Yamaha WR 250F
Opis
Ova nova generacija terenskih natjecateljskih strojeva pruža vam performanse motokrosa uz enduro svestranost. Novi agregat visokih performansi razvijen je izravno iz Yamahinog iznimno konkurentnog modela YZ250F i usavršen kako bi vam pružio veći okretni moment u rasponu od niske do visoke razine okretaja.
Za iznimno brzo ponovno pokretanje zadužen je kompaktni novi elektropokretač, a čvršća spojka i 6-brzinski prijenos širokog raspona mogu podnijeti najteže terene. Zahvaljujući ugrađenoj WiFi tehnologiji, inteligentni novi WR250F možete lako podesiti s pomoću aplikacije Power Tuner na pametnom telefonu.
Kada je riječ o upravljanju i performansama, novi je WR250F u svojoj posebnoj ligi. Novi lagani aluminijski okvir, izveden iz modela YZ250F, dobio je veću razinu krutosti za oštro upravljanje i pouzdanu stabilnost, a ovjes, koji je vodeći u klasii, dodatno je poboljšan za izvanrednu vožnju pri svim brzinama.
Novi WR250F spreman je prodrmati svijet enduro modela i promijeniti način na koji gledate 4-taktnu klasu od 250 ccm. Zahvaljujući najnovijoj motokros tehnologiji i poboljšanim enduro značajkama, to je jedan od najuzbudljivijih motocikala desetljeća.
Novi iznimno učinkoviti agregat
Najnoviju generaciju modela WR250F pokreće potpuno novi agregat razvijen iz pobjedničke jedinice YZ250F. Uz klip s visokom kompresijom, enduro speci čnim postavkama ventila, izmijenjenim usisnim kanalima, i novim ubrizgavanjem goriva s preoblikovanim usisom zraka, ovaj iznimno učinkoviti agregat pruža snažniji okretni moment kroz raspon okretaja.
Novi aluminijski okvir
Svojom speci čnom enduro konstrukcijom, novi okvir dvostranih aluminijskih greda, izveden iz modela YZ250F, omogućuje agilnije upravljanje u širokom rasponu uvjeta za vožnju. Ovaj snažan i lagani okvir opremljen je posebno ugrađenim nosačima agregata koji poboljšava povratne informacije za vozača i pruža izvanrednu okretnost uz visoku stabilnost.
Novi način podešavanja agregata putem pametnog telefona
S pomoću Yamahine aplikacije Power Tuner za pametne telefone sada model WR250F možete precizno podesiti putem ugrađene WiFi tehnologije. Ovaj je sustav jednostavan za primjenu i omogućuje vam stvaranje vlastitih željenih postavki ubrizgavanja goriva i postavki paljenja za različite staze i vremenske uvjete. I možete pregledavati i razmjenjivati zapisnike, dijagnostiku agregata, praćenje rada motora u stvarnom vremenu i raditi sigurnosne kopije
Vodeći ovjes u klasi
Najnovija prednja vilica većeg promjera od 25mm i s novim postavkama ventilima, zasnovana na modelu YZ250F omogućuje izvanrednu performanse. Zahvaljujući laganoj opruzi i povećanoj zapremini spremnika, novi stražnji amortizer doprinosi smanjenju težine modela WR250F i ponovno potvrđuje ugled kao jednog od najbolje upravljivih enduro
motocikala.
Lakša i čvršća spojka
Enduro vožnja zasigurno je jedan od najtežih ispita za svaki prijenos, no uz novo razvijenu spojku modela WR250F opremljeni ste za svladavanje najekstremnijeg terena. Čvrsta i lagana spojka opremljena je posebnim hrapavim potisnim pločama koje joj omogućuju postojanu učinkovitost tijekom cijelog dana.
6-brzinski prijenos širokog raspona
Agregat nove generacije opremljen je posebno razvijenim 6-brzinskim prijenosom širokog raspona koji model WR250F čini jednim od najsposobnijih i najsvestranijih enduro motocikala. Od sporih tehnički zahtjevnih staza do vožnje velikim brzinama, ovaj izdržljivi mjenjač omogućuje postizanje optimalnog učinka.
Detalji
- Novi iznimno učinkoviti agregat
- Novi način podešavanja agregata putem pametnog telefona
- Promjena rada agregata s 2 postavke na tipku
- Lakša i čvršća spojka
- 6-brzinski prijenos širokog raspona
- Pokretač agregata centralizirane mase
- Novi aluminijski okvir
- Vodeći ovjes u klasi
- Uska konstrukcija novog izgleda
- Veća zaštitna ploča agregata
- Veći spremnik goriva od 7,9 litara
- Niže, ravnije i uže sjedalo
Cijena
WR250F | 65.900 kn (mpc s PDV-om) |
WR250F - 2018 Homologiran | 66.500 kn (mpc s PDV-om) |
Gratis Akrapović ispuh, grafik set Enduro GP, zaštita za ruke |
Specifikacije
AGREGATTip agregata | Jednocilindričan, hlađenje tekućinom, 4-takta, 4-ventila, DOHC |
---|---|
Zapremina | 250 ccm |
Promjer x hod | 77,0 mm x 53,6 mm |
Omjer kompresije | 13,5 : 1 |
Maksimalna snaga | N/A |
Maksimalan okretni moment | N/A |
Sustav podmazivanja | Mokri karter |
Tip spojke | Mokro, Višestruki diskovi |
Rasplinjač | Ubrizgavanje goriva |
Sustav paljenja | TCI |
Sustav pokretanja | Električno |
Sustav prijenosa | Stalan otvor, 6-brzinski |
Završni prijenos | Lanac |
ŠASIJA
Sustav prednjeg ovjesa | Dvostruke grede |
---|---|
Hod ovjesa sprijeda | USD teleskopske vilice |
Hod ovjesa sprijeda | 310 mm |
Kut prednje vilice | 27º 10 |
Predtrag kotača | 116 mm |
Sustav stražnjeg ovjesa | Njihajuča ruka |
Hod ovjesa straga | 317 mm |
Prednja kočnica | Disk, Ø 250 mm |
Stražnja kočnica | Disk, Ø 245 mm |
Prednja guma | 90/90-21 54M |
Stražnja guma | 130/90-18 69M |
DIMENZIJE
Ukupna dužina | 2.165 mm |
---|---|
Ukupna širina | 825 mm |
Ukupna visina | 1.270 mm |
Visina sjedala | 955 mm |
Međuosovinski razmak | 1.480 mm |
Minimalna udaljenost od tla | 320 mm |
Kapacitet spremnika goriva | 7,5 Litara |
Kapacitet spremnika ulja | 0,95 Litara |
Ukupna težina | 115 kg |
Pratite nas
Facebook stranica
Twitter stranica
YouToube kanal