Yamaha XMAX 300
Opis
Pridružite se obitelji MAX i prevozite se u potpuno novi svijet. Nakon što otkrijete što XMAX 300 može, shvatit ćete da putovanje na posao postaje brže, jeftinije i ugodnije! Svako putovanje može biti jednostavnije i zabavno. A posvuda izgleda pristupačnije. Sada svoj život možete svakodnevno živjeti na maksimumu!
Dinamična karoserija s potpunom LED rasvjetom i ovjesom motocikla otkriva čisti DNK linije MAX ovog sportskog skutera koji ga postavlja na višu razinu. Agregat iznimnih reakcija, zapremnine 300 ccm, koji udovoljava normi EURO5+ i lakši ispušni sustav omogućuju snažno ubrzanje za besprijekornu vožnju – a povezani instrumenti i velik prostor za pohranu opisuju njegovu funkcionalnost.
Značajke poput paljenja bez ključa Smart Key, kontrole trakcije i sustava ABS osiguravaju pouzdanost u vožnji uz svakodnevnu praktičnost. Izrađen prema potrebama vozača poput vas, XMAX 300 iznimno je udoban sportski skuter velikih mogućnosti, spreman značajno poboljšati svaki dan!
LCD instrumenti od 4,3 inča
![]()
Oblikovana za prijenos ključnih informacija u jasnom i jednostavnom formatu, LCD ploča od 4,3 inča prikazuje široki raspon korisnih podataka. Iznad središnjeg digitalnog brzinomjera nalazi se tahometar u obliku trake, kao i intuitivan niz ikona koje prikazuju stanje goriva, temperaturu agregata, pokazivače smjera, dugo svjetlo i još mnogo toga.
Spajanje s pametnim telefonom
![]()
Jednostavno se povezuje s XMAX 300. Sve što trebate je preuzeti besplatnu aplikaciju MyRide i upariti pametni telefon s LCD zaslonom od 4,3 inča, a možete pregledati i obavijesti o pozivima, e-pošti i porukama. Također možete pristupiti strojnim podatke o vožnji, uključujući prosječnu potrošnju goriva, podatke o putovanju, brzinu, vrijeme vožnje, kut nagiba i još mnogo toga.
Dinamičan dizajn karoserije
![]()
Svaki model iz legendarne Yamahine obitelji MAX izravno je povezan s legendarnim maksi skuterom TMAX koji je uspostavio kultni
status diljem Europe. Od bočnog motiva u obliku bumeranga do kutne karoserije i dvostrukih LED glavnih svjetala, sve je na ovom modelu dinamične elegancije – XMAX 300 – oblikovano tako da odaje čisti DNK linije MAX.
Radikalno glavno svjetlo u obliku slova X
![]()
Modeli MAX neprestano pomiču granice sportskog stila te unose napredni dizajn i tehnologiju motocikala u svijet sportskih skutera. Dramatičnim LED svjetlima u obliku slova X i konfiguracijom pozicijskog svjetla koja savršeno pristaje dinamičnom okviru, XMAX 300 na ulicu donosi odvažan futuristički izgled
Ergonomsko sjedalo s jednostavnim pristupom
![]()
Kombinacija dobro obloženog dvostrukog sjedala s prostranom ploči za noge i sklopivim naslonima za noge putnika model XMAX 300 čini jednim od najudobnijih načina putovanja na posao. Pristupačan kokpit omogućuje brzo i lako sjedanje na motocikl i ustajanje s njega, a opuštena ergonomija i izvrsna zaštita od vjetra osiguravaju iskustvo vožnje bez stresa.
Visoko montirani prednji pokazivači smjera
![]()
Za odličnu vidljivost XMAX 300 opremljen je visoko montiranim prednjim pokazivačima smjera koji su ugrađeni u ploče karoserije. Budući da su tako visoko montirani, LED pokazivači smjera oblikovani su kako bi drugim korisnicima u prometu bili uočljiviji pri kretanju u uvjetima gustog prometa.
Detalji
- LCD instrumenti od 4,3 inča
- Spajanje s pametnim telefonom
- Dinamičan dizajn karoserije
- Radikalno glavno svjetlo u obliku slova X
- Ergonomsko sjedalo s jednostavnim pristupom
- Visoko montirani prednji pokazivači smjera
- Potpuno LED osvjetljenje
- Motor EURO5+ Blue Core od 300ccm
- Spremište za 2 kacige
- Poboljšani sustav nadzora vuče (engl. traction control system, TCS)
- Paljenje bez ključa Smart Key
Cijena
| X-Max 300 '25 | 6.949 EUR (mpc s PDV-om) |
Specifikacije
AGREGAT| Tip agregata | 4-takta, Hlađenje tekućinom, SOHC, 4-ventila, Jednocilindričan |
|---|---|
| Zapremina | 292 ccm |
| Provrt x hod | 70,0 mm x 75,9 mm |
| Omjer kompresije | 10,9 : 1 |
| Maksimalna snaga | 20,6 kW pri 7.250 o/min |
| Maksimalan okretni moment | 29,0 Nm pri 5.750 o/min. |
| Sustav podmazivanja | Mokri karter |
| Napajanje gorivom | Ubrizgavanje goriva |
| Sustav paljenja | TCI |
| Sustav pokretanja | Električno |
| Sustav prijenosa | Automatski s V-remenom |
| Potrošnja goriva | 3 l / 100 km |
| CO2 emisija | 76 g/km |
ŠASIJA
| Sustav ovjesa sprijeda | Teleskopske vilice |
|---|---|
| Hod ovjesa sprijeda | 110 mm |
| Sustav ovjesa straga | Njihajuča ruka |
| Hod ovjesa straga | 79 mm |
| Prednja kočnica | Hidraulični jednostruki disk, Ø 267 mm (ABS) |
| Stražnja kočnica | Hidraulični jednostruki disk, Ø 245 mm (ABS) |
| Prednja guma | 120/70-15 |
| Stražnja guma | 140/70-14 |
DIMENZIJE
| Ukupna dužina | 2.180 mm |
|---|---|
| Ukupna širina | 795 mm |
| Ukupna visina | 1.410 mm – 1.460 mm (prilagodljiv vjetrobran) |
| Visina sjedala | 795 mm |
| Međuosovinski razmak | 1.540 mm |
| Minimalna udaljenost od tla | 135 mm |
| Kapacitet spremnika goriva | 13,2 l |
| Ukupna težina | 183 kg |
Pratite nas
Facebook stranica
Twitter stranica
YouToube kanal