Yamaha R1 '24

Opis
Model R1 najusredotočeniji je i najsuvremeniji motocikl kategorije Supersport kojeg je Yamaha ikada napravila, sve od predstavljanja originalnog modela prije više od 25 godina. Gotovo sve na najnovijem modelu R1 ima svoje izravno podrijetlo na trkalištu, gdje su Yamahine tvorničke trkaće momčadi i probni vozači razvijali i testirali naprednu tehnologiju koju sada možete vidjeti i isprobati na svom modelu R1.
Yamaha Motor Company veličanstveno je pobijedila na utrci na kojoj je prvi puta sudjelovala ikada samo 10 dana nakon što je tvrtka osnovana. Ta vam činjenica vjerojatno govori sve što biste trebali znati o Yamahinom natjecateljskom načinu razmišljanja. Ta potpuna predanost utrkivanju omogućuje najinovativnijem svjetskom proizvođaču motocikala stvaranje stroja poput modela R1.
Izvanredan agregat neravnomjernog rasporeda paljenja, s četiri cilindra i zapremninom od 998 ccm, izravan je potomak jedinice M1, dok agresivan oklop sa središnje postavljenim usisom zraka dolazi ravno iz razvoja na trkaćoj stazi. Inteligentna trkaća tehnologija koja se upotrebljava u elektroničkim elementima upravljanja namijenjenih vozaču – od elektronički upravljanog gasa do sustava regulacije pokretanja (engl. Launch Control System, LCS), upravljanja kočenjem agregatom (engl. Engine Brake Management, EBM) kao i nadzora kočenja (engl. Brake Control, BC) i još mnogo toga – povezuje vas i vaš R1 i osigurava najviši stupanj upravljivosti. Uz sofisticirani ovjes, vrhunske gume RS11 i dinamičnu novu shemu boja i grafika Icon Blue s dvije nijanse, R1 spreman je pružiti vam vrhunski doživljaj kategorije Supersport.
Aerodinamični oklop u stilu modela M1
Model R1 izgleda iznimno oštro uz pokrov u stilu modela M1, a potpuno integrirani oklop daje motociklu na utrkama razvijen agresivan profil. Ovaj lagani oklop omogućuje vam da se priljubite uz motocikl kako bi se postigle najviše razine aerodinamične učinkovitosti za izvanredne performanse velike brzine.
Iznimno učinkoviti agregat neravnomjernog razvoda paljenja
Ključna značajka četverocilindričnog agregata zapremnine 998 ccm modela R1 neravnomjerno je koljenasto vratilo s neravnomjernim slijedom paljenja pod 270°-180°-90°-180° koje daje snažan, linearni zakretni moment. Uz novi iznimno učinkoviti sustav usisa, zajedno s posebno dizajniranim oscilirajućim remenom klackalica ventila, ovaj agregat razvijen za utrke ostvaruje izvanredne performanse velikog broja okretaja.
Iznimna kvaliteta završne obrade
Model R1 proizveden je po najvišim standardima kvalitete uporabom laganih materijala, uključujući titan i magnezij, što ga čini tehnološki naprednim motociklom kategorije Supersport koji izaziva najveće poštovanje i donosi istinski ponos vlasništva. Sljedeća generacija boja i grafike Icon Blue i Midnight Black naglašava vrhunski stil ovog prepoznatljivog motocikla.
Vilica marke KYB od 43 mm
Model R1 opremljen je vilicom marke KYB od 43 mm iznimnih specifikacija s lisnatim prigušnim ventilima. Zajedno s naprednim stražnjim amortizerom, ovaj sustav ovjesa daje vam osjećaj izravne povezanosti s površinom ceste, zbog čega se model R1 čini kao da je produžetak vašeg tijela.
Sustav upravljanja kočenjem (BC, engl. Brake Control)
Tehnologija mijenja način vožnje, a R1 ima čak sedam elektroničkih kontrolnih sustava. S dva načina rada, sustav upravljanja kočenjem (BC, engl. Brake Control) analizira podatke kao što su kut nagiba i kontrola proklizavanja te modulira tlak hidraulične kočnice kako bi se spriječilo blokiranje kotača.
Sustav upravljanja kočenjem s pomoću agregata (EBM, engl. Engine Brake Management)
Kontrola je najbitnija kada ste na ulici ili stazi, a sustav upravljanja kočenjem s pomoću agregata (EBM, engl. Engine Brake Management) omogućuje prilagodbu sile kočenja s pomoću agregata. S pomoću podataka s različitih senzora, EBM prilagođuje otvaranje gasa, vrijeme paljenja i količinu ubrizganog goriva kako bi vam omogućio odabir između tri načina kočenja s pomoću agregata koji pristaju različitim situacijama vožnje.
Detalji
- Aerodinamični oklop u stilu modela M1
- Visokoučinkoviti agregat zapremnine 998 ccm koji zadovoljava normu EU5
- Završna obrada visoke kvalitete
- Prednja vilica marke KYB od 43 mm
- Sustav upravljanja kočenjem (BC, engl. Brake Control)
- Sustav upravljanja kočenjem s pomoću agregata (EBM, engl. Engine Brake Management)
- LED prednja svjetla i pozicijska svjetla iduće generacije
- APSG ride-by-wire sistem
- Sustav kontrole pokretanja (LCS)
- Kočione pločice za visoku razinu trenja
- Pneumtici Bridgestone Battlax RS11 - 190 široki stražnji
Cijena
R1 '25 | 22.299 EUR (mpc s PDV-om) |
Specifikacije
AGREGATTip agregata | 4-takta, Hlađenje tekućinom, 4- cilindarski, DOHC, 4-ventila |
---|---|
Zapremina | 998 ccm |
Promjer x hod | 79,0 mm x 50,9 mm |
Omjer kompresije | 13,0 : 1 |
Maksimalna snaga | 147,1 kW (200,0KS) @ 13.500 okr/min |
Maksimalan okretni moment | 113.3Nm (11.6kg-m) @ 11,500 o/min |
Sustav podmazivanja | Mokri karter |
Tip spojke | Mokro, Višestruki diskovi |
Sustav paljenja | TCI |
Sustav pokretanja | Električno |
Sustav prijenosa | Stalan otvor, 6-brzinski |
Završni prijenos | Lanac |
Potrošnja goriva | 6,8 l/100 km |
CO2 emisija | 159 g/km |
Rasplinjač | Elektronično ubrizgavanje goriva |
ŠASIJA
Okvir | Aluminijski Deltabox, Dijamant |
---|---|
Sustav prednjeg ovjesa | Teleskopska vilica |
Hod ovjesa sprijeda | 120 mm |
Kut prednje vilice | 24º |
Predtrag kotača | 102 mm |
Sustav stražnjeg ovjesa | link ovjes, Njihajuča ruka |
Hod ovjesa straga | 120 mm |
Prednja kočnica | Hidraulični dvostruki diskovi, Ø 320 mm |
Stražnja kočnica | Hidraulični jednostruki disk, Ø 220 mm |
Prednja guma | 120/70 ZR17M/C (58W) |
Stražnja guma | 190/55 ZR17M/C (75W) |
DIMENZIJE
Ukupna dužina | 2.055 mm |
---|---|
Ukupna širina | 690 mm |
Ukupna visina | 1.165 mm |
Visina sjedala | 855 mm |
Međuosovinski razmak | 1.405 mm |
Minimalna udaljenost od tla | 130 mm |
Kapacitet spremnika goriva | 17 Litara |
Kapacitet spremnika ulja | 4,9 Litara |
Težina (s punim spremnikom ulja i goriva) | 201 kg |
Pratite nas
Facebook stranica
Twitter stranica
YouToube kanal