Rubrike:
  • Jučer
  • Danas
  • Sutra

  • Jamstvo na YAMAHA motorkotače

     
    Jamstvo 1 godinu na modele do 50 ccm. Jamstvo 2 godine na modele preko 50 ccm.
       

    Za kupce svih novih modela skutera i motorkotača

     

       

    Mogućnost kupovine kreditnim karticama, American Express,
    MasterCard i Visa do 24 obroka, HVB-Splitska banka d.d. krediti
    od 2 do 7 godina, VB i PBZ Leasing od 3 do 5 godina.


    U cijeni su sadržana sva davanja
    do registracije, uključujući
    trošarine i PDV.

     

Dorada motokotača YAMAHA XJR 1300 (godište 2004.)

Dreamweaver CS3Dorada je rađena u ožujku 2010. godine na motokotaču Yamaha XJR 1300, vlasnika Borisa Katića iz Kaštela. Prije dorade motokotač je bio opremljen samo AKRAPOVIČ 4 u 1 ispušnim sistemom od inox-a, sa ispušnim loncem od titana i kao takvom izmjerili smo mu snagu na radilici od 120,2 KS pri 7984 o/min. Osnova pogonskog motora su nemodificirani serijski dijelovi. Ugrađene su koljeničaste osovine YOSHIMURA ST-1, šire usisne prirubnice, pojačane glavne dizne na serijskim karburatorima, filter zraka KN, te poklopac filtera zraka Motori Grigić. Radi jačeg grijanja pojačanog motora ugrađen je PLOT-ov savinuti hladnjak ulja od 9 segmenata. Originalni gornji nosač Plotovog hladnjaka nije nam se dopao pa smo ga preradili. Donji nosač hladnjaka Plot uopće ne isporučuje, pa smo napravili svoj. Kontrola radne temperature ulja vrši se preko Yoshimurinog mulifunkcionalnog termometra. Nakon dorade izmjerena snaga ovog motora je 143,3 KS na radilici ili 131,3 KS na stražnjem kotaču pri 8736 o/min.

Prednja vilica je serijska, oplemenjena OHLINS progresivnim oprugama, štapnim Ohlins amortizerom upravljača, te trećim trokutom marke Plot. Kočioni sistem je poboljšan ugradnjom GOODRIDGE čelično-teflonskih-Ergal kočionih cijevi. Upravljač od Ergala promjenjivog presjeka 29-22, kao i podesive ručice spojke i prednje kočnice su marke WRP. Mali vjetrobran od pleksiglasa koji skriva mjerače marke je GIVI. Nožne komande su marke OVER sa četiri moguća položaja. Zbog povećane snage i okretnog momenta, stražnji lančanik smo zamijenili lakšim od Avionala marke CHIARAVALLI, a pogonski lanac zamijenili zlatnim Racing RK TAKASAGO.

 

 

 


Free website templates courtesy of JustDreamweaver.com