Yamaha WR 450F

Opis
Motocikli Yamaha WR-F enduro pokazao je svoju izvanrednu svestranost, od utrka Enduro GP i Enduro 2 do motokros utrka i legendarnog Dakra – najtežeg testa za sve natjecateljske enduro motocikle.
Potentan agregat proizvodi snažan, linearni okretni moment, a zajedno s kompaktnim aluminijskim okvirom i uskom konstrukcijom razvijenom iz modela YZ450F, potpuno novi model WR450F omogućuje vam performanse vrijedne utrka uz vrhunsku svestranost i legendarnu pouzdanost.
Njegova široka isporuka snage može se brzo i jednostavno podesiti s pomoću aplikacije Power Tuner putem ugrađene WiFi tehnologije, a svojim upravljivošću i ovjesom pri vrhu klase, WR450F zasigurno je jedan od najpametnijih i najpotpunijih enduro motocikala u svakom okruženju.
Dizajniran s pomoću najnaprednije tehnologije za utrke, okretni model WR450F pravi je višenamjenski enduro motocikl koji je uvijek spreman pružiti više – neovisno utrkujete li se, trenirate ili se zabavljate.
Snažan agregat od 450 ccm
Posebna kombinacija agregata od 450 ccm s usisom zraka na prednjoj strani, zajedno s klipom velike kompresije, trkaćim bregastim osovinama i glavom s 4 ventila, isporučuju snažan, linearni okretni moment za pobjedničke trkaćež performanse, dok vam posebne postavke ubrizgavanja goriva za enduro modele i mapiranje paljenja daje bolju kontrolu na tehnički zahtjevnim terenima.
Power Tuner aplikacija
Yamahina aplikacija Power Tuner omogućuje prilagodbu karaktera i performansi agregata modela WR450F radi prilagodbe različitim uvjetima vožnje, a također možete pristupiti podacima o radu agregata i bilježiti podatke o utrci. S pomoću pametnog telefona putem aplikacije, lako je prilagoditi mješavinu zraka i goriva te vrijeme paljenja kako bi se postigle optimalne performanse.
Prilagodljivi načini rada agregata
Kada vozite van ceste, morate biti spremni na stalne promjene površinskih uvjeta, kao i na ekstremne vremenske uvjete. S pomoću izmjenjivih načina rada agregata možete odabrati odgovarajuću snagu putem prekidača na upravljaču, što vam omogućuje da preuzmete kontrolu svega, od sporog, tehnički zahtjevnog terena do staza na kojima se razvijaju velike brzine.
Lagani aluminijski okvir
Okvir dvostranih aluminijskih greda uži je i lakši, što ga čini vrlo okretnim na nestabilnom, kamenitom i tehnički zahtjevnom terenu. Aluminijski okvir dvostrukih greda izrađen je s optimiziranom razinom čvrstoće, što omogućuje lagano upravljanje i precizan kontakt s površinom te osigurava visoku razinu kontrole preko neravnog terena te na mekanim i skliskim površinama.
Vodeći ovjes u klasi
Opremljena unutarnjim dijelovima poput dugih iznimno učinkovitih opruga, prednja vilica vodeća u klasi s razdvajanjem zraka i ulja pruža stabilno upijanje udaraca na svim vrstama terena. Za dosljednu stražnju amortizaciju i veću stabilnost, stražnji amortizer opremljen je laganom oprugom i spremnikom velike zapremine.
Uzak spremnik goriva zapremnine od 7,9 litara
Uz usku konstrukciju treba vam i velik kapacitet rezervoara goriva Zbog toga su Yamahini dizajneri stavili spremnik za gorivo nisko u šasiji kako bi se poboljšala centralizacija mase i ugradili kompaktnu pumpu za gorivo radi uštede prostora. Na taj način dobivate spremnik od 7,9 litara za maksimalno vrijeme vožnje, zajedno s ergonomičnom konstrukcijom motocikla koje omogućuje jednostavno manevriranje s optimalnom udobnošću vožnje.
Detalji
- Snažan agregat obujma 450 ccm s optimiziranim postavkama
- CCU koji omogućuje aplikaciju Power Tuner
- Prekidač montiran na upravljaču prilagođuje način rada agregata
- Lagani okvir dvostranih aluminijskih greda
- KYB® ovjes za stabilnu i uglađenu vožnju
- Uzak spremnik goriva od 7,9 litara centralizirane mase
- Lagan i uzak dizajn prednjeg svjetla
- Čvrsta zaštitna ploča i lagani senzor brzine
- Jednostavan pristup kutiji filtra zraka
- Izdržljiva spojka s 5-brzinskom mjenjačkom kutijom širokog raspona
- Usko, nisko i pristupačno sjedalo
- Čvrsta ukalupljena grafička rješenja otporna na habanje
Cijena
WR450F | 70.900 kn (mpc s PDV-om) |
WR450F - 2018 Homologiran | 71.500 kn (mpc s PDV-om) |
Gratis Akrapović ispuh, grafik set Enduro GP, zaštita za ruke |
Specifikacije
AGREGATTip agregata | Hlađenje tekućinom, 4-takta, 4-ventila, DOHC |
---|---|
Zapremina | 449 cc |
Promjer x hod | 97,0 mm x 60,8 mm |
Omjer kompresije | 12,5 : 1 |
Maksimalna snaga | N/A |
Maksimalan okretni moment | N/A |
Sustav podmazivanja | Mokri karter |
Tip spojke | Mokro, Višestruki diskovi |
Rasplinjač | Ubrizgavanje goriva |
Sustav paljenja | TCI |
Sustav pokretanja | Električno |
Sustav prijenosa | Stalan otvor, 5-brzinski |
Završni prijenos | Lanac |
ŠASIJA
Okvir | Dvostruke grede |
---|---|
Sustav prednjeg ovjesa | Teleskopske vilice |
Hod ovjesa sprijeda | 310 mm |
Kut prednje vilice | 26º 20 |
Predtrag kotača | 114 mm |
Sustav stražnjeg ovjesa | Njihajuča ruka, (link ovjes) |
Hod ovjesa straga | 318 mm |
Prednja kočnica | Hidraulični disk, Ø 270 mm |
Stražnja kočnica | Hidraulični disk, Ø 245 mm |
Prednja guma | 90/90-21 54M |
Stražnja guma | 130/90-18 69S+M |
DIMENZIJE
Ukupna dužina | 2.165 mm |
---|---|
Ukupna širina | 825 mm |
Ukupna visina | 1.280 mm |
Visina sjedala | 965 mm |
Međuosovinski razmak | 1.465 mm |
Min. udaljenost od tla | 325 mm |
Ukupna težina | 120 kg |
Kapacitet spremnika goriva | 7,5 Litara |
Kapacitet spremnika ulja | 0,95 Litara |
Pratite nas
Facebook stranica
Twitter stranica
YouToube kanal