• GIVI Kovčezi i nosači
  • SHOEI Kacige
  • ARIETE ručke i ostali proizvodi
  • TOP PERFORMANCES Tuning
  • RK Takasago Moto lanci
  • MORSE Fazni lanci
  • CHIARAVALLI Moto set-ovi
  • SBS Disk pločice
  • GALFER Disk pločice
  • NG Diskovi zamjenski
  • GOODRIDGE
  • EXCEL Kotači i obruči
  • Remenje variomata
  • YUASA Baterije
  • SILKOLENE Ulja i maziva
  • WORKS RACING PARTS
  • DAINESE Jakne, odjela...
  • KOVIX Lokoti sa alarmom
  • XENA Lokoti i alarmi
  • SPINELLI Pokrivaći za motore
  • MARVING Ispušni sistemi
  • ARROW Ispušni sistemi i drugo
  • EAGLE - Speed Pro ispušni sistemi
  • TECMATE Punjači, alat
  • BIKE LIFT Radionička oprema
  • K&N Filteri zraka
  • MEIWA Filteri ulja
  • OHLINS Amortizeri
Piccilo Web Motori Yamaha XTZ 700 Tenere Rally '25

Košarica

Proizvod nije dodan
Proizvod uspješno dodan
Proizvod uspješno dodan (zaliha proizvoda je ograničena)

Broj artikala u košarici 0

Ukupno 0,00 €

Cijena dostave - popusti 0,00 €

Ukupan iznos 0,00 €

Cijena dostave - popusti

  • kupovina do 70 €, trošak dostave 5,50
  • kupovina preko 70 €, trošak dostave je besplatan
  • kupovina preko 150 €, popust 10%
  • kupovina preko 650 €, popust 15%
  • kupovina preko 1.000 €, popust 20%
  • Ovi popusti ne odnose se na robe na Akcijskoj prodaji sa popustima 20% i više!
  • Popusti se ne odnose na vozila i motore Yamaha, proizvode SHOEI, trošak servisiranja, te kupovinu odjeće i obuće!

Yamaha XTZ 700 Tenere Rally '25

FOTOGRAFIJE


DETALJI


BOJE


PRILOZI

Opis

Svaki motocikl s imenom Ténéré mora ispuniti brojna očekivanja. Model je prvi put predstavljen sredinom 1980-ih i dominirao je na zloglasnom reliju Paris Dakar. Ténéré 700 Rally najnoviji je motocikl koji s ponosom nosi to ime. To je više od logotipa, to je temeljna vrijednost i obećanje kupcima. Kao vrhunski lagani pustolovni motocikl, oblikovan je za pronicljive vozače koji žele savladati i najteži teren.

Stilom i bojom nadahnutom starijim modelima odaje se počast legendarnim pobjedničkim modelima Ténéré na reliju Dakar iz 1980-ih, Ténéré 700 Rally bez sumnje slijedi tragove guma najvećih. Ergonomija je optimizirana za optimalno upravljanje i performanse, a konstrukcija spremnika za gorivo i usko sjedalo za reli omogućuju maksimalno držanje koljena pri stajanju na nazubljenim titanskim osloncima za noge. Ovo je Yamahin službeni motocikl s kojim reli vožnja osvaja najsuroviji teren na svijetu. Jednostavno rečeno, to je Ténéré. On je čvrst.

Simbioza vozača i motocikla zahtijeva motocikl kod kojeg je prioritet na snazi, jednostavnosti i prilagodljivosti. Reli Ténéré 700 obuhvaća ovu filozofiju. Elektronički sustav gasa YCC-T pruža novu razinu prilagodljivosti uz značajke kao što su načini vožnje, nadzor vuče i promjenjivi ABS, koji svi ulaze u standardnu opremu. Možete odabrati dvije mape gasa, a sustave ABS i TCS možete po potrebi jednostavno isključiti. To profesionalnom motociklistu omogućuje potpunu kontrolu u teškim situacijama, a motocikl ostaje jednostavan i u skladu s konceptom zbog kojeg je Ténéré legendaran više od četiri desetljeća.


Potpuno podesive prednje vilice dugog hoda marke KYB


Ténéré 700 Rally opremljen je visokokvalitetnim i potpuno prilagodljivim prednjim vilicama marke KYB od 43 mm. Uz ojačane cijevi i posebni premaz za smanjenje podrhtavanja, hod vilice produljen je za 20 mm u odnosu na standardni Ténéré 700, pa prednji kotač ima hod od 230 mm i ogromni razmak od tla od 255 mm.

Stražnji amortizer s povećanim hodom i punom podesivošću 


Stražnji ovjes Ténéré 700 Rally konstruiran je kako bi radio u savršenom skladu s prednjim vilicama i izrađen je za najbolje u najtežim uvjetima. Ovaj motocikl ima hod kotača od 220 mm, što je 20 mm više od standardnog modela Ténéré 700 te ima potpuno redizajniran sustav spona stražnjeg ovjesa i stražnji amortizer. Veliki odbojnik upotrebljava se za upravljanje neravnim terenom, a jedinica ima spremnik s aluminijskim kućištem kako bi se smanjila unutarnja temperatura ulja za dosljednu amortizaciju u svim uvjetima. Kao što biste i očekivali, potpuno je prilagodiv, a ručni podešavač omogućuje promjenu predopterećenja bez alata.

Ekskluzivne boje nadahnute starijim modelima


Ténéré 700 Rally slavi bogatu povijest motocikla Ténéré i odaje počast prošlosti izvanrednim bojama modela iz 80-ih, nadopunjenim kotačima sa žbicama zlatne boje i Yamahinim legendarnim speed block dizajnom. Zahvaljujući visokom prednjem blatobranu i klasičnoj silueti motocikla Ténéré, nema zabune u vezi s DNK-om ovog uistinu pustolovnog motocikla izrađenog za najzahtjevnije vozače.

Prednji bokobran visoke razine za reli 


Upečatljiv izgled motocikla Ténéré nadopunjuje legendarni visoko postavljeni prednji blatobran. Viši blatobran u boji motocikla istodobno praktičnog i lijepog dizajna smanjuje prskanje blata u blatnjavim uvjetima i uklanja opasnost od začepljenja blatom između gume i štitnika.

Posebno jedno komadno sjedalo za reli 


Namjensko reli sjedalo jedinstveno za ovaj model pruža nešto viši i uspravniji položaj pri vožnji od sjedišta na standardnom modelu Ténéré 700. Dodatna obloga u kombinaciji s višim ovjesom daje visinu sjedala od 910 mm, što je 35 mm više od standardne, a vrhunski pokrov od dva materijala ima utisnuti logotip Rally. Sjedište je oblikovano tako da omogući kontrolu pri terenskoj vožnji dok stojite, a istovremeno povećava udobnost u sjedećem položaju.

Ergonomija za terensku vožnju 


Ténéré 700 Rally pomno je dorađen kako bi ponudio još veći osjećaj jedinstva između vozača i motocikla. Novi spremnik za gorivo pomaknut je prema naprijed, a čep za gorivo je niži za bolju raspodjelu težine, a oblik je uži kako bi se poboljšalo prianjanje koljena za maksimalnu kontrolu na svim vrstama površina. To upotpunjava ravno sjedalo za reli koje je usko i olakšava pomicanje težine prilikom vožnje van ceste.

Detalji

  • Potpuno prilagodive prednje vilice dugog hoda od 43 mm marke KYB
  • Stražnji amortizer s povećanim hodom i punom podesivošću
  • Ekskluzivne boje nadahnute relijem Pariz – Dakar iz 80-ih
  • Prednji bokobran visoke razine za reli
  • Posebno jedno komadno sjedalo za reli
  • Ergonomija za terensku vožnju
  • TFT u boji dijagonale 6,3 inča s temom Raid, mogućnošću povezivanja i navigacijom
  • Čvrst čelični okvir za suočavanje s ekstremnim uvjetima
  • Lagani titanski oslonci za noge i izdržljiva zaštitna aluminijska ploča od 4 mm
  • Najnoviji četverotaktni CP2 motor za pogon EU5+ od 690 ccm
  • YCC-T elektronički gas i načini vožnje

Cijena

XTZ 700 Tenere Rally '25 13.399 EUR (mpc s PDV-om)
* Sve gore navedene cijene su neobvezujuće, informativne gotovinske maloprodajne cijene

Specifikacije

AGREGAT
Tip agregata 4-takta, 2 - cilindara, Hlađenje tekućinom, DOHC, 4-ventila
Zapremina 689 ccm
Promjer x hod 80,0 mm x 68,6 mm
Omjer kompresije 11.5:1
Maksimalna snaga 54,0 kW (73,4 KS) @ 9.000 o/min
Verzija sa smanjenom snagom 35,0 kW (47,6 KS) @ 8.000 o/min
Maksimalan okretni moment 68,0 Nm @ 6.500 o/min
Sustav podmazivanja Mokri karter
Tip spojke Mokro, Višestruki diskovi
Sustav paljenja TCI
Sustav pokretanja Električno
Sustav prijenosa Stalan otvor, 6-brzinski
Završni prijenos Lanac
Potrošnja goriva 4,3 l / 100 Km
CO2 emisija 100 g/km
Rasplinjač Elektronično ubrizgavanje goriva

ŠASIJA
Okvir Čelične cijevi, dvostruke grede
Kut prednje vilice 27º
Pretrag 105 mm
Sustav ovjesa sprijeda Preokrenuta teleskopska vilica, Ø 43 mm
Hod ovjesa sprijeda 230 mm
Sustav ovjesa straga Njihajuča ruka, (link ovjes)
Hod ovjesa straga 220 mm
Prednja kočnica Hidraulični dvostruki disk, Ø 282 mm
Stražnja kočnica Hidraulični jednostruki disk, Ø 245 mm
Prednja guma 90/90-21 M/C 54V
Stražnja guma 150/70 R 18 M/C 70V

DIMENZIJE
Ukupna dužina 2.370 mm
Ukupna širina 935 mm
Ukupna visina 1.490 mm
Visina sjedala 910 mm
Međuosovinski razmak 1.595 mm
Minimalna udaljenost od tla 255 mm
Kapacitet spremnika goriva 16,0 l
Kapacitet spremnika za ulje 3,0 l
Težina (s punim spremnikom ulja i goriva) 210 kg