• GIVI Kovčezi i nosači
  • SHOEI Kacige
  • ARIETE ručke i ostali proizvodi
  • TOP PERFORMANCES Tuning
  • RK Takasago Moto lanci
  • MORSE Fazni lanci
  • CHIARAVALLI Moto set-ovi
  • SBS Disk pločice
  • GALFER Disk pločice
  • NG Diskovi zamjenski
  • GOODRIDGE
  • EXCEL Kotači i obruči
  • Remenje variomata
  • YUASA Baterije
  • SILKOLENE Ulja i maziva
  • WORKS RACING PARTS
  • DAINESE Jakne, odjela...
  • KOVIX Lokoti sa alarmom
  • XENA Lokoti i alarmi
  • SPINELLI Pokrivaći za motore
  • MARVING Ispušni sistemi
  • ARROW Ispušni sistemi i drugo
  • EAGLE - Speed Pro ispušni sistemi
  • TECMATE Punjači, alat
  • BIKE LIFT Radionička oprema
  • K&N Filteri zraka
  • MEIWA Filteri ulja
  • OHLINS Amortizeri
Piccilo Web Motori Yamaha R1 '24

Košarica

Proizvod nije dodan
Proizvod uspješno dodan
Proizvod uspješno dodan (zaliha proizvoda je ograničena)

Broj artikala u košarici 0

Ukupno 0,00 €

Cijena dostave - popusti 0,00 €

Ukupan iznos 0,00 €

Cijena dostave - popusti

  • kupovina do 70 €, trošak dostave 5,50
  • kupovina preko 70 €, trošak dostave je besplatan
  • kupovina preko 150 €, popust 10%
  • kupovina preko 650 €, popust 15%
  • kupovina preko 1.000 €, popust 20%
  • Ovi popusti ne odnose se na robe na Akcijskoj prodaji sa popustima 20% i više!
  • Popusti se ne odnose na vozila i motore Yamaha, proizvode SHOEI, trošak servisiranja, te kupovinu odjeće i obuće!

Yamaha R1 '24

FOTOGRAFIJE


DETALJI


BOJE


PRILOZI

Opis

Model R1 najusredotočeniji je i najsuvremeniji motocikl kategorije Supersport kojeg je Yamaha ikada napravila, sve od predstavljanja originalnog modela prije više od 25 godina. Gotovo sve na najnovijem modelu R1 ima svoje izravno podrijetlo na trkalištu, gdje su Yamahine tvorničke trkaće momčadi i probni vozači razvijali i testirali naprednu tehnologiju koju sada možete vidjeti i isprobati na svom modelu R1.

Yamaha Motor Company veličanstveno je pobijedila na utrci na kojoj je prvi puta sudjelovala ikada samo 10 dana nakon što je tvrtka osnovana. Ta vam činjenica vjerojatno govori sve što biste trebali znati o Yamahinom natjecateljskom načinu razmišljanja. Ta potpuna predanost utrkivanju omogućuje najinovativnijem svjetskom proizvođaču motocikala stvaranje stroja poput modela R1.

Izvanredan agregat neravnomjernog rasporeda paljenja, s četiri cilindra i zapremninom od 998 ccm, izravan je potomak jedinice M1, dok agresivan oklop sa središnje postavljenim usisom zraka dolazi ravno iz razvoja na trkaćoj stazi. Inteligentna trkaća tehnologija koja se upotrebljava u elektroničkim elementima upravljanja namijenjenih vozaču – od elektronički upravljanog gasa do sustava regulacije pokretanja (engl. Launch Control System, LCS), upravljanja kočenjem agregatom (engl. Engine Brake Management, EBM) kao i nadzora kočenja (engl. Brake Control, BC) i još mnogo toga – povezuje vas i vaš R1 i osigurava najviši stupanj upravljivosti. Uz sofisticirani ovjes, vrhunske gume RS11 i dinamičnu novu shemu boja i grafika Icon Blue s dvije nijanse, R1 spreman je pružiti vam vrhunski doživljaj kategorije Supersport.


Aerodinamični oklop u stilu modela M1


Model R1 izgleda iznimno oštro uz pokrov u stilu modela M1, a potpuno integrirani oklop daje motociklu na utrkama razvijen agresivan profil. Ovaj lagani oklop omogućuje vam da se priljubite uz motocikl kako bi se postigle najviše razine aerodinamične učinkovitosti za izvanredne performanse velike brzine.

Iznimno učinkoviti agregat neravnomjernog razvoda paljenja


Ključna značajka četverocilindričnog agregata zapremnine 998 ccm modela R1 neravnomjerno je koljenasto vratilo s neravnomjernim slijedom paljenja pod 270°-180°-90°-180° koje daje snažan, linearni zakretni moment. Uz novi iznimno učinkoviti sustav usisa, zajedno s posebno dizajniranim oscilirajućim remenom klackalica ventila, ovaj agregat razvijen za utrke ostvaruje izvanredne performanse velikog broja okretaja.


Iznimna kvaliteta završne obrade 


Model R1 proizveden je po najvišim standardima kvalitete uporabom laganih materijala, uključujući titan i magnezij, što ga čini tehnološki naprednim motociklom kategorije Supersport koji izaziva najveće poštovanje i donosi istinski ponos vlasništva. Sljedeća generacija boja i grafike Icon Blue i Midnight Black naglašava vrhunski stil ovog prepoznatljivog motocikla.

Vilica marke KYB od 43 mm 


Model R1 opremljen je vilicom marke KYB od 43 mm iznimnih specifikacija s lisnatim prigušnim ventilima. Zajedno s naprednim stražnjim amortizerom, ovaj sustav ovjesa daje vam osjećaj izravne povezanosti s površinom ceste, zbog čega se model R1 čini kao da je produžetak vašeg tijela.

Sustav upravljanja kočenjem (BC, engl. Brake Control) 


Tehnologija mijenja način vožnje, a R1 ima čak sedam elektroničkih kontrolnih sustava. S dva načina rada, sustav upravljanja kočenjem (BC, engl. Brake Control) analizira podatke kao što su kut nagiba i kontrola proklizavanja te modulira tlak hidraulične kočnice kako bi se spriječilo blokiranje kotača.

Sustav upravljanja kočenjem s pomoću agregata (EBM, engl. Engine Brake Management)


Kontrola je najbitnija kada ste na ulici ili stazi, a sustav upravljanja kočenjem s pomoću agregata (EBM, engl. Engine Brake Management) omogućuje prilagodbu sile kočenja s pomoću agregata. S pomoću podataka s različitih senzora, EBM prilagođuje otvaranje gasa, vrijeme paljenja i količinu ubrizganog goriva kako bi vam omogućio odabir između tri načina kočenja s pomoću agregata koji pristaju različitim situacijama vožnje.

Detalji

  • Aerodinamični oklop u stilu modela M1
  • Visokoučinkoviti agregat zapremnine 998 ccm koji zadovoljava normu EU5
  • Završna obrada visoke kvalitete
  • Prednja vilica marke KYB od 43 mm
  • Sustav upravljanja kočenjem (BC, engl. Brake Control)
  • Sustav upravljanja kočenjem s pomoću agregata (EBM, engl. Engine Brake Management)
  • LED prednja svjetla i pozicijska svjetla iduće generacije
  • APSG ride-by-wire sistem
  • Sustav kontrole pokretanja (LCS)
  • Kočione pločice za visoku razinu trenja
  • Pneumtici Bridgestone Battlax RS11 - 190 široki stražnji

Cijena

R1 '25 22.299 EUR (mpc s PDV-om)
* Sve gore navedene cijene su neobvezujuće, informativne gotovinske maloprodajne cijene

Specifikacije

AGREGAT
Tip agregata 4-takta, Hlađenje tekućinom, 4- cilindarski, DOHC, 4-ventila
Zapremina 998 ccm
Promjer x hod 79,0 mm x 50,9 mm
Omjer kompresije 13,0 : 1
Maksimalna snaga 147,1 kW (200,0KS) @ 13.500 okr/min
Maksimalan okretni moment 113.3Nm (11.6kg-m) @ 11,500 o/min
Sustav podmazivanja Mokri karter
Tip spojke Mokro, Višestruki diskovi
Sustav paljenja TCI
Sustav pokretanja Električno
Sustav prijenosa Stalan otvor, 6-brzinski
Završni prijenos Lanac
Potrošnja goriva 6,8 l/100 km
CO2 emisija 159 g/km
Rasplinjač Elektronično ubrizgavanje goriva

ŠASIJA
Okvir Aluminijski Deltabox, Dijamant
Sustav prednjeg ovjesa Teleskopska vilica
Hod ovjesa sprijeda 120 mm
Kut prednje vilice 24º
Predtrag kotača 102 mm
Sustav stražnjeg ovjesa link ovjes, Njihajuča ruka
Hod ovjesa straga 120 mm
Prednja kočnica Hidraulični dvostruki diskovi, Ø 320 mm
Stražnja kočnica Hidraulični jednostruki disk, Ø 220 mm
Prednja guma 120/70 ZR17M/C (58W)
Stražnja guma 190/55 ZR17M/C (75W)

DIMENZIJE
Ukupna dužina 2.055 mm
Ukupna širina 690 mm
Ukupna visina 1.165 mm
Visina sjedala 855 mm
Međuosovinski razmak 1.405 mm
Minimalna udaljenost od tla 130 mm
Kapacitet spremnika goriva 17 Litara
Kapacitet spremnika ulja 4,9 Litara
Težina (s punim spremnikom ulja i goriva) 201 kg