Yamaha YZ250F '24

Opis
Čim povezete novu generaciju modela YZ250F odmah ćete osjetiti razliku. Uz niže težište, novi lagani aluminijski okvir obostranih greda pruža vam povećanu razinu okretnosti za brže svladavanje zavoja i brze promjene smjera. Uz puno ravnije sjedalo i uže pokrove hladnjaka unaprijeđena je ergonomija čime je povećana upravljivost.
Agregat obrnute glave već je dokazani pobjednik natjecanja za Veliku nagradu u motokrosu, a novi model dobiva značajno povećanje vršne snage zahvaljujući novom stražnjem usisu zraka i izmijenjenom modulu ECU. U klasi najbolji ovjes marke KYB ima različite postavke za bolje upijanje neravnina – a osjećaj stražnje kočnice prilagođen je radi preciznijeg nadzora.
Yamaha je bila začetnik bežičnog ugađanja agregata, a najnoviji YZ250F opremljen je unaprijeđenim sustavom Power Tuner s funkcijom „Quick Tuning” (brzo ugađanje) koja olakšava odabir najboljeg mapiranja i maksimizira vašu učinkovitost na različitim stazama. Mjerač prolaznog vremena u aplikaciji Power Tuner omogućuje prikaz postavki za smanjenje prolaznog vremena.
Novi aluminijski okvir s obostranim gredama
Za novu generaciju modela YZ250F upotrijebljen je isti dizajn okvira koji se nalazi na modelu YZ450F koji je pobijedio na utrci MXGP. Uz nižu ispušnu granu i nove nosače spremnika, poboljšano rukovanje ovim laganim aluminijskim okvirom s obostranim gredama omogućuje vam bržu i uglađeniju vožnju zavojima. Niže težište i manja težina čine novi model YZ250F okretnijim no ikad, a izmijenjena ravnoteže krutosti i nosači agregata specifični za model YZ250F pružaju puno osjećaja i povratnih informacija.
Optimizirana ergonomija za vozača
Izmijenjeni trokut vozača prilagođen je vozačima različitih veličina i tjelesne građe. Pokrovi su 50 mm uži, ravnije sjedalo 5 mm je više, a oslonci za noge niži su za 5 mm te osiguravaju bolju ergonomiju, veću pokretljivost vozača i povećani nadzor. Nove bočne ploče pružaju čvršći i lakši izgled, a novi manji prednji blatobran poboljšava protok zraka do hladnjaka radi dosljednog hlađenja.
Veća vršna snaga
YZ250F već se smatra jednim od najkonkurentnijih i najodzivnijih 4-taktnih agregata od 250 ccm na niskom i srednjem području okretaja. Novi sustav upravljanja zrakom u stražnjem kanalu zajedno s reprogramiranim modulom ECU povećava vrhunske performanse motora, čineći ovaj pobjednički stroj za utrke na Velikoj nagradi motokrosa još konkurentnijim za svakog vozača.
Učinkovito upravljanje zrakom
Novi učinkoviti sustav upravljanja zrakom kanalizira svježi zrak odostraga kroz prostore između spremnika goriva, okvira, sjedala i bočnih ploča, povećavajući učinkovitost agregata pri visokim okretajima i svodeći na minimum širinu karoserije. Kada onečišćeni zrak dospije u laganu kutiju za zrak, prethodno je pročišćen vrtlogom koji odstranjuje čestice smanjujući začepljenje pročistača zraka i olakšavajući rutinsko održavanje.
Izmijenjene postavke ovjesa
Široko je rasprostranjeno stajalište kako je prednja vilica marke KYB modela YZ250F među najboljima u klasi, a motocikl nove generacije ima izmijenjene postavke vilice kao i novi regulator prigušenja kompresije koji se može ručno prilagoditi. Stražnji ovjes Monocross i amortizer marke KYB također su dostupni i s izmijenjenim postavkama za visoku razinu vuče i nadzora, a aplikacija Power Tuner sadrži korisne podatke o postavkama ovjesa za brza i precizna ručna podešavanja.
Bolji osjećaj stražnje kočnice
Osjećaj stražnje kočnice na novom modelu YZ250F poboljšan je usvajanjem novog materijala za stražnje crijevo. Oblikovana je za pružanje preciznijeg osjećaja za širi raspon nadzora pri vožnji uskim zavojima ili za prilagodbu položaja tijekom leta pri skakanju.
Detalji
- Novi aluminijski okvir s obostranim gredama
- Optimizirana ergonomija za vozača
- Veća vršna snaga
- Učinkovito upravljanje zrakom
- Izmijenjene postavke ovjesa
- Bolji osjećaj stražnje kočnice
- Lanac bregastog vratila niskog trenja
- Lagane komponente
- Poboljšana aplikacija Power Tuner
- Novi sustavi nadzora vuče i regulacije pokretanja
Cijena
YZ250F '24 | 9.199 EUR (mpc. s PDV-om) |
Specifikacije
AGREGATTip agregata | 4-takta, Hlađenje tekućinom, DOHC, 4-ventila, Jednocilindričan |
---|---|
Zapremina | 250 ccm |
Promjer x hod | 77,0 mm x 53,6 mm |
Omjer kompresije | 13,8 : 1 |
Maksimalna snaga | N/A |
Maksimalan okretni moment | N/A |
Sustav podmazivanja | Mokri karter |
Tip kvačila | Mokro, Višestruki diskovi |
Sustav paljenja | TCI |
Sustav pokretanja | Električno |
Sustav prijenosa | Stalan otvor, 5-brzinski |
Završni prijenos | Lanac |
Rasplinjač | Ubrizgavanje goriva |
ŠASIJA
Okvir | Aluminijski |
---|---|
Sustav prednjeg ovjesa | Preokrenuta teleskopska vilica |
Hod ovjesa sprijeda | 310 mm |
Kut prednje vilice | 26°55 |
Predtrag kotača | 119 mm |
Sustav stražnjeg ovjesa | Link ovjes, Njihajuča ruka |
Hod ovjesa straga | 313 mm |
Prednja kočnica | Hidraulični jednostruki disk, Ø 270 mm |
Stražnja kočnica | Hidraulični jednostruki disk, Ø 240 mm |
Prednja guma | 80/100-21 51M |
Stražnja guma | 110/90-19 62M |
DIMENZIJE
Ukupna dužina | 2.180 mm |
---|---|
Ukupna širina | 825 mm |
Ukupna visina | 1.275 mm |
Visina sjedala | 970 mm |
Međuosovinski razmak | 1.475 mm |
Minimalna udaljenost od tla | 350 mm |
Kapacitet spremnika goriva | 6,2 Litara |
Kapacitet spremnika ulja | 0,95 Litara |
Težina (s punim spremnikom ulja i goriva) | 105 kg |
Pratite nas
Facebook stranica
Twitter stranica
YouToube kanal