Yamaha MT-09 SP '25

Opis
Prije deset godina Yamaha je izmijenila pravila igre uvođenjem radikalnog novog stroja koji je pokrenuo Hyper Naked revoluciju. Trocilindrični MT-09 bio je motocikl kao nijedan drugi, kojim se odstupalo od normi japanskog dizajna motocikala i umjesto toga tražilo se nadahnuće u oštroj i dinamičnoj urbanoj subkulturi s ulica Japana.
Rezultat je bio odvažan i uzbudljiv stroj koji je stimulirao osjetila svakim zakretanjem gasa, predstavljajući novu dimenziju vožnje i početak novog razdoblja. CP3 agregat bogatog okretnog momenta modela MT-09 postao je nadaleko poznat, uparen sa iznimno okretnim i izmijenjenim podvozjem koje pruža aktivnije iskustvo vožnje nego ikad prije.
Shvaćajući da neki vozači traže uglađenije i nadmoćnije specifikacije, Yamaha je predstavila MT-09 SP kako bi filozofiju Dark Side of Japan podigla na potpuno novu razinu. Uz izgled nadahnut modelom R1M, SP-ekskluzivne značajke koje uključuju tehnologiju usmjerenu na stazu i stražnju vilicu od brušenog aluminija, MT-09 SP odiše kvalitetom, dok najnoviji vrhunski ovjes i kočnice marke Brembo omogućuju oštriju i
uzbudljiviju vožnju.
Boje nadahnute modelom R1M i vrhunska završna obrada
Viši status modela SP naznačen je njegovim ekskluzivnim bojama Icon Performance nadahnutim modelom R1M. Ove boje, pod utjecajem kategorije Supersport, pojačavaju sportski karakter MT-09 SP i ističu bliske tehnološke veze s modelom R1M – najnaprednijim motociklom iz redovitog proizvodnog programa kojeg je Yamaha ikada napravila. Vrhunska završna obrada kao što je stražnja vilica od brušenog aluminija dodatno podiže visoku kvalitetu izgleda i dojma ovog stroja.
Prilagodljive postavke Yamahina nadzora vožnje TRACK
Uz tri tvornički postavljena načina vožnje SPORT (sportski), STREET (ulični), RAIN (kišni) i dva dodatna prilagodljiva načina, MT-09 SP ekskluzivno ima dodatak načinima TRACK, koji vam omogućuju prilagodbu četiri dodatna uzorka koji pristaju određenim scenarijima na stazi. Pojedinačni načini rada TRACK dopuštaju profinjenije, specijalizirane postavke uključujući mogućnost odabira između dvije postavke upravljanja kočenjem agregatom i mogućnost promjene razine upravljanja kočenjem. Uz to, stražnji ABS možete isključiti kako biste dodatno poboljšali performanse na stazi.
Vrhunske čeljusti marke Brembo Stylema®
Nove čeljusti marke Brembo monoblock Stylema® poboljšavaju performanse kočenja najnovijom tehnologijom poznate talijanske tvrtke. U usporedbi s konvencionalnim čeljustima, ove čeljusti imaju tanji klip i površinu pločice za kočenje, a također su lakše, čvršće i pružaju poboljšani nadzor kočenja. Osim toga, prihvaćeni su klipovi većeg promjera za povećane sile kočenja što vam omogućuje da doživite višu razinu performansi kočenja.
Ekskluzivni i potpuno prilagodljivi sustav ovjesa
SP-ekskluzivni vrhunski ovjes osigurava upravljivost i preciznost na razini kategorije Supersport u klasi Hyper Naked. Vilica marke KYB od 41 mm s DLC premazom i stražnji amortizer marke Öhlins imaju veću oprugu koja pruža izvanrednu stabilnost tijekom energičnije, sportske vožnje. Možete fino ugoditi njihovu postavku kako bi pristajale različitim situacijama vožnje s vilicom potpuno prilagodljivom za predopterećenje, prigušivanje poskakivanja i kompresije, dok je amortizer marke Öhlins opremljen daljinskim regulatorom predopterećenja koji omogućuje brze i jednostavne promjene.
Sustav Smart Key
Sljedećim korakom u tehnološkom napretku MT-09 SP postaje prvi u klasi Hyper Naked koji ima Yamahin sustav paljenja bez ključa (engl. Smart Key). Agregat se uključuje pritiskanjem i okretanjem novog prekidača, pod uvjetom da je „pametni ključ” unutar navedenog raspona, primjerice u vašem džepu. Potpuno novi prekidač također ima opciju zaključavanja i otključavanja poklopca spremnika goriva, dodatno pojednostavljujući iskustvo vožnje.

Razvijen iz modela R1, kompaktni IMU sa šest osi nadzire tehnološki napredna pomagala za vožnju modela MT-09, uključujući tri načina rada sustava kontrole proklizavanja nadzorom snage (engl. Traction Control System, TCS), sustava kontrole proklizavanja nadzorom nagiba stražnjeg kotača (engl. Slide Control System, SCS), sustava nadzora podizanja prednjeg kotača (engl. LIFt Control System, LIF) i sustava upravljanja kočenjem. Ova najbolja tehnologija u klasi sada ima regulator proklizavanja stražnjeg kraja (engl. Back Slip Regulator, BSR), koji pruža stabilizaciju pri blokiranju stražnjeg kotača u slučaju pretjeranog kočenja, nadzorom razine proizvedenog okretnog momenta.
Detalji
- Ekskluzivni oklop i vrhunski izgled i osjećaj
- Prilagodljive postavke Yamahina nadzora vožnje TRACK
- Vrhunske čeljusti marke Brembo Stylema®
- Potpuno prilagodljiva prednja vilica marke KYB od 41 mm s DLC premazom
- Potpuno prilagodljivi stražnji amortizer marke Öhlins
- Sustav paljenja bez ključa Smart Key
- Stražnja vilica od brušenog aluminija
- Gume Bridgestone Battlax Hypersport S23 M
- IMU sa šest osi i pomagalima za vozača osjetljivim na naginjanje
- Prilagodljive poluge kočnice i spojke
- Treća generacija standardnog mjenjača za verziju sa standardnim ručnim mjenjačem sa šest brzina
Cijena
MT-09 SP '25 - 35 kW (A2 dozvola) | 13.999 EUR (mpc. s PDV-om) |
MT-09 SP '25 | 14.399 EUR (mpc. s PDV-om) |
Specifikacije
AGREGATTip agregata | 4-takta, Hlađenje tekućinom, DOHC, 4-ventila, In-Line Three-Cylinder |
---|---|
Zapremina | 890 ccm |
Provrt x hod | 78,0 × 62,1 mm |
Omjer kompresije | 11,5 : 1 |
Maksimalna snaga | 87,5 kW (119,0 KS) @ 10.000 o/min |
Verzija sa smanjenom snagom | Ograničena verzija A2 – 35,0 kW (47,6 KS) pri 6.000 o/min Neograničena verzija A2 – 70,0 kW (95,2 KS) pri 9.000 o/min |
Maksimalan okretni moment | 93,0 nm (9,5 kg-m) @ 7.000 o/min |
Sustav podmazivanja | Mokri karter |
Tip kvačila | Mokro, Višestruki diskovi |
Sustav paljenja | TCI |
Sustav pokretanja | Električno |
Sustav prijenosa | Stalan otvor, 6-brzinski |
Rasplinjač | Elektronično ubrizgavanje goriva |
Završni prijenos | Lanac |
Potrošnja goriva | 5,0 l / 100 km |
CO2 emisija | 116 g/km |
ŠASIJA
Okvir | Dijamant |
---|---|
Sustav ovjesa sprijeda | Teleskopska preokrenuta vilica promjera Ø 41 mm |
Hod ovjesa sprijeda | 130 mm |
Kut prednje vilice | 24º 40' |
Predtrag | 108 mm |
Sustav ovjesa straga | Link ovjes, njihajuča ruka |
Hod ovjesa straga | 117 mm |
Prednja kočnica | Hidraulični dvostruki disk, Ø 298 mm |
Stražnja kočnica | Hidraulični jednostruki disk, Ø 245 mm |
Prednja guma | 120/70ZR17M/C (58W) bez unutarnje gume |
Stražnja guma | 180/55ZR17M/C (73W) bez unutarnje gume |
DIMENZIJE
Ukupna dužina | 2.090 mm |
---|---|
Ukupna širina | 820 mm |
Ukupna visina | 1.145 mm |
Visina sjedala | 825 mm |
Međuosovinski razmak | 1.430 mm |
Minimalna udaljenost od tla | 140 mm |
Kapacitet spremnika goriva | 14 l |
Kapacitet spremnika ulja | 3,5 l |
Težina (s punim spremnikom ulja i goriva) | 194 kg |
Pratite nas
Facebook stranica
Twitter stranica
YouToube kanal