Yamaha XTZ 700 Tenere Rally '25

Opis
Svaki motocikl s imenom Ténéré mora ispuniti brojna očekivanja. Model je prvi put predstavljen sredinom 1980-ih i dominirao je na zloglasnom reliju Paris Dakar. Ténéré 700 Rally najnoviji je motocikl koji s ponosom nosi to ime. To je više od logotipa, to je temeljna vrijednost i obećanje kupcima. Kao vrhunski lagani pustolovni motocikl, oblikovan je za pronicljive vozače koji žele savladati i najteži teren.
Stilom i bojom nadahnutom starijim modelima odaje se počast legendarnim pobjedničkim modelima Ténéré na reliju Dakar iz 1980-ih, Ténéré 700 Rally bez sumnje slijedi tragove guma najvećih. Ergonomija je optimizirana za optimalno upravljanje i performanse, a konstrukcija spremnika za gorivo i usko sjedalo za reli omogućuju maksimalno držanje koljena pri stajanju na nazubljenim titanskim osloncima za noge. Ovo je Yamahin službeni motocikl s kojim reli vožnja osvaja najsuroviji teren na svijetu. Jednostavno rečeno, to je Ténéré. On je čvrst.
Simbioza vozača i motocikla zahtijeva motocikl kod kojeg je prioritet na snazi, jednostavnosti i prilagodljivosti. Reli Ténéré 700 obuhvaća ovu filozofiju. Elektronički sustav gasa YCC-T pruža novu razinu prilagodljivosti uz značajke kao što su načini vožnje, nadzor vuče i promjenjivi ABS, koji svi ulaze u standardnu opremu. Možete odabrati dvije mape gasa, a sustave ABS i TCS možete po potrebi jednostavno isključiti. To profesionalnom motociklistu omogućuje potpunu kontrolu u teškim situacijama, a motocikl ostaje jednostavan i u skladu s konceptom zbog kojeg je Ténéré legendaran više od četiri desetljeća.
Potpuno podesive prednje vilice dugog hoda marke KYB

Ténéré 700 Rally opremljen je visokokvalitetnim i potpuno prilagodljivim prednjim vilicama marke KYB od 43 mm. Uz ojačane cijevi i posebni premaz za smanjenje podrhtavanja, hod vilice produljen je za 20 mm u odnosu na standardni Ténéré 700, pa prednji kotač ima hod od 230 mm i ogromni razmak od tla od 255 mm.
Stražnji amortizer s povećanim hodom i punom podesivošću

Stražnji ovjes Ténéré 700 Rally konstruiran je kako bi radio u savršenom skladu s prednjim vilicama i izrađen je za najbolje u najtežim uvjetima. Ovaj motocikl ima hod kotača od 220 mm, što je 20 mm više od standardnog modela Ténéré 700 te ima potpuno redizajniran sustav spona stražnjeg ovjesa i stražnji amortizer. Veliki odbojnik upotrebljava se za upravljanje neravnim terenom, a jedinica ima spremnik s aluminijskim kućištem kako bi se smanjila unutarnja temperatura ulja za dosljednu amortizaciju u svim uvjetima. Kao što biste i očekivali, potpuno je prilagodiv, a ručni podešavač omogućuje promjenu predopterećenja bez alata.
Ekskluzivne boje nadahnute starijim modelima

Ténéré 700 Rally slavi bogatu povijest motocikla Ténéré i odaje počast prošlosti izvanrednim bojama modela iz 80-ih, nadopunjenim kotačima sa žbicama zlatne boje i Yamahinim legendarnim speed block dizajnom. Zahvaljujući visokom prednjem blatobranu i klasičnoj silueti motocikla Ténéré, nema zabune u vezi s DNK-om ovog uistinu pustolovnog motocikla izrađenog za najzahtjevnije vozače.
Prednji bokobran visoke razine za reli

Upečatljiv izgled motocikla Ténéré nadopunjuje legendarni visoko postavljeni prednji blatobran. Viši blatobran u boji motocikla istodobno praktičnog i lijepog dizajna smanjuje prskanje blata u blatnjavim uvjetima i uklanja opasnost od začepljenja blatom između gume i štitnika.
Posebno jedno komadno sjedalo za reli

Namjensko reli sjedalo jedinstveno za ovaj model pruža nešto viši i uspravniji položaj pri vožnji od sjedišta na standardnom modelu Ténéré 700. Dodatna obloga u kombinaciji s višim ovjesom daje visinu sjedala od 910 mm, što je 35 mm više od standardne, a vrhunski pokrov od dva materijala ima utisnuti logotip Rally. Sjedište je oblikovano tako da omogući kontrolu pri terenskoj vožnji dok stojite, a istovremeno povećava udobnost u sjedećem položaju.
Ergonomija za terensku vožnju

Ténéré 700 Rally pomno je dorađen kako bi ponudio još veći osjećaj jedinstva između vozača i motocikla. Novi spremnik za gorivo pomaknut je prema naprijed, a čep za gorivo je niži za bolju raspodjelu težine, a oblik je uži kako bi se poboljšalo prianjanje koljena za maksimalnu kontrolu na svim vrstama površina. To upotpunjava ravno sjedalo za reli koje je usko i olakšava pomicanje težine prilikom vožnje van ceste.
Detalji
- Potpuno prilagodive prednje vilice dugog hoda od 43 mm marke KYB
- Stražnji amortizer s povećanim hodom i punom podesivošću
- Ekskluzivne boje nadahnute relijem Pariz – Dakar iz 80-ih
- Prednji bokobran visoke razine za reli
- Posebno jedno komadno sjedalo za reli
- Ergonomija za terensku vožnju
- TFT u boji dijagonale 6,3 inča s temom Raid, mogućnošću povezivanja i navigacijom
- Čvrst čelični okvir za suočavanje s ekstremnim uvjetima
- Lagani titanski oslonci za noge i izdržljiva zaštitna aluminijska ploča od 4 mm
- Najnoviji četverotaktni CP2 motor za pogon EU5+ od 690 ccm
- YCC-T elektronički gas i načini vožnje
Cijena
| XTZ 700 Tenere Rally '25 | 13.399 EUR (mpc s PDV-om) |
Specifikacije
AGREGAT| Tip agregata | 4-takta, 2 - cilindara, Hlađenje tekućinom, DOHC, 4-ventila |
|---|---|
| Zapremina | 689 ccm |
| Promjer x hod | 80,0 mm x 68,6 mm |
| Omjer kompresije | 11.5:1 |
| Maksimalna snaga | 54,0 kW (73,4 KS) @ 9.000 o/min |
| Verzija sa smanjenom snagom | 35,0 kW (47,6 KS) @ 8.000 o/min |
| Maksimalan okretni moment | 68,0 Nm @ 6.500 o/min |
| Sustav podmazivanja | Mokri karter |
| Tip spojke | Mokro, Višestruki diskovi |
| Sustav paljenja | TCI |
| Sustav pokretanja | Električno |
| Sustav prijenosa | Stalan otvor, 6-brzinski |
| Završni prijenos | Lanac |
| Potrošnja goriva | 4,3 l / 100 Km |
| CO2 emisija | 100 g/km |
| Rasplinjač | Elektronično ubrizgavanje goriva |
ŠASIJA
| Okvir | Čelične cijevi, dvostruke grede |
|---|---|
| Kut prednje vilice | 27º |
| Pretrag | 105 mm |
| Sustav ovjesa sprijeda | Preokrenuta teleskopska vilica, Ø 43 mm |
| Hod ovjesa sprijeda | 230 mm |
| Sustav ovjesa straga | Njihajuča ruka, (link ovjes) |
| Hod ovjesa straga | 220 mm |
| Prednja kočnica | Hidraulični dvostruki disk, Ø 282 mm |
| Stražnja kočnica | Hidraulični jednostruki disk, Ø 245 mm |
| Prednja guma | 90/90-21 M/C 54V |
| Stražnja guma | 150/70 R 18 M/C 70V |
DIMENZIJE
| Ukupna dužina | 2.370 mm |
|---|---|
| Ukupna širina | 935 mm |
| Ukupna visina | 1.490 mm |
| Visina sjedala | 910 mm |
| Međuosovinski razmak | 1.595 mm |
| Minimalna udaljenost od tla | 255 mm |
| Kapacitet spremnika goriva | 16,0 l |
| Kapacitet spremnika za ulje | 3,0 l |
| Težina (s punim spremnikom ulja i goriva) | 210 kg |
Pratite nas
Facebook stranica
Twitter stranica
YouToube kanal