Yamaha R7 '24

Opis
Yamahina serija R razvija se. Iako vodeći modeli R1M, R1 i R6 RACE, pobjednik svjetskog prvenstva u klasi Supersport, i dalje dominiraju na vrhu ove kategorije, R7 posebno je namijenjen vozačima koji žele čisti dizajn klase Supersport s uzbudljivim stvarno primjenjivim značajkama po pristupačnoj cijeni.
Agregat CP2 od 689 ccm, s puno okretnog momenta, zakretanjem ručice gasa trenutačno isporučuje udarnu i upravljivu snagu. S pomoću svojeg podvozja kojim se okretno upravlja i koje ima USD prednju vilicu, kočnice iznimnih značajki i radijalno postavljene prednje čeljusti, R7 nudi najbolju specifikaciju – bez obzira vozite li se na trkaćoj stazi ili cesti.
Njegova atletska konstrukcija oklopa s dvostrukim pozicijskim svjetlima ima najuže prednje područje od svih drugih modela serije R, osiguravajući najvišu razinu učinkovitosti aerodinamike – a ručke upravljača sa spojnicom, stražnji sklopovi i sjedalo koje zaustavlja udarce osiguravaju vam prilagodljiv i sportski položaj vožnje. Ova izvanredna nova generacija motocikala u klasi Supersport uvodi svijet modela R serije u stvarnost za vozače poput vas koji traže uzbuđenje – a vidjet ćete kako značajke poput velikog okretnog momenta, agresivnog dizajna R serije i izuzetno okretnog upravljanje stavljaju model R7 u zasebnu klasu.
Agregat CP2 zapremnine 689 ccm velikog okretnog momenta
Isporučujući 73,4 KS pri 8750 okretaja u minuti, agregat CP2 modela R7 zapremnine 689 ccm omogućuje uzbudljivo ubrzanje i trenutačnu reakciju na dodavanje gasa. Njegovo koljenasto vratilo postavljeno pod 270 stupnjeva omogućuje neravnomjerni razvod paljenja koji osigurava živahan i uzbudljiv osjećaj kako se okretaji povećavaju – a linearni okretni moment na izlazu omogućuje vam učinkovito podizanje snage za brže izlaženje iz zavoja.
Sportski dizajn s DNK-om serije R
Ključni čimbenik za postizanje optimalnih performansi jest postojanje najmanjeg mogućeg prednjeg područja – a zahvaljujući kompaktnim veličinama agregata CP2, Yamahini su dizajneri uspjeli razviti sportsku konstrukciju koja je uža od svih drugih modela serije R. Uz sportski uvučen položaj za vožnju R7 glatko i učinkovito reže zrak.
Aerodinamični pokrov i dvostruka pozicijska svjetla na prednjoj strani
Ne trebate vidjeti Yamahin logotip kako biste znali da je ovaj zapanjujući novi model u klasi Supersport dio čuvenog asortimana R serije. Lagani puni oklop s aluminijskim pločama u donjem dijelu oblikovan čistom DNK serije R, a ima agresivni prednji kraj s dva pozicijska svjetla, kanalom za usis zraka u obliku slova M i snažnim središnjim LED glavnim svjetlom.
Spojka A&S za povećanu upravljivost
Model R7 prvi je Yamahin model s agregatom CP2 koji je opremljen spojkom Assist & Slipper (A&S) koja omogućuje glatko prebacivanje brzina te sprječava prekomjerni broj okretaja agregata i poskakivanje stražnjeg kotača tijekom jakog kočenja, što rezultira predvidljivijim i kontroliranijim upravljanjem tijekom približavanja zavojima. Ta A&S spojka također pruža puno lakši osjećaj na poluzi.
Lagani okvir precizno prilagođen krutosti okvira
Uz ukupnu težinu samog motocikla od samo 188 kg, R7 ima kompaktni okvir koji ga čini najužim motociklom među modelima R serije. Uravnoteženost krutosti precizno je prilagođena s pomoću aluminijske središnje potpore, kao i uporabom cijevi različitih vlačnih čvrstoća – a te ključne značajke doprinose izvanredno okretnim i odzivnim svojstvima upravljanja motociklom.
Potpuno prilagodljiva prednja vilica od 41 mm
USD prednja vilica KYB 41 mm pružaju osjećaj stabilnosti i sigurnosti na trkaćim stazama i zavojitim cestama. Prednji kraj iznimne specifikacije potpuno je prilagodljiv za predopterećenje, kao i ublažavanje povratnih udaraca i sabijanje – a ima gravitacijski lijevanu trostruku gornju i kovanu aluminijsku trostruku donju obujmicu – te osigurava izvanrednu upravljivost i preciznost.
Detalji
- Agregat CP2 zapremnine 689 ccm velikog okretnog momenta
- Sportski dizajn s DNK-om serije R
- Aerodinamični pokrov i dvostruka pozicijska svjetla na prednjoj strani
- Spojka A&S za povećanu upravljivost
- Lagani okvir precizno prilagođen krutosti okvira
- Prilagodljivi stražnji amortizer sa sponama
- Potpuno prilagodljiva prednja vilica od 41 mm
- Sportski, uvučeni položaj za vožnju omogućuje optimalnu okretnost
- Radijalno postavljene čeljusti prednje kočnice
- Lagani kotači s 10 krakova
- Dodatni sustav Quick Shift za besprijekorno prebacivanje u više brzine
Cijena
Yamaha R7 '24 | 10.699 EUR (mpc s PDV-om) |
Specifikacije
AGREGATTip agregata | 4-takta, Hlađenje tekućinom, DOHC, 4-ventila, inline two-cylinder |
---|---|
Zapremina | 689 ccm |
Provrt x hod | 80,0 mm x 68,6 mm |
Omjer kompresije | 11,5 : 1 |
Maksimalna snaga | 54,0 kW (73,4 KS) @ 8.750 o/min |
Verzija sa smanjenom snagom | 35,0 kW (47,6 KS) @ 7.750 o/min |
Maksimalan okretni moment | 67,0 Nm (6,8 kg-m) @ 6.500 o/min |
Sustav podmazivanja | Mokri karter |
Tip kvačila | Mokro, Višestruki diskovi |
Sustav paljenja | TCI |
Sustav pokretanja | Električno |
Sustav prijenosa | Stalan otvor, 6-brzinski |
Završni prijenos | Lanac |
Potrošnja goriva | 4,2 L/100 km |
CO2 emisija | 98 g/km |
Rasplinjač | Elektronično ubrizgavanje goriva |
ŠASIJA
Okvir | Dijamant |
---|---|
Sustav ovjesa sprijeda | Teleskopska vilica |
Hod ovjesa sprijeda | 130 mm |
Kut prednje vilice | 23°40 |
Predtrag | 90 mm |
Sustav ovjesa straga | Njihajuča ruka, (link ovjes) |
Hod ovjesa straga | 130 mm |
Prednja kočnica | Hidraulička dvostruka disk kočnica, Ø 298 mm |
Stražnja kočnica | Hidraulička jednostruka disk kočnica, Ø 245 mm |
Prednja guma | 120/70ZR17M/C (58W) bez unutarnje gume |
Stražnja guma | 180/55ZR17M/C (73W) bez unutarnje gume |
DIMENZIJE
Ukupna dužina | 2.070 mm |
---|---|
Ukupna širina | 705 mm |
Ukupna visina | 1.160 mm |
Visina sjedala | 835 mm |
Međuosovinski razmak | 1.395 mm |
Minimalna udaljenost od tla | 135 mm |
Kapacitet spremnika goriva | 13 Litara |
Kapacitet spremnika ulja | 3,0 Litara |
Težina (s punim spremnikom ulja i goriva) | 188 kg |
Pratite nas
Facebook stranica
Twitter stranica
YouToube kanal