Yamaha MT-10 Tourer Edition

Opis
Uzeli smo najsnažniji Hyper Naked model koji smo ikada proizveli i dodali mu cijeli niz posebno razvijene opreme koja će vas potaknuti na još žešću i dulju vožnju na svakom putovanju. Izdanje MT-10 Tourer odlikuje se snažnim okretnim momentom i preciznošću obilaženja zavoja kao i njegov revolucionarni prethodnik MT-10. Lagani bočni spremnici pružaju dodatne funkcije koje su vam potrebne za vaš životni stil – dok podrška za GPS omogućuje ugradnju satelitske navigacije. Svojim visokim vjetrobranom, udobnim sjedalom i štitnicima za ruke ovaj Naked motocikl od 998 cm3 kratkog međuosovinskog razmaka i više je nego spreman ići do kraja.Izdanje MT-10 Tourer. Jer sve je u putovanju.
Sustav kontrole protiv proklizavanja (TCS), QSS, A&S spojka
Sustav kontrole protiv proklizavanja na izdanju MT-10 Tourer ima tri razine intervencije kako bi se osiguralo glatko držanje ceste u različitim uvjetima. Sustav Quick Shifter (QSS) omogućuje prebacivanje u više stupnjeve prijenosa bez pritiskanja spojke pod punim gasom dok kompaktna pomoćna i klizna spojka (A&S) osigurava preciznu kontrolu tijekom ubrzavanja i usporavanja..
Tehnologija elektroničkog upravljanja
Kako bi se postigao najviši stupanj upravljivosti za vozača, izdanje MT-10 Tourer opremljen je Yamahinim sustavom (YCC-T) te jednostavno podesivim tempomatom koji funkcionira na brzinama većima od 50 km/h. Sustav D-MODE karakterizira tri moda rada agregata za različite uvjete, a na utičnicu od 12 V DC možete priključiti različitu dodatnu opremu.
Kratki međuosovinski razmak od1.400 mm pruža ultimativnu pokretljivost
Kompaktni i lagani oklop izdanja MT-10 Tourer nastao je na temelju nagrađenog dizajna modela YZF-R1. Predvodnik u klasiiznimnu pokretljivost i jednostavno te neutralno upravljanje postiže zahvaljujući precizno podešenim postavkama geometrije i iznimno kratkom međuosovinskom razmaku od samo 1400 mm – zato se ubraja međunajkompaktnije u klasi od 1.000 ccm.
Uspravan položaj vožnje sa siluetom težine usmjerene prema naprijed
Odnos upravljač/sjedalo/oslonci za noge daje položaj za vožnju s blagim nagibom prema naprijed koji omogućava potpuno iskorištavanje linearnog okretnog momenta. Vrhunski model MT radi isticanja dinamičnog izgleda "težineusmjerene prema naprijed" ima kompaktne bočne oklope s poklopcima oblikovanima poput cijevi te naglašen poklopac spremnika goriva.
Oprema za duge vožnjeomogućuje udobnost i funkcionalnost
Kada želite brzo stići na odredište, ovo je motocikl koji vam je potreban! Visoki vjetrobran, udobno sjedalo i štitnici za ruke omogućuju vam uživanje u duljim vožnjama bez ikakvog napora. Bočni spremnici obogaćuju funkcionalnost tog radikalnog Hyper Naked motocikla, dok je podrška za GPS spremna za dodatnu satelitsku navigaciju TomTom.
4-cilindrični CP4 agregat s neravnomjernim rasporedom paljenja
Tekućinom hlađeni 4-cilindrični redni agregat od 998 ccm izveden iz modela YZF-R1 ima sustave usisa, ispuha i goriva koji doprinose performansama u području niskih i srednjih okretaja. Uzbudljivi agregat zahvaljujući neravnomjernom rasporedu paljenja 270° – 180° – 90° – 180° trenutno isporučuje linearni okretni moment i preciznu kontrolu.
Detalji
- 4-cilindrični "CP4" agregat s neravnomjernim rasporedom paljenja i velikim okretnim momentom
- Agregat, okvir i ovjes razvijeni iz tehnologije modela YZF-R1
- Precizno ugođen za razvoj linearnog okretnog momenta u rasponu od niskih do srednjih okretaja
- YCC-T, D-MOD kao i TCS sustav kontrole trakcije
- Lagani aluminijski Deltabox okvir
- Kratki međuosovinski razmak od 1.400 mm za najbolju agilnost u klasi
- Dinamična silueta s položajem prema naprijed
- Uspravan položaj vožnje s naginjanjem prema naprijed
- ABS kočnice odličnih specifikacija s radijalnim čeljustima
- Bočni spremnici, visoki vjetrobran, udobno sjedalo
- Štitnici za članke i oslonac za GPS
- A&S spojka i sustav Quick Shifter (QSS)
Cijena
Yamaha MT-10 Tourer Edition '20 | 124.900 kn (mpc s PDV-om) |
Specifikacije
AGREGATTip agregata | Hlađenje tekućinom, 4-takta, DOHC, 4-ventila |
---|---|
Zapremina | 998cc |
Promjer x hod | 79,0 mm x 50,9 mm |
Omjer kompresije | 12 : 1 |
Maksimalna snaga | 118,0 kW (160,4KS) @ 11.500 okr/min |
Maksimalan okretni moment | 111,0 Nm (11,3 kg-m) @ 9.000 okr/min |
Sustav podmazivanja | Mokri karter |
Tip spojke | Mokro, Višestruki diskovi |
Sustav paljenja | TCI |
Sustav pokretanja | Električno |
Sustav prijenosa | Stalan otvor, 6-brzinski |
Završni prijenos | Lanac |
Potrošnja goriva | 8,0 l/100km |
CO2 emisija | 185 g/km |
ŠASIJA
Okvir | Aluminijski Deltabox |
---|---|
Sustav prednjeg ovjesa | Teleskopske vilice, Ø 43 mm |
Hod ovjesa sprijeda | 120 mm |
Kut prednje vilice | 24º |
Predtrag kotača | 102 mm |
Sustav stražnjeg ovjesa | Njihajuča ruka, (link ovjes) |
Hod ovjesa straga | 120 mm |
Prednja kočnica | Hidraulični dvostruki disk, Ø 320 mm |
Stražnja kočnica | Hidraulični disk, Ø 220 mm |
Prednja guma | 120/70 ZR17 M/C (58W) |
Stražnja guma | 190/55 ZR17 M/C (75W) |
DIMENZIJE
Ukupna dužina | 2.095 mm |
---|---|
Ukupna širina | 800 mm |
Ukupna visina | 1.110 mm |
Visina sjedala | 825 mm |
Međuosovinski razmak | 1.400 mm |
Minimalna udaljenost od tla | 130 mm |
Kapacitet spremnika goriva | 17 Litara |
Kapacitet spremnika ulja | 3,9 Litara |
Težina (s punim spremnikom ulja i goriva) | 210 kg |
Pratite nas
Facebook stranica
Twitter stranica
YouToube kanal