Yamaha WR250F
Opis
Tvrtka Yamaha oduvijek je voljela raditi stvari na svoj način. Različitost je upravo ta odlika zbog koje su naši motocikli tako posebni. A ako pogledate agregat modela WR250F visoke tehnologije s obrnutim razvodom glave motora shvatit ćete kako ono što ljudima često izgleda neispravno, nama je zapravo ispravno!
Model WR250F mijenja sve. Usis postavljen naprijed i podesiv sustav ubrizgavanja motora trenutno isporučuje snagu. Zahvaljujući centralizaciji mase, spremnik za gorivo ispod sjedala i zračna kutija postavljena na vrh pružaju izuzetno jednostavno upravljanje.
Sa 6-brzinskim mjenjačem, posebnom enduro spojkom i sustavom ovjesa vodećim u klasi, sustav električnog pokretanja modela WR250F vraća tvrtku Yamaha na sam vrh.
4-taktni agregat od 250 ccm s ubrizgavanjem goriva
Zahvaljujući sustavu za ubrizgavanje goriva za snažnije performanse i većem okretnom momentu u niskim do srednjim rasponima, moćan agregat modela WR250F izrađen je kako bi podnio baš sve uvjete, od kamenitog terena do brdskih staza. S posebnim sustavom paljenja za enduro modele i postavkama sustava EFI, ovaj agregat visoke tehnologije spreman je zadati novi standard.
Obrnuti razvod glave motora s ravnim usisom
Agregat modela WR250F nove generacije koristi najnaprednije značajke dizajna u svijetu enduro motocikala, uključujući unatrag nagnuti cilindar i svijeni ispuh koji centraliziraju masu. Takva konstrukcija omogućuje upotrebu obrnutog razvoda glave motora visoke tehnologije te ravnog, naprijed okrenutog usisa koji isporučuju izuzetno odzivan rad gasa.
Kompaktan i okretan
Zahvaljujući laganom aluminijskom okviru i kratkom podvozju, ovaj kompaktni enduro motocikl nudi izvrsnu upravljivost. Poseban dizajn centraliziranja mase olakšava promjene smjera, a zahvaljujući naprednim sustavima ovjesa i dugom ravnom sjedalu, model WR250F spreman za utrke uvodi sasvim novu razinu okretnosti u klasu 4-taktnih modela!
Centralizacija mase
Dizajn centralizirane mase je koncept koji smo razvili, a koji modelu WR250F daje prednost nad konkurencijom. Postavljanjem većih komponenti poput spremnika za gorivo, cilindra i sustava ispuha bliže sredini šasije, uspjeli smo stvoriti enduro motocikl čija okretna upravljivost vozaču Yamaha motocikala daje stvarnu prednost.
Sustav ovjesa vodeći u klasi
Potpuno podesiv ovjes jedan je od najnaprednijih sustava u njegovoj klasi. Upside down prednje vilice od 48 mm pružaju hod od 310 mm i imaju zaseban zračno-uljni sustav amortizacije koji daje konzistentne performanse tijekom cijelog dana. A u stražnjem kraju, ovaj 4-taktni motor od 250 ccm visoke tehnologije radi s monokros stražnjim ovjesom s 318 mm hoda za pomicanje kotača.
Enduro spojka sa 6-brzinskim mjenjačem širokog raspona
Mjenjač modela WR250F opremljen je spojkom koja je posebno namijenjena i najzahtjevnijim zadacima. Za optimalnu učinkovitost agregata s ubrizgavanjem goriva dostupan je namjenski dizajniran 6-brzinski mjenjač širokog raspona.
Detalji
- Lagani, kompaktni i okretan 4-taktni agregat od 250 ccm
- Snažan agregat s ubrizgavanjem goriva
- Obrnuti razvod glave motora s naprijed postavljenim usisom
- Kompaktna aluminijska šasija s kratkim podokvirom
- Enduro spojka sa 6-brzinskim mjenjačem širokog raspona
- Električni pokretač bez sklopki
- Power Tuner za jednostavno podešavanje
- Centralno postavljen spremnik goriva od 7,5 litara
- Brzo uklonjiv filtar zraka postavljen na vrh
- Izvanredna učinkovitost ovjesa
- Centralizacija mase za brze promjene smjera
- Stražnji kotač od 18 inča, gume Metzeler 6 Days Extreme
Cijena
WR250F - 2018 Homologiran | 66.500 kn (mpc. sa PDV-om) |
Gratis Akrapović ispuh, grafik set Enduro GP, zaštita za ruke |
Specifikacije
AGREGATTip agregata | Hlađenje tekućinom, 4-takta, DOHC, 4-ventila |
---|---|
Zapremina | 250 ccm |
Promjer x hod | 77,0 mm x 53,6 mm |
Omjer kompresije | 13,5 : 1 |
Maksimalna snaga | N/A |
Maksimalan okretni moment | N/A |
Sustav podmazivanja | Mokri karter |
Tip spojke | Mokro, Višestruki diskovi |
Rasplinjač | Ubrizgavanje goriva |
Sustav paljenja | CDI |
Sustav pokretanja | Električno i nožno |
Sustav prijenosa | Stalan otvor, 6-brzinski |
Završni prijenos | Lanac |
ŠASIJA
Sustav prednjeg ovjesa | Dvostruke grede |
---|---|
Hod ovjesa sprijeda | USD teleskopske vilice |
Hod ovjesa sprijeda | 310 mm |
Kut prednje vilice | 26º 10 |
Predtrag kotača | 114 mm |
Sustav stražnjeg ovjesa | Njihajuča ruka, (link ovjes) |
Hod ovjesa straga | 318 mm |
Prednja kočnica | Disk, Ø 250 mm |
Stražnja kočnica | Disk, Ø 245 mm |
Prednja guma | 90/90-21 54M |
Stražnja guma | 130/90-18 69M |
DIMENZIJE
Ukupna dužina | 2.165 mm |
---|---|
Ukupna širina | 825 mm |
Ukupna visina | 1.280 mm |
Visina sjedala | 965 mm |
Međuosovinski razmak | 1.446 mm |
Minimalna udaljenost od tla | 325 mm |
Kapacitet spremnika goriva | 7,5 Litara |
Kapacitet spremnika ulja | 1,1 Litara |
Ukupna težina | 118 kg |
Pratite nas
Facebook stranica
Twitter stranica
YouToube kanal