Yamaha TRACER 9 GT '24

Opis
Svijet sportskog krstarenja zauvijek se promijenio kada je Yamaha predstavila prvi model TRACER. Njegova kombinacija uzbudljivih performansi velikog okretnog momenta s nevjerojatnom udobnošću na duge staze donijela je potpunu revoluciju u klasi. Od tada je više od 50.000 vozača odabralo model TRACER koji je radi toga postao najprodavaniji model u klasi.
Razvijen za iskusne motocikliste koji žele najnoviju vrhunsku tehnologiju koja će pružiti najvišu razinu udobnosti dinamičkog putovanja, TRACER 9 GT jedna je od najuzbudljivijih i najsvestranijih Yamahinih sportskih krstarica. Njegov CP3 agregat od 890 ccm pruža sve što tražite – a okvir kojim se okretno rukuje i oklop nove generacije spremni su za sve.
Specifikacije modela TRACER 9 GT uključuje elektronički kontrolirani ovjes, adaptivna LED svjetla i grijanje ručki - kao i bočne kofere tvrdih stranica, sustav brzog mjenjača i namjenske boje. Sve se to svodi na vrhunsku sportsku svestranost koja vama i vašem partneru pruža mogućnost odlaska na najudaljenija mjesta na koja želite otići u potpunoj udobnosti.
Poluaktivni ovjes marke KYB
Potpuno prilagodljivi prednji i stražnji sustav elektroničkog ovjesa reguliran je od strane 6-osovinskog IMU-a i ECU-a koji aktiviraju hidrauličku jedinicu (HU, Hydraulic Unit) i jedinicu za nadzor ovjesa (SCU, Suspension Control Unit). Postavke amortizacije trenutačno se prilagođuju s pomoću solenoida kako bi se postigla uglađena i sigurna vožnja – bez obzira na opterećenje ili uvjete vožnje. Način rada postavlja se putem TFT zaslona.
Bočni koferi tvrdih stranica
Bočni koferi tvrdih stranica u odgovarajućoj boji postavljeni su kao standardna oprema. U svaki kofer može se smjestiti integralna kaciga – a za prirodan osjećaj vožnje koferi su postavljeni na potpuno samostalni sustav nosača. Također je moguće postaviti i gornji kofer.
Sustav QSS za mijenjanje brzina nagore i nadolje
TRACER 9 GT opremljen je sustavom brzog mjenjača (eng. Quick SHIFT, QSS) za brže i uglađenije mijenjanje brzina bez spojke. Senzor na poluzi za prebacivanje stupnjeva prijenosa prepoznaje kretanje, a ECU trenutačno prekida okretni moment pogona CP3 agregata od 890 ccm omogućujući neometano prebacivanje brzina u sredini zavoja što održava ravnotežu i stabilnost podvozja, a osigurava opuštenije krstarenje.
Adaptivna LED svjetla
Nova generacija adaptivnih LED svjetala osvjetljavaju kriznu točku svakog zavoja kako bi vas vodili u najmračnijim noćima. Jačina svjetla se automatski povećava kako kut naginjanja postaje veći, dajući jasno vidno polje koje dugo u noć omogućuje sportsku vožnju. Sustav djeluje kada je motocikl nagnut za više od 7º i pri brzini od najmanje 5 km/h.
Grijač ručica
Potpuno integrirani grijač ručki s 10 razina u potpunosti se regulira kotačićem na upravljaču i nadzire preko glavnog TFT zaslona. Posebno oblikovane ručke imaju tanju gumu koja omogućuje učinkovit prijenos topline za udobnost u svim vremenskim uvjetima.
Posebne boje i grafike
TRACER 9 GT dostupan je u ekskluzivnoj novoj završnoj čistoj bijeloj boji s novim grafikama na bočnim poklopcima za prepoznatljiv izgled. TRACER 9 GT dostupan je i u Midnight Black boji.
Detalji
- KYB poluaktivni ovjes
- Tvrdi bočni koferi
- Sustav QSS za mijenjanje brzina nagore i nadolje
- Adaptivna LED svjetla
- Grijač ručica
- Posebne boje i grafike
- Agregat CP3 zapremnine 890 ccm, usklađen je s normom EU5
- agani aluminijski okvir lijevan metodom kontroliranog punjenja
- 6-osovinska IMU (Inertial Measurement Unit) uz dodatna pomagala za vožnju osjetljiva na naginjanje
- Suvremeni dizajn i stil
- Potpuno LED osvjetljenje
Cijena
TRACER 9 GT '24 | 14.699 EUR (mpc s PDV-om) |
Specifikacije
AGREGATTip agregata | Hlađenje tekućinom, 4-takta, 4-ventila, 3 - cilindara, DOHC |
---|---|
Zapremina | 890 ccm |
Provrt x hod | 78 mm x 62,1 mm |
Omjer kompresije | 11,5 : 1 |
Maksimalna snaga | 87,5 kW (119 KS) @ 10.000 o/min |
Maksimalan okretni moment | 93 Nm (9,5 kg-m) @ 7.000 o/min |
Sustav podmazivanja | Mokri karter |
Tip kvačila | Mokro, Višestruki diskovi |
Sustav paljenja | TCI |
Sustav pokretanja | Električno |
Sustav prijenosa | Stalan otvor, 6-brzinski |
Završni prijenos | Lanac |
Potrošnja goriva | 5 l / 100 km |
CO2 emisija | 116 g/km |
Rasplinjač | Elektronično ubrizgavanje goriva |
ŠASIJA
Okvir | Dijamant |
---|---|
Sustav ovjesa sprijeda | Teleskopska vilica |
Hod ovjesa sprijeda | 130 mm |
Kut prednje vilice | 25° 00’ |
Predtrag | 108 mm |
Sustav ovjesa straga | Njihajuča ruka |
Hod ovjesa straga | 137 mm |
Prednja kočnica | Hidraulični dvostruki disk, Ø 298 mm |
Stražnja kočnica | Hidraulični jednostruki disk, Ø 245 mm |
Prednja guma | 120/70ZR17M/C (58W) bez unutarnje gume |
Stražnja guma | 180/55ZR17M/C (73W) bez unutarnje gume |
DIMENZIJE
Ukupna dužina | 2.175 mm |
---|---|
Ukupna širina | 885 mm |
Ukupna visina | 1.430 mm - 1.470 mm |
Visina sjedala | 810 mm-825 mm |
Međuosovinski razmak | 1.500 mm |
Minimalna udaljenost od tla | 135 mm |
Kapacitet spremnika goriva | 18.7 l |
Kapacitet spremnika za ulje | 3,5 l |
Težina (s punim spremnikom ulja i goriva) | 220 kg |
Pratite nas
Facebook stranica
Twitter stranica
YouToube kanal