Yamaha FJR1300AS
Opis
Visoko napredan FJR1300AS predstavlja nešto do sada neviđeno. Izdvaja se elektronskim sustavom za izmjenu stupnjeva prijenosa bez upotrebe spojke zahvaljujući kojem izmjenu vršite lijevom nogom ili prstima ruke na upravljaču bez korištenja ručice kvačila. To znači manje napora i više uživanja u svakodnevnoj vožnji.Ovaj sofisticirani motocikl za duge vožnje opremljen je i najnovijim elektronski podesivim sustavom ovjesa s USD vilicama - omogućavajući vam izmjenu postavki ovjesa prema vlastitim željama.
FJR1300AS svojim snažnim agregatom od 1.298 ccm, aluminijskim okvirom kao i novim 6 brzinskim sustavom prijenosa te tempomatom i kontrolom proklizavanja, ovaj model mijenja vaš pogled na svijet.
6-brzinski sustav prijenosa
Najnoviji FJR1300AS opremljen je novim 6-brzinskim sustavom prijenosa te omogućuje optimalno korištenje ogromnih zaliha okretnog momenta za odlično ubrzanje – a 6. brzina osigurava niži broj okretaja pri vožnji velikim brzinama. U kombinaciji s YCC-S sustavom omogućava brzu, učinkovitu i ugodnu vožnju bez obzira na udaljenost.
1.298-ccm agregat visokih performansi s 4 redna cilindra
Karakteristika Yamaha Chip Controlled Throttle (YCC-T) osigurava ujednačen prijenos snage, a napredni redni 4-cilindrični agregat pruža izvanredne sportske performanse. Visok okretni moment, osigurava odlično ubrzanje u svim brzinama - a impresivna krajnja brzina omogućava prevaljivanje velikih udaljenosti bez napora.
Izmjena stupnjeva prijenosa bez upotrebe kvačila
Ono što razlikuje FJR1300AS od konkurencije jedinstveni je "Yamaha Chip Controlled Shift System" (YCC-S) sustav elektronske izmjene stupnjeva prijenosa čime vozač bira stupanj prijenosa lijevom nogom ili prstima na upravljaču bez upotrebe ručice kvačila. Osim što je ovaj sustav brz i lagan za korištenje, sustav smanjuje mogućnost greške na dugim putovanjima. Novi 'Stop Mode' automatski vrši izmjenu stupnja prijenosa na niže, sve do prve brzine prilikom usporavanja i zaustavljanja.
LED svjetla sprijeda i straga te adaptivna kutna svjetla za skretanje
Dvostruka prednja svjetla opremljena su sa četiri kompaktne i snažne LED rasvjetne jedinice – a pozicijska svjetla i LED sklop stražnjeg svjetla upotpunjuju njegove vrhunske specifikacije. Prednja adaptivna kutna svjetla za skretanje koja svijetle prilikom naginjanja motocikla čine FJR1300AS jednim od najprakičnijih motocikala u klasi.
Napredni elektronski kontrolni sustav
Model FJR1300AS nudi mnoge napredne elektronske kontrolne sustave, uključujući kontrolu proklizavanja (TCS) i tempomat. Sustav Yamaha D-Mode omogućava podešavanje performansi samog agregata opuštenoj ili sportskoj vožnji dok elektronski podesivi ovjes značajno poboljšava kvalitetu vožnje.
Upside-down prednje vilice
Najnoviji FJR1300AS opremljen je vrhunskim upside-down prednjim vilicama koje su sastavni dio novog elektronski podesivog sustava ovjesa. U kombinaciji sa stražnjim amortizerom, napredne nove vilice mogu se elektronski podesiti s obzirom na uvjete vožnje i opterećenje, omogućavajući vozaču fino podešavanje sustava u samo nekoliko sekundi.
Detalji
- YCC-S sustav izmjene stupnjeva prijenosa bez upotrebe spojke te 6-brzinska mjenjačka kutija
- Uglađeni 1.298 ccm, 4-cilindrični agregat s YCC-T sustavom
- Elektronski podesiv ovjes i USD vilice
- Aluminijski okvir za agilno rukovanje
- LED svjetla s prednjim adaptivnim kutnim svjetlima
- Potpuno podesivi vjetrobran, oklop, sjedalo i upravljač
- Yamaha D-MOD sustav za uglađenu ili izraženu snagu
- Tempomat jednostavan za rukovanje
- Sustav kontrole trakcije (TCS) s mogučnošću isključivanja
- Veliki 25 litarni spremnik goriva
- Bočni spremnici, grijači za ručke, 12V izlaz napajanja kao standard
- Uglađeni i tih kardanski završni prijenos
Cijena
FJR 1300 AS | 172.900 kn (mpc s PDV-om) |
FJR 1300 AS Ultimate | 176.900 kn (mpc s PDV-om) |
Specifikacije
AGREGATTip agregata | Hlađenje tekućinom, 4-takta, DOHC, nagnut prema naprijed, redna 4 cilindra |
---|---|
Zapremina | 1.298 cc |
Promjer x hod | 79,0 mm x 66,2 mm |
Omjer kompresije | 10,8 : 1 |
Maksimalna snaga | 107,5 kW (146,2KS) @ 8.000 okr/min |
Maksimalan okretni moment | 138,0 Nm (14,1 kg-m) @ 7.000 okr/min |
Sustav podmazivanja | Mokri karter |
Tip spojke | Mokro, namotana opruga s vilice diskova |
Rasplinjač | Ubrizgavanje goriva |
Sustav paljenja | TCI |
Sustav pokretanja | Električno |
Sustav prijenosa | Stalan otvor, 6-brzinski |
Završni prijenos | Osovina |
Potrošnja goriva | 6,2 l/100km |
Emisija CO2 | 140 g/km |
ŠASIJA
Okvir | Aluminijski, u obliku dijamanta |
---|---|
Sustav prednjeg ovjesa | USD teleskopske vilice, Ø 48 mm cijev, prethodno opterećenje, kompresijsko i prethodno prigušivanje |
Hod ovjesa sprijeda | 135 mm |
Kut prednje vilice | 26º |
Predtrag kotača | 109 mm |
Sustav stražnjeg ovjesa | Njihajuča ruka, (Link sustav ovjesa) |
Hod ovjesa straga | 125 mm |
Prednja kočnica | Hidraulični dvostruki disk, Ø 320 mm |
Stražnja kočnica | Hidraulični disk, Ø 282 mm |
Prednja guma | 120/70 ZR17M/C (58W) |
Stražnja guma | 180/55 ZR17M/C (73W) |
DIMENZIJE
Ukupna dužina | 2.230 mm |
---|---|
Ukupna širina | 750 mm |
Ukupna visina | 1,325/1,455 mm |
Visina sjedala | 805/825 mm |
Međuosovinski razmak | 1.545 mm |
Minimalna udaljenost od tla | 125 mm |
Kapacitet spremnika goriva | 25 Litara |
Kapacitet spremnika ulja | 4,9 Litara |
Ukupna težina | 296 kg |
Pratite nas
Facebook stranica
Twitter stranica
YouToube kanal