Yamaha YFZ450R / SE

Opis
YFZ450R je izbor broj 1 za trkaće. Samo jedan pogled na tehničke karakteristike dovoljan je da shvatite i zašto. Kulminacija višegodišnjeg trkaćeg iskustva, ovaj ATV predstavlja oštro rukovanje, odzivan ovjes i "high-tech" agregat. Agilan i okretan, ovdje se radi o natjecateljskim performansama. Visoko turažni 449 ccm agregat sa 5 ventila i DOHC sustavom, smješten je nisko unutar laganog, hibridnog okvira, dok ovjes dugog hoda doprinosi cjelokupnom balansu. 32-bit EFI agregat, mjenjačka kutija, spojka i sutav ispuha doprinose savršenoj kombinaciji agresivnog ubrzanja i uglađene snage kroz cijeli raspon okr/min.
Utrke i takmičenje ne poznaje kompromise. Morate biti najbrži. To je stav koji se očitava iz dizajna svakog Yamaha sportskog ATV-a. Otkrijte čvrste i lagane okvire. Iskusite ergonomski dizajn koji pruža udobnost. Na taj način možete se koncentrirati na stazu ispred Vas. U srcu svakog Yamaha sportskog ATV-a nalazi se agregat usavršen intenzivnim razvojem i istraživanjem. Predani smo inženjerskoj izvrsnosti kao što ste Vi predani pobjedama. Nudimo sve, od velikog okretnog momenta do uzbudljivog ubrzanja, ova ATV vozila ostavljaju konkurenciju iza sebe.
Precizan dizajn agregata
Tekućinom hlađeni, 449 ccm, 4-taktni agregat dizajniran je za visoki okretni moment u niskom i srednjem području rada. Rezultat je povećana trakcija na svim vrstama terena.
Inženjering hibridnog okvira
Yamaha sportska ATV vozila koriste čelične i aluminijske komponente u svom okviru. 'Hybrid chassis' okvir i stražnja njihajuća ruka kombiniraju maksimalnu čvrstoću sa malom težinom.
Ergonomski dizajn
YFZ450R radi u savršenoj harmoniji sa vozačem. Dizajn nudi maksimalan manevarski prostor i naginjanje u zavoju, bočni paneli nude ugodan grip za koljena. Mogućnost podešavanja upravljača u 4 položaja znači da svi vozači, bez obzira na tjelesnu građu, mogu pronaći svoju idealnu poziciju prilikom rukovanja.
EFI sustav
YFZ450R karakterizira precizan EFI sustav. Sa 42 mm Mikuni® usisnim tijelima i injektorima sa 12-provrta, ovaj sustav doprinosi izvrsnoj atomozaciji goriva za postizanje maksimalne snage. Ovaj sustav također uključuje ISC (Idle Speed Control) sustav za pouzdano pokretanje i zagrijavanje agregata.
Podesivi ovjes dugog hoda
Ova vrsta naprednog ovjesa osigurava stalni kontakt gume s tlom - čak i na neravnoj podlozi. Sa neovisnim prednjim ovjesom, kretanje jednog kotača ne utječe na kretanje drugog. Na taj način poboljšava se rukovanje i sigurnost tijekom vožnje.
Jednostavan prijenos
YFZ450R opremljen je 5-brzinskim prijenosom. Odabir stupnja prijenosa vrši se uglađeno.
Detalji
- Ultimativan sportski ATV sa vanrednim rukovanjem
- 5-ventila, 4-taktni, 1 cilindar, 449 ccm agregat
- Dizajn bregastog vratila povećava okretni moment u niskim i srednjim br/okr
- EFI sustav sa ISC (Idle Speed Control) sustavom
- Bešavni lagani alu okvir
- 44 mm KYB prednji amortizeri sa "Kashima" premazom
- Njihajuća ruka od lijevanog aluminija
- Dvostruke disk kočnice sprijeda, valoviti disk straga
- "ProTaper®" upravljač
- "Quick release" brzo otpuštajući vijci za jednostavnu demontažu oklopa
- "Black Metallic" model sa aluminijskim naplatcima
Cijena
YFZ 450 R | 81.900 kn (s PDV-om) |
Specifikacije
AGREGATTip agregata | 4 takta, 1 cilindar, 5 ventila, DOHC |
---|---|
Zapremina | 449 ccm |
Promjer x hod | 95.0 mm x 63.4 mm |
Omjer kompresije | 11.6 : 1 |
Sustav podmazivanja | Suhi karter |
Raplinjač | Ubrizgavanje goriva 42 mm EHS sa ISC |
Sustav pokretanja | Električno |
Sustav prijenosa | 5 brzina |
Završni prijenos | Lanac na stražnje kotače |
Pogonski sustav | 2WD |
Sustav hlađenja | Hlađenje tekućinom |
Preporučeno ulje za agregat | Yamalube |
DIMENZIJE
Ukupna dužina | 1.795 mm |
---|---|
Ukupna širina | 1.240 mm |
Ukupna visina | 1.065 mm |
Visina sjedala | 810 mm |
Međuosovinski razmak | 1.270 mm |
Minimalna udaljenost od tla | 115 mm |
Kapacitet spremnika goriva | 10 lit |
Ukupna težina | 184 kg |
OKVIR
Okvir | Aluminijski |
---|---|
Sustav prednjeg ovjesa | Neovisna dvostruka A ruka, podešavanje predopterećenja opruga, podešavanje amortizera u 3 stupnja |
Hod ovjesa sprijeda | 250 mm |
Sustav stražnjeg ovjesa | Lijevana aluminijska njihajuća ruka, podešavanje predopterećenja opruga, podešavanje amortizera u 3 stupnja |
Hod ovjesa straga | 280 mm |
Prednja kočnica | Dvostruki ventilirani diskovi, kočiona kliješta sa 2 klipa |
Stražnja kočnica | Valoviti i ventilirani disk, kočiona kliješta sa 2 klipa |
Prednja guma | AT21x7R10 |
Stražnja guma | AT20x10R9 |
Pratite nas
Facebook stranica
Twitter stranica
YouToube kanal