Yamaha R9 '25
Opis
Utrkivanje je u Yamahinoj DNK – natječemo se u utrkama motocikala od kada je tvrtka osnovana 1955. Predstavljanje bilo kojeg Yamahinog modela iz kategorije Supersport ostavlja dojam, a model R9 nije iznimka. Pogoni ga revolucionarni agregat CP3 zapremnine 890 ccm, a R9 je nova generacija modela iz kategorije Supersport koja pruža niz performansi na stazi i korisne sportske performanse na cesti.
Agresivan stil i aerodinamika čine model R9 do sada najučinkovitijom Yamahom po pitanju aerodinamičnosti, dok krilca u stilu MotoGP-a smanjuju podizanje prednjeg kraja i poboljšavaju kontakt s cestom, radeći u kombinaciji s novo dizajniranim dijelovima ovjesa marke KYB posebno postavljenima za model R9 i razvijenima na modelu R1 RACE.
Visoka razina snage kočenja postiže se čeljustima Brembo Stylema i glavnim cilindrom, a elektronički paket izveden iz modela R1, kojeg nadzire sustav IMU sa šest osi, pruža vozaču mogućnost vrhunskog nadzora. Doživljaj vožnje može se prilagoditi i putem yamahinog sustava kontrole vožnje (Yamaha Ride Control, YRC) kako bi vozači mogli odabrati karakteristike snage motora i razinu elektroničke podrške koja odgovara
njihovim željama i uvjetima vožnje.
Tekućinom hlađen, četverotaktni, trocilindrični CP3 agregat zapremnine 890 ccm

R9 pogoni nagrađivani, tekućinom hlađeni Yamahin DOHC agregat CP3, s ubrizgavanjem goriva i zapremninom 890 ccm, s tri cilindra i 4 ventila po cilindru. Promjer i hod od 78 mm x 62 mm i 11,5: omjer kompresije pruža izvrstan okretni moment i snagu koja u kombinaciji s finom kontrolom koju nudi Yamaha Chip Controlled Throttle (YCCT), pruža optimalne performanse i na stazi i na cesti. Posljednji omjer, vrijeme paljenja i mapiranje goriva optimirani su za Supersport performanse.
Najlakši aluminijski okvir Deltabox na modelu Yamaha Supersport

Razvijen posebno za R9, gravitacijski lijevani aluminijski okvir u stilu Deltabox precizno je podešen za sportske performanse i pri niskim i pri visokim opterećenju. Sam okvir težak je 9,7 kg i najlakši je okvir ikada upotrijebljen za Yamahin model iz kategorije Supersport. Ovaj lagani okvir znači da je ukupna težina modela R9 samo 195 kg, što dovodi do optimalnog omjera snage i težine.
Agresivni aerodinamični dizajn s krilcima za usmjeravanje sile prema dolje

R9 jedan je od najučinkovitijih motocikla po pitanju aerodinamičnosti koje je Yamaha do sada imala, a to je postignuto kombinacijom dizajna prednjeg kraja razvijenog s pomoću opsežnih ispitivanja u vjetrotunelu. Krilca za usmjeravanje sile prema dolje, koja se nalaze odmah ispod svjetala, smanjuju podizanje prednjeg kraja i poboljšavaju kontakt s cestom. Sama krilca smanjuju podizanje prednjeg kotača za 6 % – 7 % u ravnoj liniji, a kada se to kombinira sa spojlerom prednjeg dijela ispod M-kanala, učinak se povećava na približno 10 % tijekom vožnje zavojima.
Prednji glavni cilindar marke Brembo i čeljusti Stylema upareni s kočnim diskovima promjera 320 mm

R9 ima monoblok čeljusti marke Brembo Stylema, koje su lagane, krute i dizajnirane za bolji nadzor i stabilnost pri kočenju. Mrežasta kočna crijeva od nehrđajućeg čelika i veliki prednji diskovi od 320 mm pružaju izvrsnu postojanost i osjećaj nadzora, osobito pri intenzivnom kočenju. Radijalni glavni cilindar brembo ima klip koji se kreće u smjeru paralelno s ručicom kočnice i linearno primjenjuje tlak dok vozač vuče ručicu i pruža poboljšan osjećaj kontrole.
Potpuno prilagodljiv ovjes nove generacije marke KYB

Nova preokrenuta prednja vilica marke KYB od 43 mm u potpunosti je redizajnirana i sada ima posebne prilagodnike za prigušivanje poskakivanja i kompresije na lijevoj i desnoj cijevi vilice. Svaka se može zasebno ugoditi, na desnoj cijevi prigušiti poskakivanje, a na lijevoj kompresiju, kako pri velikim brzinama tako i pri malim brzinama Stražnji amortizer može se prilagoditi za predopterećenje, prigušivanje poskakivanja, prigušivanje kompresije i visinu vozača. Novi raspored pridonosi vrlo preciznom prigušenju, pružajući bolju povratnu informaciju sa staze ili površine ceste.
Yamahin sustav kontrole vožnje s prilagodljivim postavkama

Tri unaprijed ugrađena načina vožnje, „Sport” (sport), „Street” (cesta) i „Rain” (kiša), imaju tvorničke postavke različitih razina koje pristaju različitim uvjetima i nadopunjuju se mogućnošću da se unaprijed postave dva prilagođena načina rada i četiri načina rada za stazu.
Detalji
- Tekućinom hlađen, četverotaktni, trocilindrični CP3 agregat zapremnine 890 ccm
- Najlakši aluminijski okvir Deltabox na modelu Yamaha Supersport
- Agresivni aerodinamični dizajn s krilcima za usmjeravanje sile prema dolje
- Prednji glavni cilindar marke Brembo i čeljusti marke Stylema upareni s kočnim diskovima promjera 320 mm
- Potpuno prilagodljiv ovjes nove generacije marke KYB
- Yamahin sustav kontrole vožnje s prilagodljivim postavkama
- Pomagala za vozača osjetljiva na naginjanje, uključujući nadzor vuče, nadzor proklizavanja i kočenja
- Načini rada snage, nadzor pokretanja i nadzor podizanja prednjeg kotača
- Upravljanje kočenjem agregatom i regulator proklizavanja stražnjeg kotača
- TFT zaslon od 5' sa svim mogućnostima spajanja
- Oprema namijenjena utrkama, uključujući ručke upravljača sa spojnicama i sustav QSS treće generacije
Cijena
| R9 '25 | 14.599 EUR (mpc s PDV-om) |
| R9 '25 35 kW (A2 dozvola) | 14.299 EUR (mpc s PDV-om) |
Specifikacije
AGREGAT| Tip agregata | 4-takta, Hlađenje tekućinom, DOHC, 4-ventila, 3 - cilindara |
|---|---|
| Zapremina | 890 ccm |
| Promjer x hod | 78,0 mm × 62,1 mm |
| Omjer kompresije | 11,5 : 1 |
| Maksimalna snaga | 87,5 kW (119,0 KS) pri 10.000 o/min |
| Maksimalan okretni moment | 93,0 N・m (9,5 kgf・m) / 7.000 o/min |
| Sustav podmazivanja | Mokri karter |
| Tip spojke | Mokro, Višestruki diskovi |
| Sustav paljenja | TCI |
| Sustav pokretanja | Električno |
| Sustav prijenosa | Stalan otvor, 6-brzinski |
| Završni prijenos | Lanac |
| Potrošnja goriva | N/A |
| CO2 emisija | 116 g/km |
| Rasplinjač | Ubrizgavanje goriva |
ŠASIJA
| Okvir | Dijamant |
|---|---|
| Sustav prednjeg ovjesa | Teleskopska vilica, Ø 43 mm |
| Hod ovjesa sprijeda | 120 mm |
| Kut prednje vilice | 22°35′ |
| Predtrag kotača | 94 mm |
| Sustav stražnjeg ovjesa | Link ovjes, Njihajuča ruka |
| Hod ovjesa straga | 118 mm |
| Prednja kočnica | Hidraulična dvostruka disk kočnica, Ø 320 mm |
| Stražnja kočnica | Hidraulična jednostruka disk kočnica, Ø 220 mm |
| Prednja guma | 120/70ZR17M/C (58W) bez unutarnje gume |
| Stražnja guma | 180/55ZR17M/C (73W) bez unutarnje gume |
DIMENZIJE
| Ukupna dužina | 2.070 mm |
|---|---|
| Ukupna širina | 705 mm |
| Ukupna visina | 1.180 mm |
| Visina sjedala | 830 mm |
| Međuosovinski razmak | 1.420 mm |
| Minimalna udaljenost od tla | 140 mm |
| Kapacitet spremnika goriva | 14 l |
| Kapacitet spremnika ulja | 3,50 l |
| Težina (s punim spremnikom ulja i goriva) | 195 kg |
Pratite nas
Facebook stranica
Twitter stranica
YouToube kanal