Yamaha TTR-110E '25

Opis
Svaki Yamahin motocikl izrađen je prema istim visokim inženjerskim i sigurnosnim standardima, što uključuje i model TT-R110. Razvijen za iznimno zabavnu i jednostavnu vožnju, ovaj terenski motocikl za mlade razvijen je za dugotrajnu uporabu zahvaljujući čvrstoj i iznimno kvalitetnoj izradi.
Privlačnost modela TT-R110 očituje se u iznimnoj svestranosti i jednostavnosti vožnje ovog terenskog motocikla, što ga čini idealnim za mlađu i stariju djecu. Čvrsti čelični okvir i ovjes dugog hoda čine ovaj čvrsti i udobni terenski motocikl spremnim za hvatanje u koštac s neravninama i stazama.
Model TT-R110 pogoni uglađen, ekonomičan i tih četverotaktni agregat zapremnine 110 ccm. Od trenutka kada zakrenete gas, osjećat ćete se kao kod kuće, jer motocikl pruža puno lako upravljive snage, što ga čini idealnim terenskim motociklom koji može voziti cijela obitelj. Jednostavno ga prebacite u prvu brzinu, okrenite gas i otišli ste!
Četverotaktni agregat zapremnine 110 ccm s poluautomatskim mjenjačem
Snažni i pouzdani 4-taktni motor od 110ccm na TT-R110 dizajniran je za uglađene, snažne i predvidljive performanse, što ovaj motocikl srednje veličine čini pravim užitkom za vožnju. Uz 4-brzinski mjenjač i automatsku spojku, TT-R110 idealan je izbor za nove i naprednije vozače.
Prednji i stražnji ovjes dugog hoda
Model TT-R110 opremljen je tehnologijom robusnog ovjesa osmišljenom za osiguranje udobnosti vožnje i jednostavno upravljanje u uvjetima terenske vožnje. Čvrsta prednja teleskopska vilica omogućuje izdašan hod kotača, dok stražnji ovjes Monocross s jednim amortizerom omogućuje uglađen i progresivan hod te mekanu i laku vožnju.
Uglađene bubanj kočnice i gume za terensku vožnju
Za pouzdanu i dosljednu snagu kočenja TT-R110 ima snažne bubanj kočnice sprijeda i straga koje krasi jednostavan dizajn pogodan za jednostavno održavanje. Zahvaljujući prianjajućim terenskim gumama ovaj srednje veliki motocikl za mlade iznimno je učinkovit na zemlji, dok prednji kotač promjera 14 inča i zadnji promjera 12 inča pomažu pri svladavanju neravnog terena.
Lagani oklop oštrih linija u stilu motokrosa
Nadahnut našim terenskim strojevima linije YZ koji su pobjeđivali na natjecanjima za Veliku nagradu, TT-R110 izgleda kao prava Yamaha za vožnju izvan ceste. Uz oštre linije i lagani blatobrani od iznimno čvrstog polipropilena te karoseriju u Yamahinim bojama Racing Icon Blue, ovaj motocikl za mlade ubrzat će vam otkucaje srce čak i prije nego što krenete.
Cilindar nagnut prema naprijed i iznimno kvalitetni ispuh
Model TT-R110 pogoni četverotaktni agregat zapremnine 110 ccm koji ima zrakom hlađeni SOHC cilindar nagnutom prema naprijed, što ga čini lakim za održavanje i čišćenje. Ovaj pametan dizajn centralizira masu i čini motocikl lakšim za upravljanje s puno boljom reakcijom, a visoko montiran ispuh, zajedno s toplinskim štitnikom, isporučuje tihe performanse upakirane u odvažan stil spreman za stazu.
Zabavan za vožnju
Vozite još više. Uživaj. Model TT-R110 napravljen je da pomogne ljudima da uđu u svijet terenske vožnje gradeći svoje vještine i samopouzdanje. Značajke poput elektropokretača na kurblu, poluautomatskog mjenjača, zrakom hlađenog agregata i bubanj kočnica znače da je ovaj motocikl vodeći odabir za djecu i roditelje koji su novi u motociklizmu.
Detalji
- Četverotaktni agregat zapremnine 110 ccm s poluautomatskim mjenjačem
- Prednji i stražnji ovjes dugog hoda
- Uglađene bubanj kočnice i gume za terensku vožnju
- Lagani oklop oštrih linija u stilu motokrosa
- Cilindar nagnut prema naprijed i iznimno kvalitetni ispuh
- Zabavan za vožnju
- Prianjajuće terenske gume
- Čvrste komponente i izdržljivost na dugim stazama
- Jednostavan za održavanje
Cijena
TTR-110E '25 | 3.699 EUR (s PDV-om) |
Specifikacije
AGREGATTip agregata | SOHC, Jednocilindričan, 4-takta, Zračno hlađenje, 2 ventila |
---|---|
Zapremina | 110 cc |
Promjer x hod | 51,0 mm x 54,0 mm |
Omjer kompresije | 9,3 : 1 |
Sustav podmazivanja | Mokri karter |
Tip spojke | Mokro, Višestruki diskovi |
Sustav paljenja | CDI |
Sustav pokretanja | Električno i nožno |
Sustav prijenosa | Stalan otvor, 4-brzinski |
Završni prijenos | Lanac |
Rasplinjač | Mikuni VM16/1 |
ŠASIJA
Okvir | Čelične cijevi |
---|---|
Sustav prednjeg ovjesa | Teleskopska vilica |
Hod ovjesa sprijeda | 115 mm |
Kut prednje vilice | 26° 00 |
Predtrag kotača | 60 mm |
Sustav stražnjeg ovjesa | Njihajuča ruka |
Sustav ovjesa straga | 110 mm |
Prednja kočnica | Mehanička bubanj kočnica s polukružnim kočnim čeljustima, Ø 95 mm |
Stražnja kočnica | Mehanička bubanj kočnica s polukružnim kočnim čeljustima, Ø 110 mm |
Prednja guma | 2.50-14 4PR |
Stražnja guma | 3.00-12 4PR |
DIMENZIJE
Ukupna dužina | 1.565 mm |
---|---|
Ukupna širina | 680 mm |
Ukupna visina | 920 mm |
Visina sjedala | 670 mm |
Međuosovinski razmak | 1.080 mm |
Minimalna udaljenost od tla | 180 mm |
Kapacitet spremnika goriva | 3,8 Litara |
Kapacitet spremnika ulja | 1,0 Litara |
Težina (s punim spremnikom ulja i goriva) | 72 kg |
Pratite nas
Facebook stranica
Twitter stranica
YouToube kanal