko naslijeđe uz bezvremenski, čisti dizajn koji odaje počast legendarnim motociklima iz prošlosti. Najnoviji Sport Heritage model dizajniran je prema modelima iz prošlosti koji još uvijek slove kao izrazito cool modeli.
Retro stil s materijalima visoke kvalitete
XSR900 pokazuje svoje pravo naslijeđe upotrebom visokokvalitetnih materijala. Stilizirani aluminijski pokrov spremnika goriva, aluminijski blatobran i nosači blatobrana te okrugla retro instrument tabla odaju počast legendarnim motociklima iz prošlosti.
Visokoučinkoviti 3-cilindrian redni agregat od 850 ccm
Novi XSR900 karakterizira moćan 3-cilindričan, 4-taktni agregat od 850 ccm, hlađen tekućinom i s neravnomjernim rasporedom paljenja. Podesiva kontrola proklizavanja (TCS), Anti-Hopping spojka (A&S), YCC-T gas i sustav odabira D-MODE nude maksimalnu učinkovitost.
Lagan aluminijski okvir i njihajuća ruka
Pametan lagani aluminijski okvir sadrži močan agregat s kraćim međuosovinskim razmakom i njihajućom rukom koja je postavljena s vanjske strane radi užeg položaja oslonca za nogu za udobniju vožnju.
Snažna učinkovitost, retro stil
Novi 3-cilindrian redni agregat od 850 ccm za model XSR900 i lagan aluminijski okvir savršeno se stapaju u retro stil. Izvanredna učinkovitost i sportska vožnja pružaju savršenu kombinaciju stila i uzbuđenja za vozače koji žele nešto bolje.
Snaga i upravljivost
Retro stil novog XSR900 usklađen je snažnim 3-cilindričnim rednim agregatom od 850 ccm. Yamaha D-MODE sustav omogućuje vozaču odabir između tri različite postavke rada agregata koje pokrivaju sve uvjete vožnje za maksimalno uživanje.
Visokokvalitetni dijelovi, autentičan stil
Kovani aluminijski dijelovi, uz pedalu kočnice, mjenjača i oslonce za noge te ojačani upravljač podižu nivo i odišu kvalitetom u modelu XSR900.
Podesivi prednji i stražnji ovjes
XSR900 nudi mogućnost cjelokupnih postavki uz "upside-down" prednje vilice promjera 41 mm s podesivim povratom. Sustav Monocross stražnjeg ovjesa nudi podešavanje preodpterećenja i povrata. Lijevani i kovani aluminijski nosači i trokuti upravljača i dalje su visokokvalitetni.
Detalji
- 3-cilindrični, 4-taktni redni agregat hlađen tekućinom
- Aluminijski pokrov spremnika goriva
- Podesivi prednji i stražnji ovjes
- Sustav kontrole trakcije
- Retro i cool, snažno sportsko naslijeđe
- Lagan okvir s aluminijskim dijelovima
- Anti-Hopping spojka (A&S)
- Vintage prednje i stražnje svjetlo
- Crossplane dizajn agregata
- Prošiveno dvostruko sjedalo
- Snažan okretni moment, nevjerojatno ubrzanje
- Jednostavan za doradu
Cijena
Yamaha XSR 900 80 Black '20 | 83.900 kn (mpc s PDV-om) |
Specifikacije
AGREGATTip agregata | 3 - cilindara, hlađenje tekućinom, 4-takta, DOHC, 4-ventila |
---|---|
Zapremina | 847 cm³ |
Promjer x hod | 78,0 mm x 59,1 mm |
Omjer kompresije | 11,5 : 1 |
Maksimalna snaga | 84,6 kW (115KS) @ 10.000 okr/min |
Maksimalan okretni moment | 87,5 Nm (8,9 kg-m) @ 8.500 okr/min |
Sustav podmazivanja | Mokri karter |
Tip spojke | Mokro, Višestruki diskovi |
Sustav paljenja | TCI |
Sustav pokretanja | Električno |
Sustav prijenosa | Stalan otvor, 6-brzinski |
Završni prijenos | Lanac |
Potrošnja goriva | 5.2l/100km |
CO2 emisija | 120g/km |
ŠASIJA
Okvir | Dijamant |
---|---|
Sustav prednjeg ovjesa | Teleskopske vilice |
Hod ovjesa sprijeda | 137 mm |
Kut prednje vilice | 25º |
Predtrag kotača | 103 mm |
Sustav stražnjeg ovjesa | Njihajuča ruka, (Link sustav ovjesa) |
Hod ovjesa straga | 130 mm |
Prednja kočnica | Hidraulični dvostruki disk, Ø 298 mm |
Stražnja kočnica | Hidraulični disk, Ø 245 mm |
Prednja guma | 120/70ZR17M/C (58W) (Tubeless) |
Stražnja guma | 180/55ZR17M/C (73W) (Tubeless) |
DIMENZIJE
Ukupna dužina | 2.075 mm |
---|---|
Ukupna širina | 815 mm |
Ukupna visina | 1.135 mm |
Visina sjedala | 830 mm |
Međuosovinski razmak | 1.440 mm |
Minimalna udaljenost od tla | 135 mm |
Kapacitet spremnika goriva | 14 Litara |
Kapacitet spremnika ulja | 3,4 Litara |
Težina (s punim spremnikom ulja i goriva) | 195 kg |
Napomena | EU4 compliant |
Pratite nas
Facebook stranica
Twitter stranica
YouToube kanal