Yamaha WR450F

Opis
Opremljen najnaprednijom tehnologijom agregata i okvira koja je razvijena za naše terenske motocikle, WR450F spreman je protresti svijet off road vožnje.
Proizveden za ozbiljne enduro te rally vozače kao i iskusne rekreacijske vozače, najnovija generacija modela WR-F pruža snažan linearni okretni moment koja omogućuje izvanrednu učinkovitost uz visoku razinu udobnosti.
Za lako rukovanje ovaj visokonapredan off-road motocikl opremljen je kompaktnim okvirom s centraliziranom masom – a uz 5-brzinski sustav prijenosa velikih prijenosnih omjera, najnoviji ovjes KYB® i električno pokretanje bez prekidača, Yamaha WR450F spremna je za pobjede.
Tehnologija koja je osvojila MX svjetsko prvenstvo
Kao početnu točku za razvoj iskoristili smo svoj YZ450F model. Yamaha dizajneri razvili su WR450F koristeći najnapredniju tehnologiju agregata i okvira ikad viđene u enduro svijetu. Ovo je lagan, agilan i snažan motocikl s upravljivom snagom. Visokonapredan enduro motocikl koji mijenja pravila igre.
4-taktni agregat od 450 ccm
Tekućinom hlađeni DOHC agregat od 450 ccm s 4 ventila i ubrizgavanjem goriva utemeljen je na modelu YZ450F te razvijen za stvaranje dubokih rezervi linearnog okretnog momenta koji vam omogućuje preuzimanje kontrole i otkrivanje istinskog potencijala. Ovaj snažni agregat napaja se brizgaljkom goriva od 44 mm s izmijenjenim kutom ubrizgavanja te isporučuje snažnu, uravnoteženu i upravljivu snagu.
5-brzinski prijenos
Mjenjačka kutija modela WR450F ima nove prijenosne omjere koji vam omogućavaju potpuno optimiziranje linearnog okretnog momenta motocikla i osiguravaju duboke rezerve upravljive snage. Novi 5-brzinski prijenos s laganom enduro spojkom namijenjenom za ekstremne uvjete može savladati sve vrste visokih i niskih brzina terenske vožnje.
Aluminijski okvir utemeljen na modelu YZ-F
Razvijen uz najnoviji agregat s glavom obrnutog razvoda, aluminijski simetrični okvir potječe izravno od modela YZ450F, pobjednika svjetskog prvenstva. Njegov kompaktni i lagani dizajn s optimiziranom uravnoteženošću krutih dijelova pruža stabilnu pokretljivost i vozaču omogućuje potpuno korištenje dubokih rezervi linearnog okretnog momenta.
Obrnuti razvod glave agregata s ravnim usisom
Revolucionarni obrnuti razvod glave agregata s pobjedničkog motocross modela YZ450F u klasi MXGP ima naprijed postavljen usis te stražnji savijeni ispuh. Povećanjem učinkovitosti usisa i ispuha ovaj u industriji najbolji raspored optimizira osjećaj linearnog okretnog momenta agregata dajući duboke rezerve iznimno upravljive snage.
Lagani dizajn s centraliziranom masom
WR450F s revolucionarnim obrnutim razvodom glave agregata i unatrag nagnutim cilindrom predstavlja novi smjer u dizajnu enduro motocikala. Ovaj kompaktni i lagani dizajn uz pojačanje osjećaja linearnog okretnog momenta značajno doprinosi centralizaciji mase za lakše i pokretljivije upravljanje.
Detalji
- Snažan, kompaktan i upravljiv 4-taktni agregat od 450 ccm
- Moćni agregat s ubrizgavanjem goriva i linearnim razvijanjem okretnog momenta
- Obrnuti razvod glave agregata s usisom postavljenim na prednju stranu
- Aluminijski okvir s optimiziranom krutošću
- 5-brzinski sustav prijenosa s enduro spojkom
- Električni pokretač bez prekidača i automatski dekompresor
- Praktični "Power Tuner" olakšava podešavanje
- Centralizirana masa za okretno rukovanje
- Filtar zraka montiran iznad i spremnik goriva ispod sjedala
- Sustav ovjesa visokih specifikacija
- Stražnji kotač od 18'' i gume Metzeler 6 Days FIM
- Hladnjaci s enduro specifikacijama i laganim ventilatorom za hlađenje
Cijena
WR450F - 2018 Homologiran | 71.500 kn (mpc. sa PDV-om) |
Gratis Akrapović ispuh, grafik set Enduro GP, zaštita za ruke |
Specifikacije
AGREGATTip agregata | Jednocilindričan, hlađenje tekućinom, 4-takta, DOHC, 4-ventila |
---|---|
Zapremina | 449 cc |
Promjer x hod | 97,0 mm x 60,8 mm |
Omjer kompresije | 12,5 : 1 |
Maksimalna snaga | N/A |
Maksimalan okretni moment | N/A |
Sustav podmazivanja | Mokri karter |
Tip spojke | Mokro, Višestruki diskovi |
Rasplinjač | Ubrizgavanje goriva |
Sustav paljenja | TCI |
Sustav pokretanja | Električno i nožno |
Sustav prijenosa | Stalan otvor, 5-brzinski |
Završni prijenos | Lanac |
ŠASIJA
Okvir | Dvostruke grede |
---|---|
Sustav prednjeg ovjesa | Teleskopske vilice |
Hod ovjesa sprijeda | 310 mm |
Kut prednje vilice | 26º 20 |
Predtrag kotača | 114 mm |
Sustav stražnjeg ovjesa | Njihajuča ruka, (link ovjes) |
Hod ovjesa straga | 318 mm |
Prednja kočnica | Hidraulični disk, Ø 270 mm |
Stražnja kočnica | Hidraulični disk, Ø 245 mm |
Prednja guma | 90/90-21 54M |
Stražnja guma | 130/90-18 69S+M |
DIMENZIJE
Ukupna dužina | 2.165 mm |
---|---|
Ukupna širina | 825 mm |
Ukupna visina | 1.280 mm |
Visina sjedala | 965 mm |
Međuosovinski razmak | 1.465 mm |
Min. udaljenost od tla | 325 mm |
Ukupna težina | 123 kg |
Kapacitet spremnika goriva | 7,5 Litara |
Kapacitet spremnika ulja | 0,95 Litara |
Pratite nas
Facebook stranica
Twitter stranica
YouToube kanal