Yamaha MT-10

Opis
Snaga. Okretni moment. Okretnost. MT-10 je ono na što ste čekali. To je daleko najjači MT ikada. Stiglo je vrijeme da zakoračite na sljedeću razinu tame.Imate mnogo iskustva iza sebe. Točno znate što želite. Ozbiljnu snagu s odličnim držanjem ceste. Kao i prirodnu ergonomiju pomoću koje se možete voziti posvuda, na svakoj cesti. Vozite se Tamnom stranom na modelu MT-10.
Pogonjen agregatom s neravnomjernim rasporedom paljenja od 998 ccm posebno ugođenim za razvoj okretnog momenta u iznimno niskom i srednjem rasponu okretaja – i s laganim aluminijskim Deltabox okvirom iznimno kratkog međuosovinskog razmaka i prirodnim položajem vožnje – MT-10 pruža vam vrhunsku snagu i u klasi najbolju okretnost i potpunu upravljivost.
4-cilindrini CP4 agregat s neravnomjernim rasporedom paljenja
Tekućinom hlađeni 4-cilindrični redni agregat od 998 ccm izveden iz modela YZF-R1 ima nove sustave usisa, ispuha i ubrizgavanja goriva koji doprinose performansama u području niskih i srednjih okretaja. Uzbudljivi agregat zahvaljujući neravnomjernom rasporedu paljenja 270° – 180° – 90° – 180° trenutno isporučuje linearni okretni moment i preciznu kontrolu.
Tehnologija elektronske kontrole
Kako bi se postigao najviši stupanj upravljivosti za vozača, model MT-10 opremljen je sustavom Yamaha Chip Controlled Throttle (YCC-T) te jednostavno podesivim tempomatom koji radi na brzinama većim od 50km/h. Sustav Yamaha D-MOD karakterizira tri moda rada agregata za različite uvjete, a na utičnicu od 12V DC možete priključiti različitu dodatnu opremu.
Sustav kontrole protiv proklizavanja (TCS), QSS, A&S spojka
Sustav kontrole protiv proklizavanja kod modela MT-10 može se isključiti i ima tri razine intervencije kako bi se osigurao glatko držanje ceste u različitim uvjetima. Sustav Quick Shifter (QSS) omogućuje prebacivanje u više stupnjeve prijenosa bez pritiskanja spojke pod punim gasom dok kompaktna pomoćna i klizna spojka (A&S) osigurava preciznu kontrolu tijekom ubrzavanja i usporavanja.
Uspravan položaj vožnje sa siluetom težine usmjerene prema naprijed
Odnos upravljač/sjedalo/oslonci za noge daje položaj za vožnju s blagim nagibom prema naprijed koji omogućava potpuno iskorištavanje linearnog okretnog momenta. Vrhunski model MT radi isticanja dinamičnog izgleda "težine usmjerene prema naprijed" ima kompaktne bočne oklope s poklopcima oblikovanima poput cijevi te naglašen poklopac spremnika goriva.
Kratki međuosovinski razmak od 1.400 mm pruža ultimativnu pokretljivost
MT-10 IMA Kompaktan i lagan okvir. Predvodnik u klasi iznimnu pokretljivost i jednostavno te neutralno upravljanje postiže zahvaljujući precizno podešenim postavkama geometrije i iznimno kratkom međuosovinskom razmaku od samo 1400 mm – zato se ubraja među najkompaktnije u klasi obujma 1.000 ccm.
Lagani aluminijski Deltabox okvir i njihajuća ruka
Vrhunski MT opremljen je laganim aluminijskim Deltabox okvirom i u gornjem dijelu ojačanom i iznimno dugom aluminijskom njišućom rukom s optimiziranim odnosom snage i čvrstoće. Dizajn osigurava najbolju upravljivost u klasi uz stabilnost vožnje na ravnini i laganu okretnost.
Detalji
- Višefunkcijski LCD instrumenti
- 4-cilindrični "CP4" agregat s neravnomjernim rasporedom paljenja s velikim okretnim momentom
- Agregat, okvir i ovjes razvijeni iz tehnologije modela YZF-R1
- Precizno ugođen za razvoj linearnog okretnog momenta u rasponu od niskih do srednjih okretaja
- YCC-T, D-MOD kao i TCS sustav kontrole trakcije
- Lagani aluminijski Deltabox okvir
- Kratki međuosovinski razmak od 1.400 mm za najbolju agilnost u klasi
- Dinamična silueta s položajem prema naprijed
- Uspravan položaj vožnje s naginjanjem prema naprijed
- ABS kočnice odličnih specifikacija s radijalnim čeljustima
- Visokonapredan te potpuno podesivi ovjes
- A&S spojka i sustav Quick Shifter (QSS)
Cijena
Yamaha MT-10 '20 | 116.900 kn (mpc s PDV-om) |
Specifikacije
AGREGATTip agregata | Hlađenje tekućinom, 4-takta, DOHC, 4-ventila |
---|---|
Zapremina | 998 cc |
Promjer x hod | 79,0 mm x 50,9 mm |
Omjer kompresije | 12 : 1 |
Maksimalna snaga | 118,0 kW (160,4KS) @ 11.500 okr/min |
Maksimalan okretni moment | 111,0 Nm (11,3 kg-m) @ 9.000 okr/min |
Sustav podmazivanja | Mokri karter |
Tip spojke | Mokro, Višestruki diskovi |
Sustav paljenja | TCI |
Sustav pokretanja | Električno |
Sustav prijenosa | Stalan otvor, 6-brzinski |
Završni prijenos | Lanac |
Potrošnja goriva | 8,0 l/100km |
CO2 emisija | 185 g/km |
ŠASIJA
Okvir | Aluminijski Deltabox |
---|---|
Sustav prednjeg ovjesa | Teleskopske vilice, Ø 43 mm |
Hod ovjesa sprijeda | 120 mm |
Kut prednje vilice | 24º |
Predtrag kotača | 102 mm |
Sustav stražnjeg ovjesa | Njihajuča ruka, (link ovjes) |
Hod ovjesa straga | 120 mm |
Prednja kočnica | Hidraulični dvostruki disk, Ø 320 mm |
Stražnja kočnica | Hidraulični disk, Ø 220 mm |
Prednja guma | 120/70 ZR17 M/C (58W) |
Stražnja guma | 190/55 ZR17 M/C (75W) |
DIMENZIJE
Ukupna dužina | 2.095 mm |
---|---|
Ukupna širina | 800 mm |
Ukupna visina | 1.110 mm |
Visina sjedala | 825 mm |
Međuosovinski razmak | 1.400 mm |
Minimalna udaljenost od tla | 130 mm |
Kapacitet spremnika goriva | 17 Litara |
Kapacitet spremnika ulja | 3,9 Litara |
Ukupna težina | 210 kg |
Pratite nas
Facebook stranica
Twitter stranica
YouToube kanal