Yamaha YZ250F

Opis
Kao što je dokazao pobjedama na iznimno teškim prvenstvima FIM i AMA na obje strane Atlantika, ovaj revolucionaran model YZ250F ima sve što vam je potrebno da se popnete na željeno postolje.
U 2017. godini ovaj visokokvalitetni motocikl za motokros upotpunjen je novom povratnom glavom cilindra odličnih performansi koja vam donosi pobjedonosnu prednost pred protivnicima. Njegov elegantan aluminijski okvir i nove postavke ovjesa omogućuju vam snažniju i bržu vožnju od starta do cilja!
Neovisno o tome jeste li profesionalni vozač ili zagriženi amater, revolucionarni model YZ250F donosi vam svu snagu i spretnost koja vam je potreban da u potpunosti iskoristite svoj potencijal. Zamislite budućnost. Zamislite YZ250F.
Glava cilindra odličnih performansi
Model YZ250F 2017. ima ne samo potpuno novu povratnu glavu cilindra, nego i bregaste osovine za postizanje većeg broja okretaja po minuti, usisne ventile većeg promjera i snažnije opruge ventila. Novi prednji ispuh većeg promjera daje toj naprednoj glavi veću vučnu snagu pri srednjem i velikom broju okretaja po minuti kako bi stvorila stvarnu prednost od samog starta.
Veća učinkovitost usisa
Dizajniran za vrlo velik broj okretaja po minuti, YZ250F uvlači desetke tisuća litara svježe zraka u standardnom motociklu, no kako bi smanjio gubitke od pumpanja, model 2017. ima kraći usisni lijevak. U kombinaciji s novim prigušnim spojem koji ima 5 % veći otvor u podignuti usisni otvor ovaj visoko učinkoviti dizajn osigurava puno više snage.
Poboljšani aluminijski okvir
Model YZ250F 2017. ima bolji aluminijski okvir, a područje iza spojeva okvira 12 mm je šire, što osigurava veću torzijsku čvrstoću kako bi se dobila veća stabilnost prilikom upravljanja. Novi čelični nosači agregata povećavaju kvalitetu vožnje, a novi položaji oslonaca za noge osiguravaju više prostora u položaju za vožnju i niže težište.
Prednje velike čvrstoće
Prednje vilice modela YZ250F s razdvajanjem ulje-zrak (AOS) smatraju se najboljima u klasi, a u novoj će godini modeli biti opremljeni čvršćim vanjskim cijevima koje osiguravaju bolje pružanje povratnih informacija vozaču. Tvorničke postavke kompresije i povratnog hoda također su izmijenjene, a promijenjen je i kapacitet spremnika za ulje vilice kako bi se povećala kvaliteta vožnje.
Lakše mijenjanje brzina
Kako bi se lakše nosio s većom snagom, mjenjač je dobio novi dizajn tako što su mu prošireni zupčanici i promijenjene spojke. U kombinaciji s novim bregastim osovinama za regulaciju izmjene stupnjeva prijenosa i bolji odziv spojke ova poboljšanja osiguravaju lakše, brže i neprimjetnije mijenjanje brzina. Novi ECU sadrži nove mape za paljenje i ubrizgavanje goriva, kao i višu granicu maksimalnog broja okretaja po minuti zahvaljujući koje ćete ranije primijetiti da morate prebaciti u višu brzinu.
Prednja disk kočnica od 270 mm
Kada je riječ o skraćivanju vremena vožnje po krugu, snaga kočenja jednako je važna kao i snaga agregata. Stoga je YZ250F opremljen prednjom disk kočnicom velikog promjera od 270 mm i novim toplinski obrađenim stražnjim diskom od 245 mm. Taj vrlo učinkovit sustav osigurava ne samo veliku snagu kočenja nego i jasan odziv i preciznu kontrolu koji vam omogućuju jače i kasnije kočenje.
Detalji
- Nova povratna glava cilindra odličnih performansi
- Nove bregaste osovine za postizanje velikog broja okretaja po minuti i ventili većeg promjera
- Novi veći promjer prednje ispušne cijevi
- Novi glatkiji prijenos i ECU unaprijeđen novim mapama
- Novi aluminijski okvir s čeličnim nosačima agregata
- Nove vilice s razdvajanjem ulje zrak i čvršćom vanjskom cijevi
- Nove postavke ovjesa za prednje vilice
- Tekućinom hlađen DOHC agregat s 4 ventila, zapremnine 250 ccm
- Naprijed postavljen usis i zračna kutija postavljena na vrh
- Centralizirana masa za okretno rukovanje
- Vrhunska tehnologija razvijena na MXGP-u
Cijena
YZ250F | 66.193 Kn (mpc. s PDV-om) |
YZ250F - 2018 | 63.500 Kn (mpc. s PDV-om) |
Specifikacije
AGREGATTip agregata | Jednocilindričan, hlađenje tekućinom, 4-takta, DOHC, 4-ventila |
---|---|
Zapremina | 250 ccm |
Promjer x hod | 77,0 mm x 53,6 mm |
Omjer kompresije | 13,8 : 1 |
Maksimalna snaga | N/A |
Maksimalan okretni moment | N/A |
Sustav podmazivanja | Mokri karter |
Tip kvačila | Mokro, Višestruki diskovi |
Sustav paljenja | TCI |
Sustav pokretanja | Električno |
Sustav prijenosa | Stalan otvor, 5-brzinski |
Završni prijenos | Lanac |
ŠASIJA
Okvir | Dvostruke grede |
---|---|
Sustav prednjeg ovjesa | USD teleskopske vilice |
Hod ovjesa sprijeda | 310 mm |
Kut prednje vilice | 27º1 |
Predtrag kotača | 119 mm |
Sustav stražnjeg ovjesa | Mono-amortizer |
Hod ovjesa straga | 315 mm |
Prednja kočnica | Hidraulični disk, Ø 270 mm |
Stražnja kočnica | Hidraulični disk, Ø 245 mm |
Prednja guma | 80/100 - 21 51M |
Stražnja guma | 100/90 - 19 57M |
DIMENZIJE
Ukupna dužina | 2.175 mm |
---|---|
Ukupna širina | 825 mm |
Ukupna visina | 1.285 mm |
Visina sjedala | 970 mm |
Međuosovinski razmak | 1.475 mm |
Minimalna udaljenost od tla | 335 mm |
Kapacitet spremnika goriva | 6,2 Litara |
Kapacitet spremnika ulja | 0,95 Litara |
Težina (s punim spremnikom ulja i goriva) | 106 kg |
Pratite nas
Facebook stranica
Twitter stranica
YouToube kanal