• GIVI Kovčezi i nosači
  • SHOEI Kacige
  • ARIETE ručke i ostali proizvodi
  • TOP PERFORMANCES Tuning
  • RK Takasago Moto lanci
  • MORSE Fazni lanci
  • CHIARAVALLI Moto set-ovi
  • SBS Disk pločice
  • GALFER Disk pločice
  • NG Diskovi zamjenski
  • GOODRIDGE
  • EXCEL Kotači i obruči
  • Remenje variomata
  • YUASA Baterije
  • SILKOLENE Ulja i maziva
  • WORKS RACING PARTS
  • DAINESE Jakne, odjela...
  • KOVIX Lokoti sa alarmom
  • XENA Lokoti i alarmi
  • SPINELLI Pokrivaći za motore
  • MARVING Ispušni sistemi
  • ARROW Ispušni sistemi i drugo
  • EAGLE - Speed Pro ispušni sistemi
  • TECMATE Punjači, alat
  • BIKE LIFT Radionička oprema
  • K&N Filteri zraka
  • MEIWA Filteri ulja
  • OHLINS Amortizeri
Piccilo Web Motori Yamaha XTZ 700 Tenere '25

Košarica

Proizvod nije dodan
Proizvod uspješno dodan
Proizvod uspješno dodan (zaliha proizvoda je ograničena)

Broj artikala u košarici 0

Ukupno 0,00 €

Cijena dostave - popusti 0,00 €

Ukupan iznos 0,00 €

Cijena dostave - popusti

  • kupovina do 70 €, trošak dostave 5,50
  • kupovina preko 70 €, trošak dostave je besplatan
  • kupovina preko 150 €, popust 10%
  • kupovina preko 650 €, popust 15%
  • kupovina preko 1.000 €, popust 20%
  • Ovi popusti ne odnose se na robe na Akcijskoj prodaji sa popustima 20% i više!
  • Popusti se ne odnose na vozila i motore Yamaha, proizvode SHOEI, trošak servisiranja, te kupovinu odjeće i obuće!

Yamaha XTZ 700 Tenere '25

FOTOGRAFIJE


DETALJI


BOJE


PRILOZI

Opis

Yamaha je transformirala pustolovnu vožnju 1980-ih kada je predstavila model XT500. Pobjednik prvog relija Pariz-Dakar ikada, XT je donio dvonamjensku vožnju masama i najpustolovnijim vozačima svijeta postao motocikl za vožnju „oko svijeta”. Do 1983. model XT razvio se u model Ténéré 600 i postao osnovni motocikl za vožnju posvuda. Nakon toga uslijedilo je još pobjeda na Dakru, a legenda je potvrđena. Sada Ténéré 700 nosi svoje ime i naslijeđe s ponosom – moderni motocikl prihvaća točno iste vrijednosti kao i preci.

Posjeduje tehnologiju razvijenu za reli, uključujući prilagodljiv ovjes, lagane kotače sa žbicama, pomagala za vozača koja se mogu isključiti pritiskom gumba i čvrsti čelični okvir. Ovaj motocikl, nadahnut relijem Dakar, čini da vaša putovanja svijetom budu stvarnost. Stilski je čisti Ténéré, elegantan, ali praktičan, uz klasičan visoki vjetrobran i minimalistički stražnji dio koji spaja savršenu ergonomiju za cestovnu i terensku vožnju.

Koju god vrstu vožnje planirate, Ténéré 700 je sve što trebate. Elektronički sustav gasa YCC-T pruža novu razinu prilagodljivosti uz značajke kao što su načini vožnje, nadzor vuče i promjenjivi ABS, koji svi ulaze u standardnu opremu. Najnovija TFT instrumentna ploča dijagonale 6,3 " i intuitivni prekidač ne samo da pružaju vrhunski osjećaj, već omogućuju i pametnu tehnologiju poput navigacije od sretanja do skretanja i mogućnosti prilagodbe elektroničkih postavki motocikla tijekom vožnje. To je stupanj sofisticiranosti koji se nikada ne može zamisliti kada je priča o Ténéré započela prije više od 40 godina, no koja osigurava da ova ikona ostane opremljena za suvremenu vožnju – bez gubitka suštine zbog čega je toliko privlačna vozačima diljem svijeta.


Najnoviji četverotaktni CP2 motor za pogon EU5+ od 690ccm


Poboljšan na najnovijem modelu Ténéré 700, iznimno hvaljeni CP2 agregat izvlači prednosti iz primjene elektroničkog gasa YCC-T, koji omogućuje niz novih značajki i poboljšanu krivulju okretnog momenta. Novi usis zraka i uglađeniji mjenjač pretrpjeli su izmjene, dok s vanjske strane novi poklopac kvačila daje više prostora za noge i u sjedećem i u stojećem položaju.

Novo reli glavno svjetlo i oblik karoserije 


Novi dizajn farova i tijela odaje počast Yamahinom naslijeđu relija. Obris klasičnog modela Ténéré, visok s okomitim prednjim krajem, dok je straga nizak i lagan. Svaka je ploča pažljivo oblikovana kako bi se težina održala na minimumu, dok je upečatljivo četverostruko LED glavno svjetlo također preoblikovano kako bi se dobio svjež i agresivan izgled i osiguralo bolje osvjetljenje tijekom noćne vožnje.

Uska i kompaktna karoserija, s ravnim sjedalom i preoblikovanim spremnikom goriva


Ténéré 700 pomno je obnovljen kako bi pružao još bolju pokretljivost tijekom vožnje van ceste. Novi spremnik za gorivo pomaknut je prema naprijed, a čep za gorivo nalazi se niže za bolju raspodjelu težine, dok je oblik uži kako bi se omogućilo bolje prianjanje koljena za maksimalni nadzor na svim vrstama površina. Upotpunjeno je novim ravnim sjedalom u stilu relija koje je usko i olakšava pomicanje težine.

Cijevni čelični okvir dvostrukih greda 


Već dokazan u Yamahinom programu reli vožnje, čvrsti cjevasti čelični okvir dvostrukih greda kombinira snagu s malom težinom. Kombinacija kratkog međuosovinskog razmaka i vitka gura čine okretan motocikl s puno prostora za kretanje, dok visoki ovjes pruža 240 mm udaljenosti od tla kako bi se savladao težak teren.

Poboljšani ovjes dugog hoda 


Ténéré 700 svoj visoki stav i razmak do tla od 240 mm duguje kvalitetnom ovjesu za duga putovanja. Prednje vilice od 43 mm otporne na savijanje sada su potpuno podesive i sadrže novi podešavač pred opterećenja za 2025. Stražnji dio opremljen je potpuno podesivim stražnjim amortizerom s nadodanim spremnikom dizajniranim kako bi radio u savršenom skladu s prednjim ovjesom i poboljšao performanse čak i u najzahvaćanijim uvjetima.

Elektronički gas i načini vožnje 


YCC-T omogućuje dva načina vožnje i omogućuje odabir mape gasa koja najbolje odgovara vašem stilu vožnje. Način Sport pruža najoštriju reakciju gasa, a Explorer uglađeni prijenos snage.

Detalji

  • Najnoviji četverotaktni CP2 motor za pogon EU5+ od 690 ccm
  • Uska i kompaktna karoserija, s ravnim sjedalom i preoblikovanim spremnikom goriva
  • Lagani cijevasti čelični okvir dvostrukih greda
  • Potpuno podesive "upside down" vilice od 43 mm
  • Daljinski podesiv stražnji ovjes
  • YCC-T elektronički gas i načini vožnje
  • ABS i TCS mogu se isključiti pritiskom tipke
  • 21-inčni / 18-inčni kotači sa žbicama
  • TFT zaslon u boji dijagonale 6,3 '' s mogućnošću povezivanja i navigacijom
  • Nova intuitivna sklopka
  • Dostupna je tvornički snižena verzija (visina sjedala od 860 mm)

Cijena

XTZ 700 Tenere '25 12.199 EUR (mpc s PDV-om)
XTZ 700 Tenere '25 35 kW (A2 dozvola) 12.199 EUR (mpc s PDV-om)
* Sve gore navedene cijene su neobvezujuće, informativne gotovinske maloprodajne cijene

Specifikacije

AGREGAT
Tip agregata 4-takta, 2 - cilindara, Hlađenje tekućinom, DOHC, 4-ventila
Zapremina 689 ccm
Promjer x hod 80,0 mm x 68,6 mm
Omjer kompresije 11.5:1
Maksimalna snaga 54,0 kW (73,4 KS) @ 9.000 o/min
Verzija sa smanjenom snagom 35,0 kW (47,6 KS) @ 8.000 o/min
Maksimalan okretni moment 68,0 Nm @ 6.500 o/min
Sustav podmazivanja Mokri karter
Tip spojke Mokro, Višestruki diskovi
Sustav paljenja TCI
Sustav pokretanja Električno
Sustav prijenosa Stalan otvor, 6-brzinski
Završni prijenos Lanac
Potrošnja goriva 4,3 l / 100 Km
CO2 emisija N/A
Rasplinjač Elektronično ubrizgavanje goriva

ŠASIJA
Okvir Čelične cijevi, dvostruke grede
Kut prednje vilice 27º
Pretrag 105 mm
Sustav ovjesa sprijeda Preokrenuta teleskopska vilica, Ø 43 mm
Hod ovjesa sprijeda Standard: 210 mm; Low: 190 mm
Sustav ovjesa straga Njihajuča ruka, (link ovjes)
Hod ovjesa straga Standard: 200 mm; Low: 180 mm
Prednja kočnica Hidraulični dvostruki disk, Ø 282 mm
Stražnja kočnica Hidraulični jednostruki disk, Ø 245 mm
Prednja guma 90/90-21 M/C 54V
Stražnja guma 150/70 R 18 M/C 70V

DIMENZIJE
Ukupna dužina Standard: 2.370 mm; Low: 2.350 mm
Ukupna širina 935 mm
Ukupna visina Standard: 1.455 mm; Low: 1.440 mm
Visina sjedala Standard: 875 mm; Low: 860 mm
Međuosovinski razmak 1.595 mm
Minimalna udaljenost od tla Standard: 240 mm; Low: 225 mm
Kapacitet spremnika goriva 16,0 l
Kapacitet spremnika za ulje 3,0 l
Težina (s punim spremnikom ulja i goriva) 208 kg