Yamaha MT-10 SP
Opis
Stiže erupcija tame - a nakon što iskusite performanse modela MT-10 SP, bit ćete sigurni kako ste u potpunosti doživjeli novi stil Dark Side of Japan.
Ova posebna izvedba modela MT-10 opremljena je elektroničkim trkaćim ovjesom Öhlins za maksimalnu kontrolu - kao i ekskluzivnim TFT zaslonom u boji i posebnim trkaćim bojama.
Tehnologija poput sustava kontrole protiv proklizavanja, pomoćne i klizne spojke te sustava Quick Shifter može podnijeti brutalnu snagu agregata od 998 ccm. Moćan linearan okretni moment u kombinaciji s izvanrednom pokretljivosti šasije čine ovaj model definitivnim Hyper Naked motociklom. Yamaha MT-10 SP: brzina tame.
Potpuno podesiv elektronski trkaći ovjes Öhlins (ERS)
Šasija kratkog međuosovinskog razmaka kod modela MT-10 SP opremljena je potpuno podesivim elektronskim Öhlins trkaćim ovjesom. Automatskim prilagođavanjem na promjenjive uvjete na cesti i u vožnji, ovaj prilagodljiv ovjes omogućuje postizanje najviših razina upravljivosti tijekom ubrzavanja, kočenja i svladavanju zavoja.
4-cilindrični CP4 agregat s neravnomjernim rasporedom paljenja
4-cilindrični CP4 redni agregat od 998 cmm ima posebno razvijene sustave usisa, ispuha i ubrizgavanja goriva koji doprinose performansama modela MT-10 SP u području niskih i srednjih okretaja. Uzbudljivi agregat zahvaljujući neravnomjernom rasporedu paljenja 270° – 180° – 90° – 180° trenutno isporučuje linearni okretni moment.
Tehnologija elektronskog upravljanja
Kako bi se postigao najviši stupanj upravljivosti za vozača model MT-10 SP opremljen je sustavom Yamaha Chip Controlled Throttle (YCCT) te tempomatom koji radi na brzinama većim od 50 km/h. Kako bi se prilagodio različitim uvjetima, Yamaha D-MODE sustav nudi tri različita načina rada motora za lagani, standardni ili agresivni stil vožnje.
Thin Film Transistor (TFT) LCD zaslon
Kako bi se naglasio njegov položaj vrhunskog Hyper Naked motocikla, MT-10 SP dostupan je s najnovijim LCD Thin Film Transistor (TFT) zaslonom. Visokonapredan dizajn najnaprednije je tehnološko dostignuće u svojoj klasi, dostupan je s višefunkcijskim zaslonom u boji te sveobuhvatnim informacijama.
Sustav kontrole protiv proklizavanja (TCS), QSS, A&S spojka
Sustav kontrole protiv proklizavanja kod modela MT-10 SP može se isključiti i ima tri razine intervencije kako bi se osigurao glatko držanje ceste u različitim uvjetima. Sustav Quick Shifter (QSS) omogućuje prebacivanje u više stupnjeve prijenosa bez pritiskanja spojke pod punim gasom dok kompaktna pomoćna i klizna spojka (A&S) osigurava preciznu kontrolu tijekom ubrzavanja i usporavanja.
Lagani aluminijski Deltabox okvir
Najbolji Hyper Naked model opremljen je laganim aluminijskim Deltabox okvirom i u gornjem dijelu ojačanom i iznimno dugom aluminijskom njihajućom rukom s optimiziranom ravnotežom čvrstoće/krutosti. Dizajn temeljen na modelu YZF-R1 osigurava u klasi najbolju upravljivost uz stabilnost vožnje u ravnini i laganu okretnost.
Detalji
- Potpuno podesiv Öhlins elektronski ovjes
- Ekskluzivna shema plavo-srebrne boje
- Ekskluzivan TFT zaslon u boji
- 4-cilindrični "CP4" agregat s neravnomjernim rasporedom paljenja s velikim okretnim momentom
- Tehnologija agregata i šasije proizašla iz modela YZF-R1
- Snažan i linearan okretni moment u niskim i srednjim rasponima
- YCC-T, D-MOD i sustav kontrole proklizavanja (TCS)
- A&S spojka i sustav Quick Shifter (QSS)
- Iznimno kratki međuosovinski razmak, aluminijska šasija Deltabox
- Dinamična silueta s položajem prema naprijed
- Uspravan položaj vožnje s naginjanjem prema naprijed
- Kočnice odličnih specifikacija s radijalnim prednjim čeljustima
Cijena
Yamaha MT-10 SP '20 | 135.500 kn (mpc s PDV-om) |
Specifikacije
AGREGATTip agregata | Hlađenje tekućinom, 4-takta, DOHC, 4-ventila |
---|---|
Zapremina | 998cc |
Promjer x hod | 79,0 mm x 50,9 mm |
Omjer kompresije | 12 : 1 |
Maksimalna snaga | 118,0 kW (160,4KS) @ 11.500 okr/min |
Verzija sa smanjenom snagom | N/A |
Maksimalan okretni moment | 111,0 Nm (11,3 kg-m) @ 9.000 okr/min |
Sustav podmazivanja | Mokri karter |
Tip spojke | Mokro, Višestruki diskovi |
Rasplinjač | Ubrizgavanje goriva |
Sustav paljenja | TCI |
Sustav pokretanja | Električno |
Sustav prijenosa | Stalan otvor, 6-brzinski |
Završni prijenos | Lanac |
Potrošnja goriva | 8,0 l/100km |
CO2 emisija | 185 g/km |
ŠASIJA
Okvir | Aluminijski Deltabox |
---|---|
Sustav prednjeg ovjesa | Teleskopske vilice, Ø 43 mm |
Hod ovjesa sprijeda | 120 mm |
Kut prednje vilice | 24º |
Predtrag kotača | 102 mm |
Sustav stražnjeg ovjesa | Njihajuča ruka, (link ovjes) |
Hod ovjesa straga | 120 mm |
Prednja kočnica | Hidraulični dvostruki disk, Ø 320 mm |
Stražnja kočnica | Hidraulični disk, Ø 220 mm |
Prednja guma | 120/70 ZR17 M/C (58W) |
Stražnja guma | 190/55 ZR17 M/C (75W) |
DIMENZIJE
Ukupna dužina | 2.095 mm |
---|---|
Ukupna širina | 800 mm |
Ukupna visina | 1.110 mm |
Visina sjedala | 825 mm |
Međuosovinski razmak | 1.400 mm |
Minimalna udaljenost od tla | 130 mm |
Kapacitet spremnika goriva | 17 Litara |
Kapacitet spremnika ulja | 3,9 Litara |
Ukupna težina | 210 kg |
Pratite nas
Facebook stranica
Twitter stranica
YouToube kanal