Yamaha R6 RACE '25

Opis
Trebate samo pogledati izvanredne rezultate ovog Supersportskog modela klase 600 na natjecanju WorldSSP i mnogim drugim serijama utrka diljem svijeta, kako biste uvidjeli da je to najbrži način da se popnete na postolje. A kako bi se vama i vašem timu olakšale pripreme za trkaću sezonu, R6 RACE sada se isporučuje u kompletu spremnom za utrku.
Nebitne cestovne komponente kao što su glavna i pozicijska svjetla, retrovizori i sjedalo suputnika uklonjeni su tako da možete odmah krenuti s radom na stvaranju svog vrhunskog stroja za natjecanje. Dostupan u boji Tech Black, ogoljeni R6 RACE savršen je motocikl za svakog, od vozača koji povremeno posjete trkaću stazu do ambicioznih trkača koji žele svojem imenu dodati prvu veliku pobjedu.
Bez obzira tražite li supersportski model vodeći u klasi za vožnju trkaćom stazom ili se spremate natjecati na nacionalnoj ili međunarodnoj razini, R6 RACE nedvojbeno je pokazao da je najkonkurentniji motocikl u svojoj klasi. R6 RACE lagani je redni četverocilindrični motor zapremnine 599 ccm koji je dokazao da je najbrži u svom poslu, a uz kompaktno Deltabox podvozje i tanki podokvir od magnezija, kao i kliznu spojku te sustav brzog mijenjanja brzina (QSS, engl. Quick Shift System) spreman je za stazu pružajući najvišu razinu upravljivosti u svakom krugu.
Specifikacija spremna za utrku
R6 RACE od sada se iz tvornice isporučuje sa značajkama koje ga čine spremnim za utrke i s uklonjenim nebitnim cestovnim komponentama. Zbog toga je priprema za utrku brža i lakša te model R6 RACE potvrđuje kao vrhunski trkaći motocikl s izvanrednim trkaćim rekordom bez premca.
Lagani agregat zapremnine 599 ccm iznimne učinkovitosti
Agregat modela R6 iznimnih performansi, postigao je legendarni status osvojivši 5 uzastopnih prvenstava WorldSSP. Poput svakog modela serije R, konstruiran je s pomoću napredne tehnologije razvijene na Yamahinim strojevima koji su se natjecali na utrkama Svjetskog prvenstva. Spoj laganih kovanih klipova, s omjerom kompresije 13,1:1, i ventila od titana daju vam uzbudljivu vožnju uz pobjedničku učinkovitost.
Aerodinamični oklop razvijen na utrkama
Svaki model serije R dizajniran je kako bi osigurao vrhunsku učinkovitost, a aerodinamični okvir modela R6 RACE smanjuje koeficijent otpora motocikla kako bi vam pružio stvarnu prednost pri velikim brzinama. Kako bi podsjetio suparnike na svoje čistu trkaću baštinu, lagana i tanka konstrukcija ima agresivan prednji usis u stilu modela M1 MotoGP® te trkaći vjetrobran.
Istančani elektronički sustavi nadzora
R6 RACE opremljen je različitim tehnološki naprednim elektroničkim sustavima koji vam pomažu u postizanju najbolje učinkovitosti. Sustav Quick Shift (QSS, engl. Quick Shift System) omogućuje promjenu u višu brzinu bezž uporabe spojke pod punom gasom, a Yamahin sustav elektroničkog nadzora usisa (YCC-I, engl. Yamaha Chip Controlled Intake) i Yamahin sustav elektroničkog nadzora leptira gasa (YCC- T, engl. Yamaha Chip Controlled Throttle) – kao i klizna spojka te mjenjač sa 6 kratkih brzina – osiguravaju najvišu razinu upravljivosti na svakoj stazi.
Prednja vilica iznimnih značajki u stilu modela R1
R6 RACE isporučuje se standardno opremljen iznimno dobrim značajkama poput najmodernije potpuno prilagodljive prednje vilice od 43 mm zlatne boje u stilu modela R1. Ovaj tehnološki napredan prednji kraj omogućuje izvanredno držanje ceste s izvrsnim povratnim informacijama i značajno doprinosi tome da ovaj motocikl postane jedan od najboljih u klasi.
Natjecateljska ergonomija
Gledajte bilo kojeg vrhunskog trkača u akciji i vidjet ćete da je sposobnost brzog mijenjanja položaja tijela prilikom ulaska i izlaska iz zavoja ključna. Uz kompaktni okvir Deltabox, oblikovanim aluminijskim spremnikom goriva, tankim sjedalom i uskim podokvirom od magnezija, R6 RACE omogućuje vam brzo i jednostavno prebacivanje težine, pomažući vam da postignete veći nadzor kako biste skratili vrijeme kruga.
Detalji
- Specifikacija spremna za utrku
- Lagani agregat zapremnine 599 ccm iznimne učinkovitosti
- Aerodinamični oklop razvijen na utrkama
- Istančani elektronički sustavi nadzora
- Prednja vilica iznimnih značajki u stilu modela R1
- Natjecateljska ergonomija
- Kompaktni Deltabox okvir i lagani podokvir od magnezija
- Prednje kočnice u stilu modela R1 najbolje u klasi
- Lagani aluminijski spremnik goriva
Cijena
R6 RACE '25 | 14.799 EUR (mpc. s PDV-om) |
Specifikacije
AGREGATTip agregata | 4-takta, Hlađenje tekućinom, Nagnut prema naprijed, redna 4 cilindra, DOHC, 4-ventila |
---|---|
Zapremina | 599 ccm |
Promjer x hod | 67,0 mm x 42,5 mm |
Omjer kompresije | 13,1 : 1 |
Maksimalna snaga | 87,1 kW (118,4 KS) @ 14.500 o/min |
Maksimalan okretni moment | 61,7 Nm (6,3 kg-m) @ 10.500 o/min |
Sustav podmazivanja | Mokri karter |
Tip spojke | Mokro, Višestruki diskovi |
Sustav paljenja | TCI |
Sustav pokretanja | Električno |
Sustav prijenosa | Stalan otvor, 6-brzinski |
Završni prijenos | Lanac |
Potrošnja goriva | 6,6 l / 100 km |
CO2 emisija | 154 g/km |
Rasplinjač | Ubrizgavanje goriva |
ŠASIJA
Okvir | Dijamant |
---|---|
Sustav prednjeg ovjesa | Teleskopske vilice, Ø 43 mm |
Hod ovjesa sprijeda | 120 mm |
Kut prednje vilice | 24º |
Predtrag kotača | 97 mm |
Sustav stražnjeg ovjesa | Njihajuča ruka, (link ovjes) |
Hod ovjesa straga | 120 mm |
Prednja kočnica | Hidraulični dvostruki diskovi, Ø 320 mm |
Stražnja kočnica | Hidraulični jednostruki disk, Ø 220 mm |
Prednja guma | 120/70 ZR17M/C (58W) |
Stražnja guma | 180/55 ZR17M/C (73W) bez zračnice |
DIMENZIJE
Ukupna dužina | 1.990 mm |
---|---|
Ukupna širina | 695 mm |
Ukupna visina | 1.150 mm |
Visina sjedala | 850 mm |
Međuosovinski razmak | 1.375 mm |
Minimalna udaljenost od tla | 130 mm |
Kapacitet spremnika goriva | 17 L |
Kapacitet spremnika ulja | 3,4 L |
Težina (s punim spremnikom ulja i goriva) | 185 kg |
Pratite nas
Facebook stranica
Twitter stranica
YouToube kanal