Yamaha YZ450F '25

Opis
Svaki je vozač drugačiji. Kada je Yamaha osmislila najnoviju generaciju YZ450F, dizajniran je tako da možete prilagoditi performanse motora i šasije prema različitim uvjetima vožnje. Sve je to moguće pomoću aplikacije Power Tuner koja može promijeniti performanse motocikla bez otvaranja kutije s alatima. Svojom linearnom isporukom snage, kompaktnim okvirom i geometrijom šasije izvedenom iz MXGP-a koja vam pruža vrhunsku kontrolu, YZ450F osmišljen je kako bi vam pružio najbolje performanse na stazi.
Funkcija "Jednostavno podešavanje" olakšava podešavanje karaktera motora – a funkcija mjerača vremena po krugu omogućuje vam da vidite koje postavke postižu najbolje rezultate. Također možete prilagoditi ponašanje nadzora vuče i sustava regulacije pokretanja.
Nova spona stražnjeg ovjesa poboljšava stabilnost u raznim okolnostima vožnje, a u kombinaciji s preuređenim tvorničkim postavkama ovjesa pruža poboljšan osjećaj prianjanja pri izlasku iz zavoja, što daje osjećaj čvrste priljubljenosti pri skokovima. Kako bi pristajao promjenama na stražnjem dijelu, ažurirane su i postavke prednjeg ovjesa. U kombinaciji s iznimno kompaktnim i besprijekornim trupom te ravnim sjedalom, YZ450F pruža vrhunsku pokretljivost vozača i maksimalni nadzor pri ubrzavanju, kočenju i vožnji zavojima.
Lagan, uzak i snažan agregat
Ovo je najsnažniji motor ikada upotrijebljen u programu YZ450F. Uz poseban klip, kosi cilindar i sustav podmazivanja sa suhim taložnikom, ovaj lagani i kompaktni četverotaktni agregat obrnute glave, zapremnine 450 ccm, isporučuje jaku i linearnu snagu koja vam pruža obilje učinkovitosti kojom se lako upravlja pri svim brzinama agregata.
Veliki kapacitet usisa zraka
Ključna značajka modela YZ450F prednji je usis koji vam pruža stvarnu konkurentnu prednost. Radi pobjedničke učinkovitosti usisni je otvor oblikovan kako bi omogućio ravan put do glave cilindra. Zajedno s velikim ulaznim ventilima od titana, od 39 mm, ovaj iznimno učinkoviti usis omogućuje veći broj okretaja za povećanje učinkovitosti.
Spojka s disk oprugom s poboljšanom učinkovitošću hlađenja
Kako bi se nosio s najvišim razinama snage, YZ450F opremljen je izdržljivom i kompaktnom jednodijelnom čeličnom spojkom koja agregatu smanjuje težinu i minimizira širinu. Opruge u obliku diska upotrebljavaju se umjesto uobičajenih spiralnih opruga, pružajući osjećaj preciznosti i omogućujući puno lakše povlačenje poluge.
Lagani mehanizam za balansiranje
Za besprijekornu isporuku snage i minimizirane vibracije pri svim brzinama agregata, YZ450F iskorištava mehanizam za balansiranje. Uz jedan uteg za balansiranje težine i šuplju osovinu, ovaj kompaktni dizajn omogućuje da najnovija generacija postane jedna od najlakših u svojoj klasi.
Aluminijski okvir s obostranim gredama
Aluminijska dvostrana greda modela YZ450F dizajnirana je tako da može podnijeti visoke performanse najnovije generacije agregata s obrnutom glavom koji ima zapremninu od 450 ccm. Krutost cijevi spremnika goriva optimizirana je kako bi se osigurala kontrolirana količina savitljivosti za efikasnu apsorpciju udaraca, a krute donja i poprečna cijev osiguravaju visoke razine stabilnosti i preciznu vožnju zavojima.
Ergonomski besprijekoran trup
Lagani bokobrani, bočni pokrovi i poklopac zračne kutije besprijekorno se uklapaju, a uski pokrovi zajedno s uskim strukom omogućuju brzo prebacivanje težine tijela za učinkovitije rukovanje. Za optimalnu upravljivost YZ450F ima ravnu gornju površinu koja se proteže od stražnjeg dijela sjedala do prednjeg dijela kutije za zrak.
Detalji
- Lagan, uzak i snažan agregat
- Veliki kapacitet usisa zraka
- Spojka s disk oprugom
- Lagani mehanizam za balansiranje
- Aluminijski okvir
- Ergonomski besprijekoran oklop
- Ovjes KYB najbolji u klasi
- Prilagodljivi sustav nadzora vuče
- Sustav regulacije pokretanja
- Jednostavna aplikacija Power Tuner
- Stražnji kanal za protok zraka
Cijena
YZ450F '25 | 10.999 EUR (mpc s PDV-om) |
Specifikacije
AGREGATTip agregata | 4-takta, Hlađenje tekućinom, DOHC, 4-ventila, Jednocilindričan |
---|---|
Zapremina | 450 ccm |
Promjer x hod | 97,0 mm x 60,8 mm |
Omjer kompresije | 13,0 : 1 |
Maksimalna snaga | N/A |
Maksimalan okretni moment | N/A |
Sustav podmazivanja | Suhi karter |
Tip kvačila | Mokro, Višestruki diskovi |
Sustav paljenja | TCI |
Sustav pokretanja | Električno |
Sustav prijenosa | Stalan otvor, 5-brzinski |
Završni prijenos | Lanac |
Potrošnja goriva | N/A |
CO2 emisija | N/A |
Rasplinjač | Ubrizgavanje goriva |
ŠASIJA
Okvir | Dvostruke grede |
---|---|
Sustav prednjeg ovjesa | Teleskopska vilica |
Hod ovjesa sprijeda | 310 mm |
Kut prednje vilice | 26°55′ |
Predtrag kotača | 120 mm |
Sustav stražnjeg ovjesa | Link ovjes, Njihajuča ruka |
Hod ovjesa straga | 295 mm |
Prednja kočnica | Hidraulični jednostruki disk, Ø 270 mm |
Stražnja kočnica | Hidraulični jednostruki disk, Ø 240 mm |
Prednja guma | 80/100-21 51M |
Stražnja guma | 120/80-19 63M |
DIMENZIJE
Ukupna dužina | 2.180 mm |
---|---|
Ukupna širina | 825 mm |
Ukupna visina | 1.275 mm |
Visina sjedala | 965 mm |
Međuosovinski razmak | 1.480 mm |
Minimalna udaljenost od tla | 350 mm |
Kapacitet spremnika goriva | 6,2 l |
Kapacitet spremnika ulja | 1,2 l |
Težina (s punim spremnikom ulja i goriva) | 109 kg |
Pratite nas
Facebook stranica
Twitter stranica
YouToube kanal